Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos haluat että mies kiinnostuu sinusta, esitä että sinä ET halua mitään vakavaa XD

Vierailija
21.02.2022 |

Minulla on kokemusta aiheesta parin kk ajalta. Olen ilmoittanut deittisovelluksessa että en halua mitään vakavaa.

Jokainen tapaamani mies on halunnut jotain enemmän. Jopa mies joka ilmoitti että tapaa lähes joka päivä uusia tyttöjä ja harrastaa vain seksiä. Minut tavattuaan hän soitti innoissaan ja olisi halunnut tavata pian uudestaan. Hän halusi hengailla ja sanoi minun olevan cool.

Toinen mies pyysi minua ulos syömään. Jos vaan lähtisin, vaikka en haluakaan mitään vakava, mutta jos kuitenkin?

Kolmas mies on laittanut lähes päivittäin viestiä ja kertoi odottaneensa toista tapaamista.
jne.

Koskaan ei ole miehet olleet yhtä kiinnostuneita kun nyt :D

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän onkin hyvä idea alkaa sitten myöhemmin kitisemään kuinka mies ei sitoudu vaikka itse on valehdellut että itse ei halua mitään vakaa

Vierailija
2/28 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuu... Susta on jopa toiseen tapaamiseen miesten mielestä! Onpa hienoa! Kyllä oot erityinen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se ole merkki mistään vakavasta, että haluaa nähdä toisenkin kerran tai että käy syömässä. Totta kai ne pommittaa, kun kerta on varma nakki.

Vierailija
4/28 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan ymmärtänyt väärin? Hengailu ja syömään pyytäminen eivät ole merkkejä että miehet haluavat jotain vakavaa. He ovat vaan innoissaan että voivat saada naisseuraa ja seksiä johon ei tarvitse sitoutua.

Vierailija
5/28 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin etsiväni vakituista parisuhdetta. Minuun otti yhteyttä miehet, jotka halusivat vakituisen parisuhteen. Tapailin muutamaa ja löysin miehen, jonka kanssa minulla on jo vuosia kestänyt vakava parisuhde.

En anna ymmärtää muuta kuin haluan ja etsin. Enkä tyytynyt vähempään. Sain, mitä etsin.

Jos etsin kivaa peittojen heilumista, mainitsen etten etsi mitään vakavaa ja en anna ymmärtää mitään muuta. Näin oli ennen nykyistä suhdettani, mutta ihan ilman deittipalstoja ja sitten laitoin sen suhteen poikki, kun leikki riitti. Niin oli sovittu ja siinä mentiin.

Vierailija
6/28 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä ovat vieläkin vailla ja olet siihen ilmeisen helppo:)

N22

7/28 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän mä oon esittäny jo kohta 7 vuotta 😎

Vierailija
8/28 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uuu... Susta on jopa toiseen tapaamiseen miesten mielestä! Onpa hienoa! Kyllä oot erityinen!

Niin niin, silloinko tuo paljon naisia tapaava mies, jolla ei tosiaan ole seurasta pulaa, jäätyy kun ilmoitan että olen tosiaan varma nakki, että haluan vain sitä yhtä asiaa. Hän oman ilmoituksen mukaan olisi halunnut minulta muutakin.

Vierailija
9/28 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet voivat käyttäytyä naisen silmiin siten, kuin olisitte jo vakavassa parisuhteessa, mutta eivät silti ole rakastuneita tai halua mitään suhdetta. En siis tuossa kohtaa vielä pelkäisi, että haluavat "enemmän".

Vierailija
10/28 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö jos sanoo miehille, ettei halua mitään vakavaa tarkoita että on helppo. Totta kai miehet haluaa tavata.

Vierailija
11/28 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei pitäisi esittää jotakin jota ei ole. Ja miesten saaminen kertaseksiin onnistuu orangiltakin, todistetusti.

Vierailija
12/28 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin niin, silloinko tuo paljon naisia tapaava mies, jolla ei tosiaan ole seurasta pulaa, jäätyy kun ilmoitan että olen tosiaan varma nakki, että haluan vain sitä yhtä asiaa. Hän oman ilmoituksen mukaan olisi halunnut minulta muutakin.

Ei kannata uskoa ihan kaikkea mitä joku tuntematon sanoo.

Vierailija
13/28 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletkohan ymmärtänyt väärin? Hengailu ja syömään pyytäminen eivät ole merkkejä että miehet haluavat jotain vakavaa. He ovat vaan innoissaan että voivat saada naisseuraa ja seksiä johon ei tarvitse sitoutua.

Yksi mies kuitenkin viileni kun ilmoitin että että en halua tehdä muuta kun sitä yhtä asiaa. Hän olisi halunnut.

Toinen mies poisti sovelluksen koska halusi tavata vai minua - vaikka olin ilmoittanut että en etsi mitään vakavaa.

ap, joka ei tosiaan halua nyt parisuhdetta

14/28 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Ap on vaan vaimomatskua ja siten on ihan sama mitä hän ilmoittaa? 🙂

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
15/28 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö nyt vieäkään ymmärrä, kun ei ollut kyse sanoista, vaan teoista.

Vierailija
16/28 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengailu on just sitä ei vakavaa.

Vierailija
17/28 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö nyt vieäkään ymmärrä, kun ei ollut kyse sanoista, vaan teoista.

Mitä nämä miehet ovat konkreettisesti tehneet ja kuinka pitkällä aikajänteellä?

Vierailija
18/28 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI pelien pelaamiselle!

Vierailija
19/28 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hengailu on just sitä ei vakavaa.

Hengailu ja soittelu ja useampi tapaaminen henkilöltä joka harrastaa vain yhden illan suhteita on minusta aika paljon vs hänen normaali.

Vierailija
20/28 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kutsut hengailemaan ja ravintolaillalliselle tarkoita vielä mitään vakavaa. Moni mies haluaa ehkä kokeilla sinua kerran ja sitten ottaa yhteyttä myöhemmin kun on vaikeaa ja uuden naisen kanssa tulikin ero. Jos seksi ja yhdessäolo tuntui kivalta, pahimmillaan nuo muistavat sinut koko loppuelämänsä ja ottavat yhteyttä aina uudestaan silloin kun ovat yksinäisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä