aamuvirkkuja?
mihin aikaan heräätte aamuisin? nautitteko aamuista? millaisissa töissä olette? koetko, että aamuvirkkuudesta on hyötyä?
Kommentit (9)
itse illanvirkku, mutta nautin kyllä aamuista silloin kun on levännyt olo ja ylösnouseminen on helppoa. on ihanaa olla hereillä silloin kun kaupunki vasta herää.
Heräilen 4-4.30 välillä. Käytän koiran ulkona ja syön jotain ennen töihin lähtöä. Töihin 5 tai 6, varastohommia. En niinkään nauti siitä aamulla puuhailusta, mutta pidän siitä että pääsen töistä aina valoisaan aikaan kotiin ympäri vuoden. Ehtii paremmin harrastaa kaikenlaista. Nukkumaan menen 21-22 välillä eli vapaa-aikaa enemmän kuin normi 8-16 työläisillä. Vapailla heräilen viimeistään 5.30-6 välillä ilman kelloakin.
Herään vaihtelevasti neljän jälkeen.. ja aamut on mun juttu. Luen uutiset ja vastailen sähköposteihin, teen paperihommia ja sitä rataa..
Olen maajussi ja kyllä siitä hyötyä on. Käyn tarkastuskierroksella navetalla ja sitten keittelen kahvit..hommiin lähdetään, kun muu väki saa ittensä sängystä ylös seitsemän aikoihin..
jos aamuisin täytyy olla töissä klo 5, aamuvirkkuudesta on ilman muuta hyötyä. itselleni tuollaiset työajat olisi työtä ja tuskaa :/
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:22"]jos aamuisin täytyy olla töissä klo 5, aamuvirkkuudesta on ilman muuta hyötyä. itselleni tuollaiset työajat olisi työtä ja tuskaa :/
[/quote]
Siihenkin tottuu muutamassa viikossa.
Ei totu. Itse olen herännyt lähes joka arki klo.4. ylös ja 5. töihin, joka aamu vituttaa mutta kun ei voi vaihtaa työpaikkaa siksi kun ei ole muita töitä. 12 vuotta takana
kaikki aamuvirkut nukkumassa? vai valvooko joku töiden takia? :)
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 22:04"]Ei totu. Itse olen herännyt lähes joka arki klo.4. ylös ja 5. töihin, joka aamu vituttaa mutta kun ei voi vaihtaa työpaikkaa siksi kun ei ole muita töitä. 12 vuotta takana
[/quote]
Monelta menet nukkumaan? Paljonko keskimäärin tarvitset unta yössä? On sanomattakin selvä että liian lyhyillä unilla aikaisiin aamuheräilyihin ei totu, mutta kun tietää paljonko oma unentarve on niin oppii menemään ajoissa nukkumaan. Itselläni meni 3 viikkoa tottua uuteen rytmiin. Oli vain vedettävä rutiinilla nukkumaan tiettyyn aikaan ja herätys aina sama aika vaikka kuinka väsyttäisi. Kyllä sisäinen kello tottuu muutoksiin.