Olen läski, haukkukaa minua!
Antaa tulla ihan sydämmestä! Ei mulla muuta, kiitos!
Kommentit (63)
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:53"]Jenni Koo?
[/quote]
Ketä?
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 21:06"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 21:01"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:59"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:57"] Näin eilen dösässä laardikasaämmän. Se vei helvetisti tilaa jopa auton keskiosasta, missä tilaa on eniten. Haisi kauas. Lyllersi erittäin vaivalloisen näköisesti eteenpäin. Oksennus nousi suuhun sitä katsellessa. Olet varmaan saman oloinen, pehmeä hyllyvä selluliittinen läjä, jonka etäisesti ihmiseksi tunnistaa. *Itse suruusi läski, itke ja hae lähimmältä kiskalta mättöä kun tuli paha mieli. Epäilen ettei tarvi hakea, koska kaappisi pursuavat paskaa muutenkin, olethan varautunut mässymöhkö, vai mitä? [/quote] *Itke. Luet varmaan ihrakasojen blogeja ja ihailet heidän "rohkeuttaan." Hikiset hiivapoimusi haiskahtavat. Kukaan ei koskaan halua naida kaltaistasi olentoa, ehkä jollekin juopolle ja mt-ongelmaiselle käviset panoalustaksi kertaluonteisesti. [/quote] Mulla on kyllä mies ja lapsi mutta ihmettelen sitä suuresti :(
[/quote]
Onko miehesi sokea aspergeri, joka on kehitysvammaisen tasolla älyllisesti. Miten hänen kullinsa löysi vittusi kaikkien niidne poimujen takaa? Rispektit äijälle, ansaitsisi palkinnon. Lapsesi on varmaan myös kunnon possunalku, ottanut opit sinulta, porsas.
[/quote]
Mies on ihan normaali mutta ehkä vähän sokea jos ei tajunnut pysyä kaukana ihravuoresta! Lapsi on hoikka, isäänsä tullu.
Oikeasti mua oksettaa miettiä sun hyllyvää kehoasi. Koitapas sitä että ensi kerralla kun tekee mieli mättää mässyä naamaan, menet alasti kokovartalopeilin eteen syömään. Tuskin saat palaakaan alas oksentamatta. Oot vitun makkarainen, hikinen, inhottava roikkoperse, joka kerää itselleen vaan lisää laardia ja tauteja. Nauran sunlaisille kun näen. Hyi saatanan virtahepo. (tai ei oikeastaan. Nyt loukkasin virtahepoja)
Ajattelitko olla loppuun asti kuvottava ihris vai teetkö jotakin asialle. Luonteesi ja tahtosi on yhtä löysä ja roikkuva kuin perseesi, et saa mitään aikaiseski. Elät läskinä, kuolet läskinä. Diabetes ja sepelvaltimotauti kolkuttelevat palleron ovella. Itse asiassa sinulla on jo ne, eivät ole vain tulleet vielä ilmi. Ajattele suoniasi, jotka päivä päivältä käyvät ahtaammiksi. Henkeäsi ahdistaa ja lyllerrät painovoiman avulla eteenpäin, porsas.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 21:11"]Oikeasti mua oksettaa miettiä sun hyllyvää kehoasi. Koitapas sitä että ensi kerralla kun tekee mieli mättää mässyä naamaan, menet alasti kokovartalopeilin eteen syömään. Tuskin saat palaakaan alas oksentamatta. Oot vitun makkarainen, hikinen, inhottava roikkoperse, joka kerää itselleen vaan lisää laardia ja tauteja. Nauran sunlaisille kun näen. Hyi saatanan virtahepo. (tai ei oikeastaan. Nyt loukkasin virtahepoja)
[/quote]
Itseasiassa olen niin läski että voin syödä katsoessani peiliin!
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 21:14"]Ajattelitko olla loppuun asti kuvottava ihris vai teetkö jotakin asialle. Luonteesi ja tahtosi on yhtä löysä ja roikkuva kuin perseesi, et saa mitään aikaiseski. Elät läskinä, kuolet läskinä. Diabetes ja sepelvaltimotauti kolkuttelevat palleron ovella. Itse asiassa sinulla on jo ne, eivät ole vain tulleet vielä ilmi. Ajattele suoniasi, jotka päivä päivältä käyvät ahtaammiksi. Henkeäsi ahdistaa ja lyllerrät painovoiman avulla eteenpäin, porsas.
[/quote]
Mä tässä juuri haen motivaatiota. Kiitos!
Et ole lihava vaan ihan liian lyhyt!
Olet kateellinen kaikille hoikille ja normaalipainoisille, haukut heitä tuulen nussimiksi vinkuheiniksi. Ilmeitäsi ei vain enää näe ihranaamasi keskeltä, silmäsi ovat viirut ja poskesi roikkuvat kuin bulldogilla, koira on vain nätimpi kuin sinä. Muistutat sammakkoa naamastasi, sammakon naama on vain vähemmän limainen kuin sinun hikinen pallopääsi. Syömäsi sonta haisee ihohuokosista monen metrin päähän. Persereikäsi falskaa ja lasket allesi, mutta lemu peittyy ominaishajuusi.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 21:06"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:53"]Jenni Koo? [/quote] Ketä?
[/quote]
Se on KUKA. Saatana!!!
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 21:17"]Olet kateellinen kaikille hoikille ja normaalipainoisille, haukut heitä tuulen nussimiksi vinkuheiniksi. Ilmeitäsi ei vain enää näe ihranaamasi keskeltä, silmäsi ovat viirut ja poskesi roikkuvat kuin bulldogilla, koira on vain nätimpi kuin sinä. Muistutat sammakkoa naamastasi, sammakon naama on vain vähemmän limainen kuin sinun hikinen pallopääsi. Syömäsi sonta haisee ihohuokosista monen metrin päähän. Persereikäsi falskaa ja lasket allesi, mutta lemu peittyy ominaishajuusi.
[/quote]
En hauku normipainoisia/laihoja vaan ihannoin heitä. Olen kateellinen mutta tapani ei ole sitä purkaa haukkumalla heitä.
Jos ruoka loppuu maapallolta, et kuole ensimmäisenä, kun sulla on VARARAVINTOA paljon pidemmäksi ajaksi kuin luuviuluilla. Ja voimaakin sulla on - massa - hankkia lisää ruokaa!
LISÄYS kohtaan 53: Ruoan hankkimisella tarkoitan niitä laiheliineja, vaikkei niissä ole syötävääkään...
LISÄYS kohtaan 53: Ruoan hankkimisella tarkoitan niitä laiheliineja, vaikkei niissä ole syötävääkään...
**tun ihra valas. Kuole ***tanan läski **ska. Kukaan ei rakasta tuollaista **ska eläintä. Tee palvelus ja kuole lehmä (ei mitään lehmiä vastaan).
Saatanan hiivanivunen olet kuvottava ihmissaasta
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 21:31"]**tun ihra valas. Kuole ***tanan läski **ska. Kukaan ei rakasta tuollaista **ska eläintä. Tee palvelus ja kuole lehmä (ei mitään lehmiä vastaan).
[/quote]
Kiitos, olen samaa mieltä kuulemastani ja yrittänytkin saada itseni hengiltä muutamaan otteeseen mutta kaipa mä olen niin läski että sekään ei onnistu.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 21:27"]Jos ruoka loppuu maapallolta, et kuole ensimmäisenä, kun sulla on VARARAVINTOA paljon pidemmäksi ajaksi kuin luuviuluilla. Ja voimaakin sulla on - massa - hankkia lisää ruokaa!
[/quote]
Varmasti kuolen nälkään kun ne läskit ei ravinnoksi muutu
Huh! Kamalia ootte, kun tollai haukutte toista!
Luin viestit myös itselleni ;) ja tarttisin myös haukkuja, joten antaa tulla tännekin haukkuja, jotka on ihan mulle henk.koht. osoitettu. Lisäpontta voitte saada vaikka siitä, että söin tänään pitsaa, kokista, jäätelön, keksejä :) Antaa tulla semmoset haukut, että huomenna jää kaappiin!
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 21:01"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:59"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:57"] Näin eilen dösässä laardikasaämmän. Se vei helvetisti tilaa jopa auton keskiosasta, missä tilaa on eniten. Haisi kauas. Lyllersi erittäin vaivalloisen näköisesti eteenpäin. Oksennus nousi suuhun sitä katsellessa. Olet varmaan saman oloinen, pehmeä hyllyvä selluliittinen läjä, jonka etäisesti ihmiseksi tunnistaa. *Itse suruusi läski, itke ja hae lähimmältä kiskalta mättöä kun tuli paha mieli. Epäilen ettei tarvi hakea, koska kaappisi pursuavat paskaa muutenkin, olethan varautunut mässymöhkö, vai mitä? [/quote] *Itke. Luet varmaan ihrakasojen blogeja ja ihailet heidän "rohkeuttaan." Hikiset hiivapoimusi haiskahtavat. Kukaan ei koskaan halua naida kaltaistasi olentoa, ehkä jollekin juopolle ja mt-ongelmaiselle käviset panoalustaksi kertaluonteisesti. [/quote] Mulla on kyllä mies ja lapsi mutta ihmettelen sitä suuresti :(
[/quote]
Onko miehesi sokea aspergeri, joka on kehitysvammaisen tasolla älyllisesti. Miten hänen kullinsa löysi vittusi kaikkien niidne poimujen takaa? Rispektit äijälle, ansaitsisi palkinnon. Lapsesi on varmaan myös kunnon possunalku, ottanut opit sinulta, porsas.