Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menin nukkumaan klo 23, herätys oli klo 8. Silti en meinaa nyt pysyä hereillä.

Vierailija
21.02.2022 |

Ei tule elämästä mitään, kun unentarve on niin suuri. Koko päivä menee kärvistellessä. Illalla piristyn niin, etten raaski mennä yhdeksältä nukkumaan kuten varmaan pitäisi. Miten olette saaneet unirytmin kuntoon? Saatteko viikolla nukuttua säännöllisesti riittävästi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttää. Palelee. On huono olo. Viikonloppunakin, kun ei ole edes herätystä, herään usein alle 7 tunnin unien jälkeen väsyneenä. En muista, koska olisin viimeksi herännyt virkeänä. Etätöissä koitan sinnitellä. Kohta asiakastapaaminen ja pää aivan sumussa.

Vierailija
2/10 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tutkittu, että terveys ihan kunnossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varsinaisesti ole tutkittu. Olen laittanut ahdistuneisuuden piikkiin. Omakustanteisesti olen käynyt otattamassa kaikki verikokeet ja niissä kaikki on ollut viitearvoissa sen jälkeen, kun aloin ottaa D-vitamiinia ja rautakuurin.

Vierailija
4/10 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia meinaan jättää lapsetkin tekemättä, kun en voi kuvitella, että pitäisi jostain muusta jaksaa huolehtia.

Vierailija
5/10 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uniapnea.

Vierailija
6/10 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uniapnea.

Eikö sen kuitenkin kumppani huomaisi?

Vierailija
7/10 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin nukkumaan klo 23 ja heräsin 3:47 🙄

Vierailija
8/10 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin nukkumaan klo 23 ja heräsin 3:47 🙄

Mulle käy myös välillä tuota. Joskus oikein sellaisia kausia, että herään aina yöllä neljän aikaan. Siksikin olen niin pettynyt, kun vaikka nukkuisin yli 8 tuntia niin sekään ei riitä. -Ap

Vierailija
9/10 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin nukkumaan n. 1.30 yöllä. Kello soi puoli seitsemän, mutta ylös sain itseni vähän päälle seitsemältä. Etätöitä huhkittu tehokkaasti,  ja söin nyt sitten tuossa tunti sitten, ja nyt alkaisi kyllä sellaiset pienet nokkaunet tehdä terää. Silmä lupsaa.

Vierailija
10/10 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kokoajan vaikea nukkui sairastetun koronan jälkeen. Ostin puoli Heikkiä kukkaa. Se auttoi. Nyt nukun kuin vauva helposti 12 tuntia putkeen päivisin.