Häiritseekö julkinen pussailu?
Kyllä täytyy katsoa muualle, kun kaupungilla tai julkisissa jotkut alkavat intohimoisesti suuteloitsemaan.
Kommentit (19)
Muutama pusu on ihan ok, sellaiset unohdetaan-vartiksi-muu-maailma -nuolentasessiot taas ovat lähinnä vaivaannuttavia, varsinkin jos pussailijat ovat samaa seuruetta.
Miehen kanssa pussailtiin intohimoisesti ihan missä vaan 15 vuotta sitten. Nykyään vain pussaillaan silloin tällöin. Mua ei häiritse pussailijat yhtään. Alkoholisteja ja väkivaltaisia kartan.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:55"]
Miehen kanssa pussailtiin intohimoisesti ihan missä vaan 15 vuotta sitten. Nykyään vain pussaillaan silloin tällöin. Mua ei häiritse pussailijat yhtään. Alkoholisteja ja väkivaltaisia kartan.
[/quote]
Juu, alkoholisteja ja väkivaltaisia ei kannata pussata.
Mua häiritsee kyllä, kun olen kylässä kaverillani ja tämä lääppii/pussailee kovaäänisesti miehensä kanssa esim. kun mies lähtee viemään roskapussia.
Siis on poissa 1 minuutin, ja ennen ja jälkeen toimituksen täytyy moiskautella oikein huolella :D En ymmärrä tätä vieraiden läsnäollessa. Ovat olleet avoliitossa yli vuoden kuitenkin, luulisi että alkuhuuma jo vähän laantuisi..
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:16"]
Muutama pusu on ihan ok, sellaiset unohdetaan-vartiksi-muu-maailma -nuolentasessiot taas ovat lähinnä vaivaannuttavia, varsinkin jos pussailijat ovat samaa seuruetta.
[/quote]
Näin.
Muista piittaamaton käytös ok, kunhan ei väkivaltaa tai alkoholismia.
Hihhui, me ollaan mun miehen kanssa noloja... :D Keski-ikäisiä ja hyvästellessä unohdutaan pussaamaan ja halaamaan moneksi minuutiksi ohikulkijoista piittaamatta. Mutta suutelutaitoon mä miehessä ihastuinkin enkä oo päässy yli siitä. :D
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 21:08"]Mua häiritsee kyllä, kun olen kylässä kaverillani ja tämä lääppii/pussailee kovaäänisesti miehensä kanssa esim. kun mies lähtee viemään roskapussia.
Siis on poissa 1 minuutin, ja ennen ja jälkeen toimituksen täytyy moiskautella oikein huolella :D En ymmärrä tätä vieraiden läsnäollessa. Ovat olleet avoliitossa yli vuoden kuitenkin, luulisi että alkuhuuma jo vähän laantuisi..
[/quote]
Miettikää kuinka kuumaa seksiä heillä on. Kiihotun ajatuksesta...
Ennen kun työni oli koko elämäni katsoin halveksuen suutelevia pareja. Nyt kun olen kihloissa hymyilen vain pusuttelulle.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 21:18"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 21:08"]Mua häiritsee kyllä, kun olen kylässä kaverillani ja tämä lääppii/pussailee kovaäänisesti miehensä kanssa esim. kun mies lähtee viemään roskapussia. Siis on poissa 1 minuutin, ja ennen ja jälkeen toimituksen täytyy moiskautella oikein huolella :D En ymmärrä tätä vieraiden läsnäollessa. Ovat olleet avoliitossa yli vuoden kuitenkin, luulisi että alkuhuuma jo vähän laantuisi.. [/quote] Miettikää kuinka kuumaa seksiä heillä on. Kiihotun ajatuksesta...
[/quote]
Minä en.
Mielestäni erittäin epäkohteliasta ja loukkaavaa pussailla toisten ihmisten seurassa, varsinkin jos tietää että seurueessa on eronneita/sinkkuja tms. Tunnen erään tälläisen pariskunnan jolla tämä alkuhuuma ei meinaa millään mennä ohi, ja kartan heitä kyllä parhaani mukaan.
Julki-imuttelu on ok, jos pariskunta on alle 20-vuotiaita. Aikuisilta on noloa.
Sellainen julkinen nuoleskelu on kyllä noloa, vitun typerää ja oksettavaa. Just viikonloppuna sellainen narkkari pariskunta nuoleskeli sairaalassa päivystyksen aulassa. Hyi hitto
Mun äiti ja isä pusuttelevat myös julkisesti. Molemmilla on ikää yli 60 ja avioliittovuosia kasassa yli 40. Lapsena nolostutti, nyt ihailen heitä.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:16"]
[/quote]
Näin.
[/quote]
Tää on aina ihan pakollinen lainata jonkun lausetta jonka kanssa on samaa mieltä ja kommentoida "näin", "tämä" ja kerätä lauseesta vähän peukkuja itelle. Hah :-D
Joo, onhan se ällöttävää jos se toisten naamt syödään julkisesti, voi varmaan hetken olla erossa. Pieni pusu ja hali on ihan okei, mutta sellainen bussissa nuoleminen esimerkiksi on ihan helvetin ällöä.
Ei mua pusuttelu haittaa. Ja vaikka hyvästellessä jos suutelee hetken. Se on söpöä huomata, että rakkaus kukkii :) Mutta se on ällöä, kun vedetään suutelohetki, jossa tyyliin syödään toisen naama tai kieli on jo toisen mahalaukussa asti. Tai että pusketaan julkisesti seinää vasten ja melkeen intohimosta meinataan vähän kuivarynkytystä kokeilla. Se on musta ällöä. Eli on ok, mutta rajansa kuitenkin julki-imuttelullakin :)
N21
Söpöä se on. :)