Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykö teille muille niin että uudet tavarat katoaa?

Vierailija
07.07.2015 |

Mulle käy tosi usein niin että ostan jotain uutta ja ihanaa mitä tarvitsen, esim. vaatteita ja koruja, ja sitten ne vain katoaa. Löytyy joskus viikkoja tai kuukausia myöhemmin kuitin kanssa pussista. Ärsyttää kun ne yleensä tarpeeseen ostetaan eikä sitten löydykään. Kerran kävi lapsen talvikengille niin. :D Löytyivät sitten keväällä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa siivoaisit useammin.

Vierailija
2/8 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy. En ymmärrä huolimattomia ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kävi, ei enää. Olen karsinut tavaraa määrätietoisesti jo muutaman kuukauden, ja nyt mulla alkaa olla käsitys, mitä kamaa on ja mitä ei ole. Kaikki ostokset ovat tarpeellisia ja harkittuja ja tulevat käyttöön.

Vierailija
4/8 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy, en varmaan sitten osta noin paljon tavaraa. Voiko sinulla olla muistin kanssa todellisia ongelmia?

Vierailija
5/8 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun kämppä kuin joku himohamstraajan jos sinne katoaa juuri ostetut kengätkin?

Vierailija
6/8 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 21:30"]Ei käy, en varmaan sitten osta noin paljon tavaraa. Voiko sinulla olla muistin kanssa todellisia ongelmia?
[/quote]

Olen aika hajamielinen ja unohtelen asioita. Useinkin tavarat häviää. Se vaan ärsyttää kun uudet tavarat häviää. Siis laitan ne johonkin hyllyyn tai kaappiin enkä muista minne laitoin. Ap

Vierailija
7/8 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joululahjoille käy joskus niin, kun piilotan ke lapsilta ;)

Vierailija
8/8 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ostin mm. viime kesänä tosi kalliit ja ihanat shortsit. Löysin ne tänä kesänä kaapista laput paikoillaan ja ovat käyneet pieniksi :D kylläpä harmittaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme