Olen läski, haukkukaa minua!
Antaa tulla ihan sydämmestä! Ei mulla muuta, kiitos!
Kommentit (63)
[/quote] Itse olen 168 cm ja 52 kg HA-HA revi siitä, läski.
[/quote]
Ja mä olen 178 cm ja 58 kg. HAHAHAHA, senkin läski!
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:38"]Mulla rv 38, 15 kg vähemmän painoa ja 10 cm enemmän pituutta.
LAIHDUTA
[/quote]
Mäkin painoin 101kg rv.38
Kaikki läskit ämmät haisee kuselle, varmaan joku kokovartalokihti sen aiheuttaa. Kaupan kassajonossa asian huomaa varsinkin näin kesäisin.
Ihanaa pilkata oikein luvan kanssa. :D
mo oot ruma. Poista nenäkarvat et haistat jotai. Leikkaa hiukset ku et kerran osaa kammata. Miks sul on pyllys vaan yks peukalo? Oot nolo.
Roikkuuko ihraisa ja poimuinen etureppu vitun päällä?
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:55"]
mo oot ruma. Poista nenäkarvat et haistat jotai. Leikkaa hiukset ku et kerran osaa kammata. Miks sul on pyllys vaan yks peukalo? Oot nolo.
[/quote]
Ps, huonot hampaat on ällöt
Näin eilen dösässä laardikasaämmän. Se vei helvetisti tilaa jopa auton keskiosasta, missä tilaa on eniten. Haisi kauas. Lyllersi erittäin vaivalloisen näköisesti eteenpäin. Oksennus nousi suuhun sitä katsellessa. Olet varmaan saman oloinen, pehmeä hyllyvä selluliittinen läjä, jonka etäisesti ihmiseksi tunnistaa. Itse suruusi läski, itke ja hae lähimmältä kiskalta mättöä kun tuli paha mieli. Epäilen ettei tarvi hakea, koska kaappisi pursuavat paskaa muutenkin, olethan varautunut mässymöhkö, vai mitä?
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:55"]mo oot ruma. Poista nenäkarvat et haistat jotai. Leikkaa hiukset ku et kerran osaa kammata. Miks sul on pyllys vaan yks peukalo? Oot nolo.
[/quote]
Mikään näistä ei liittynyt mun läskeihin. Tee oma ketju ongelmilles
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:54"]Kaikki läskit ämmät haisee kuselle, varmaan joku kokovartalokihti sen aiheuttaa. Kaupan kassajonossa asian huomaa varsinkin näin kesäisin.
Ihanaa pilkata oikein luvan kanssa. :D
[/quote]
Eikö olekkin, yleensä siihen ei lupia kysellä
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:56"]Roikkuuko ihraisa ja poimuinen etureppu vitun päällä?
[/quote]
Ei vielä roiku mutta tätä läskeilytahtia roikkuu!
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:55"]
[/quote]
Ps, huonot hampaat on ällöt
[/quote]
Kiitos mulla on hyvät hampaat mutta rumat läskit!
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:57"]
Näin eilen dösässä laardikasaämmän. Se vei helvetisti tilaa jopa auton keskiosasta, missä tilaa on eniten. Haisi kauas. Lyllersi erittäin vaivalloisen näköisesti eteenpäin. Oksennus nousi suuhun sitä katsellessa. Olet varmaan saman oloinen, pehmeä hyllyvä selluliittinen läjä, jonka etäisesti ihmiseksi tunnistaa. *Itse suruusi läski, itke ja hae lähimmältä kiskalta mättöä kun tuli paha mieli. Epäilen ettei tarvi hakea, koska kaappisi pursuavat paskaa muutenkin, olethan varautunut mässymöhkö, vai mitä?
[/quote]
*Itke. Luet varmaan ihrakasojen blogeja ja ihailet heidän "rohkeuttaan." Hikiset hiivapoimusi haiskahtavat. Kukaan ei koskaan halua naida kaltaistasi olentoa, ehkä jollekin juopolle ja mt-ongelmaiselle käviset panoalustaksi kertaluonteisesti.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:57"]Näin eilen dösässä laardikasaämmän. Se vei helvetisti tilaa jopa auton keskiosasta, missä tilaa on eniten. Haisi kauas. Lyllersi erittäin vaivalloisen näköisesti eteenpäin. Oksennus nousi suuhun sitä katsellessa. Olet varmaan saman oloinen, pehmeä hyllyvä selluliittinen läjä, jonka etäisesti ihmiseksi tunnistaa. Itse suruusi läski, itke ja hae lähimmältä kiskalta mättöä kun tuli paha mieli. Epäilen ettei tarvi hakea, koska kaappisi pursuavat paskaa muutenkin, olethan varautunut mässymöhkö, vai mitä?
[/quote]
Harmi, kaapeissani ei ole herkkuja koska yleensä syön kaiken heti!
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:57"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:55"]mo oot ruma. Poista nenäkarvat et haistat jotai. Leikkaa hiukset ku et kerran osaa kammata. Miks sul on pyllys vaan yks peukalo? Oot nolo. [/quote] Mikään näistä ei liittynyt mun läskeihin. Tee oma ketju ongelmilles
[/quote]
Alotuksessa sanottiin, "olen läski, haukkukaa minua". Haukkujen aiheita ei määrätty. *työntää silmälaseja ylemmäs nenänvarrelle*
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:59"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:57"]
Näin eilen dösässä laardikasaämmän. Se vei helvetisti tilaa jopa auton keskiosasta, missä tilaa on eniten. Haisi kauas. Lyllersi erittäin vaivalloisen näköisesti eteenpäin. Oksennus nousi suuhun sitä katsellessa. Olet varmaan saman oloinen, pehmeä hyllyvä selluliittinen läjä, jonka etäisesti ihmiseksi tunnistaa. *Itse suruusi läski, itke ja hae lähimmältä kiskalta mättöä kun tuli paha mieli. Epäilen ettei tarvi hakea, koska kaappisi pursuavat paskaa muutenkin, olethan varautunut mässymöhkö, vai mitä?
[/quote]
*Itke. Luet varmaan ihrakasojen blogeja ja ihailet heidän "rohkeuttaan." Hikiset hiivapoimusi haiskahtavat. Kukaan ei koskaan halua naida kaltaistasi olentoa, ehkä jollekin juopolle ja mt-ongelmaiselle käviset panoalustaksi kertaluonteisesti.
[/quote]
Mulla on kyllä mies ja lapsi mutta ihmettelen sitä suuresti :(
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 21:01"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:57"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:55"]mo oot ruma. Poista nenäkarvat et haistat jotai. Leikkaa hiukset ku et kerran osaa kammata. Miks sul on pyllys vaan yks peukalo? Oot nolo. [/quote] Mikään näistä ei liittynyt mun läskeihin. Tee oma ketju ongelmilles
[/quote]
Alotuksessa sanottiin, "olen läski, haukkukaa minua". Haukkujen aiheita ei määrätty. *työntää silmälaseja ylemmäs nenänvarrelle*
[/quote]
No keskitytään mun ihroihin koska muuta vikaa musta ei löydy ;) ei edes silmälaseja
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 21:00"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:57"]Näin eilen dösässä laardikasaämmän. Se vei helvetisti tilaa jopa auton keskiosasta, missä tilaa on eniten. Haisi kauas. Lyllersi erittäin vaivalloisen näköisesti eteenpäin. Oksennus nousi suuhun sitä katsellessa. Olet varmaan saman oloinen, pehmeä hyllyvä selluliittinen läjä, jonka etäisesti ihmiseksi tunnistaa. Itse suruusi läski, itke ja hae lähimmältä kiskalta mättöä kun tuli paha mieli. Epäilen ettei tarvi hakea, koska kaappisi pursuavat paskaa muutenkin, olethan varautunut mässymöhkö, vai mitä? [/quote] Harmi, kaapeissani ei ole herkkuja koska yleensä syön kaiken heti!
[/quote]
Eli lyllerräpäs sinne kiskalle nyt heti, vai vaivaako läskiä jo nivelrikko ja polvet poksuvat kilpaa poppareiden kanssa. Ajatteli ihanaa suklaata, ahmit kuin sika ja tunnet olosi sen jälkeen niin paskaksi kuin todellisuudessa oletkin. Itket itsesi uneen möhkö. Norsun vittusi haisee.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 21:03"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 21:00"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:57"]Näin eilen dösässä laardikasaämmän. Se vei helvetisti tilaa jopa auton keskiosasta, missä tilaa on eniten. Haisi kauas. Lyllersi erittäin vaivalloisen näköisesti eteenpäin. Oksennus nousi suuhun sitä katsellessa. Olet varmaan saman oloinen, pehmeä hyllyvä selluliittinen läjä, jonka etäisesti ihmiseksi tunnistaa. Itse suruusi läski, itke ja hae lähimmältä kiskalta mättöä kun tuli paha mieli. Epäilen ettei tarvi hakea, koska kaappisi pursuavat paskaa muutenkin, olethan varautunut mässymöhkö, vai mitä? [/quote] Harmi, kaapeissani ei ole herkkuja koska yleensä syön kaiken heti!
[/quote]
Eli lyllerräpäs sinne kiskalle nyt heti, vai vaivaako läskiä jo nivelrikko ja polvet poksuvat kilpaa poppareiden kanssa. Ajatteli ihanaa suklaata, ahmit kuin sika ja tunnet olosi sen jälkeen niin paskaksi kuin todellisuudessa oletkin. Itket itsesi uneen möhkö. Norsun vittusi haisee.
[/quote]
Mä en jaksa nyt lyllertää kiskalle :( huomena sitten!
Mulla rv 38, 15 kg vähemmän painoa ja 10 cm enemmän pituutta.
LAIHDUTA