Muita yksin vuosia eron jälkeen?
Minulla on reilu 5 vuotta erosta. Mies lähti toisen naisen perään. Eksää en ole ikävöinyt tai muutenkaan erityisemmin ajatellut enää 2-3 vuoteen. Mutta siltikään en tunne olevani vielä valmis uuteen suhteeseen. Paria olen tapaillut, mutta ei ne sitten enempää sytyttäneet. Ero jätti mut pettyneeksi siihen, miten vähän joillekin parisuhde, luottamus, sitoutuminen yms. asiat merkitsevät. Ravintoloissakin on nähnyt niin paljon varattuja miehiä valmiina hyppäämään vieraisiin sänkyihin.
Toisaalta lapseni tarvitsevat minua vielä paljon, ja minulla on melko vähän omaa aikaa, ja siksikään en osaa kaivata kauheasti miestä. En myöskään enää kaipaa mitään perheleikkejä, minullahan on jo perhe.
Olenko outo, kun en vieläkään ole alkanut seurustella?!
Kommentit (3)
Juu, minä olen eronnut 2005 enkä ole sen jälkeen edes etsiskellyt uutta. Olisikohan jo aika, ainokainen lapsikin jo kohta teini...
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 22:38"]
Juu, minä olen eronnut 2005 enkä ole sen jälkeen edes etsiskellyt uutta. Olisikohan jo aika, ainokainen lapsikin jo kohta teini...
[/quote]Herranjestas muuten, tajusinpa että tuostahan on jo 10 vuotta, olen jotenkin ajatellut että "muutamia" vuosiahan siitä vasta on, mutta nythän tosiaan on jo 2015!
Täällä toinen samanmoinen.Et oo mitenkään outo. Pääasia että on tyytyväinen ite elämäänsä.