Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 35v mies, joka harrastaa seksiä 20v tytön kanssa pedari?

Vierailija
07.07.2015 |

Jos ei, niin ainakin jollakin tavalla täytyy olla sairas. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, et välttämättä ole sairas. ;) 20 on jo täysi-ikäinen.

Vierailija
2/8 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehheh. Porvoossa ehkä. Pikemminkin pn outoa haluta vaihdevuosista kärsiviä nelikymppisiä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikiskö se siellä?

Vierailija
4/8 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. 

Eikä kannata tehdä olettamuksia, vaan mennä tilanteen mukaan. Kerran sanoin yhdelle tytölle, että olen jo liian vanha sinulle. Tyttö kysyi saisiko hän itse päättää siitä. 

Vierailija
5/8 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta ei kyllä ihan järjissäänkään.

Vierailija
6/8 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syvästi pettynyt sinuun trolli :-( odotin tältä viikolta sinulta paljon parempaa. Viime viikolla olit niin turvallisilla vesillä aloituksessa "22 v ja 28 v" ja nyt oletkin keksinyt täysin sitä samaa. Onko minun ymmärrettävä että olet saanut osan lääkkeistäsi ja viihdytyskiertueesi on päättynyt? Odotan silti jatkoa loppu viikkoon.

Vierailija
7/8 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laki sanoo   kuka on liian nuori kullekkin.  Pedarihan on käsittääkseni sellainen joka himoitsee lasta. Siis semmoista joka ei ole seksuaalisesti kehittynyt.

Vierailija
8/8 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 21:56"]

Laki sanoo   kuka on liian nuori kullekkin.  Pedarihan on käsittääkseni sellainen joka himoitsee lasta. Siis semmoista joka ei ole seksuaalisesti kehittynyt.

[/quote] Termi ei virallisesti  ole mikään  ´pedari´ vaan pedofiili ja sellaisten (itse aikuisten ) henkilöiden kiinnostuksen kohteena ovat yleensä alle murrosikäiset lapset, tai korkeintaan varhaisnuoret.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan