Miten LESBOT kokevat kokeilunhaluiset heteronaiset?
Ärsyttääkö sellaiset hetskunaiset vai mitä ajattelette? Ja jos omalle kohdalle sattuisi, niin jaksaisiko "opettaa"?
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:56"]Tiedättekö kuinka sairaita olette? Raamutussakin tuo iljettävä toiminta kielletään.
[/quote]
Elä jaksa.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:52"]Tajusin 25 vuotiaana olevani lesbo, mikä on ilmeisesti liian myöhäinen kaapistatulohetki ollakseen "totta". Minut kuitenkin leimattiin kokeilunhaluiseksi / bi-curious, koska olin seurustellut miesten kanssa. Koskaan en ole päässyt naisen kanssa sänkyyn, enkä enää edes yritä. Nyt olen 32 ja edelleen miellän itseni lesboksi, mutta näillä näkymin vietän loppuelämäni yksin.
Vähän katkerana seurasin pride kulkuetta. Ei ole mukavaa joutua syrjityksi valtavirran takia, mutta vielä ikävämpää on, kun ne joita luulee "omikseen" syrjivät valtavirtaa enemmän.
[/quote]
Ihan Sama kokemus. Säälittävänä kävin vielä parissa naisten tapahtumassakin. Kukaan ei ees villkaissut. Lesbot on jotenkin kauheen omiin porukoihinsa sulkeutuneita ja vaativia. Olen näitä juttuja jo useamman vuoden kiertänyt. Nyt Prideissä yksi haukkui mun vaatteet. (mekko ja sukkahousut) Pari vuotta sitten ihastukseni haukkui mut läpikotaisin, koska olen "vain" ni ja mun pitäisi kuulemma "päättää." Ihan kauheita kokemuksia :(
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 21:03"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:52"]Tajusin 25 vuotiaana olevani lesbo, mikä on ilmeisesti liian myöhäinen kaapistatulohetki ollakseen "totta". Minut kuitenkin leimattiin kokeilunhaluiseksi / bi-curious, koska olin seurustellut miesten kanssa. Koskaan en ole päässyt naisen kanssa sänkyyn, enkä enää edes yritä. Nyt olen 32 ja edelleen miellän itseni lesboksi, mutta näillä näkymin vietän loppuelämäni yksin.
Vähän katkerana seurasin pride kulkuetta. Ei ole mukavaa joutua syrjityksi valtavirran takia, mutta vielä ikävämpää on, kun ne joita luulee "omikseen" syrjivät valtavirtaa enemmän.
[/quote]
Ihan Sama kokemus. Säälittävänä kävin vielä parissa naisten tapahtumassakin. Kukaan ei ees villkaissut. Lesbot on jotenkin kauheen omiin porukoihinsa sulkeutuneita ja vaativia. Olen näitä juttuja jo useamman vuoden kiertänyt. Nyt Prideissä yksi haukkui mun vaatteet. (mekko ja sukkahousut) Pari vuotta sitten ihastukseni haukkui mut läpikotaisin, koska olen "vain" ni ja mun pitäisi kuulemma "päättää." Ihan kauheita kokemuksia :(
[/quote]
Siis bi ei ni
Ei se seksin harrastaminen kerro ootko lesbo, bi tai hetero.
Lesbot on monesti jotenkin ylimielisiä. Taas näkee.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:46"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:44"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:35"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:33"]Kokeilkoot heteronaiset keskenään, jos niin kokeilunhaluisia ovat. Mikään ei voisi kiinnostaa vähemmän kuin tarjota kokemuksia heteroille. [/quote] No onpa ikävä asenne.
[/quote]
Aika harvoin vähemmistöissä lämmetään sille, että enemmistöasemasta nauttiva käväisee hetken leikkimässä vähemmistön elämää ja poimii siitä rusinat pullasta.
[/quote]
Seksuaalisuus on erittäin monimuotoinen ilmiö. Ei ole olemassa vain heteroita, bi-seksuaaleja ja homoja, vaan monenmoisia muitakin suuntauksia. Omituista, että juuri seksuaalivähemmistöt tahtovat kahlita seksuaalisuuden niin ahtaisiin lokeroihin.
[/quote]
Ei kyse varmaan ole määrittelystä, vaan ihan inhimillisistä tunteista, jotka syntyvät kun tapaa riittävästi tietyntyyppisiä kokeilunhaluisia heteronaisia. T.hetero, joka on seurannuut lesbokaverieni kanssa flirttailevia heteronaisia.