Miksi en ole ikinä päässyt toiselle treffille
Mielestäni kaikki treffit ovat olleet hyvin onnistuneita, en ole pannut ekoilla treffeillä tai ollut mitenkään helppo tai pussaillut paljon tai muuta, vaan ollut hyvin asiallinen ja tavannut miehiä jotka vaikuttavat "jalat maassa" -tyypeiltä, jutellaan mielenkiintoisista asioista ja tuntuu että treffit meni hyvin, sitten mies ei tekstaa takaisin enää ikinä tai vastaa jotain "olen kiinnostunut työkaveristani, sori" mitä hittoa?!
Kommentit (16)
En tiedä, mäkään en koskaan pääse. Mielestäni teen kaiken oikein eli oon kohtelias, kyselen naiselta mutta en myöskään pihtaa omia tietojani ja oon hyväntuulinen ja kiinnostunut toisen jutuista
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 17:54"]En tiedä, mäkään en koskaan pääse. Mielestäni teen kaiken oikein eli oon kohtelias, kyselen naiselta mutta en myöskään pihtaa omia tietojani ja oon hyväntuulinen ja kiinnostunut toisen jutuista
[/quote]
Voi ei. Ehkä voimme tavata ja mennä toisille treffeille?
Vian ei tarvitse olla iso jos se on päässäsi.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 18:06"]Vian ei tarvitse olla iso jos se on päässäsi.
[/quote]
?? Miten se vika voi olla psyykkinen jos vaan ikinä ei ole ollut toisilla treffeillä, aina torjuttu jos sitä on ehdotettu
Eihän tuohon voi kukaan täällä vastata. Jokin ongelma selvästi on, mutta täältä voi saada pelkkiä arvauksia jotka eivät perustu mihinkään.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 18:15"]Eihän tuohon voi kukaan täällä vastata. Jokin ongelma selvästi on, mutta täältä voi saada pelkkiä arvauksia jotka eivät perustu mihinkään.
[/quote]
Mitenköhän keksin mikä mättää, jotta sen voisi korjata
Ap
En mäkään ole päässyt ekoja treffejä pidemmälle. On kyllä käynyt niin pariin kertaan, että ekojen treffien jälkeen on toiset treffitkin jo sovittu, mutta vähän ennen treffejä nainen on ilmoittanut ettei kiinnostakaan tavata enää. Syyt jäivät arvoitukseksi.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 18:17"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 18:15"]Eihän tuohon voi kukaan täällä vastata. Jokin ongelma selvästi on, mutta täältä voi saada pelkkiä arvauksia jotka eivät perustu mihinkään. [/quote] Mitenköhän keksin mikä mättää, jotta sen voisi korjata Ap
[/quote]
Eikö ystäväsi osaa kertoa mikä voisi olla vialla? Kyllä sussa jotain vikaa selkeästi on.
Olisitkohan liian "kliininen", eli et anna persoonastasi mitään irti? Koitat olla asiallinen yms tylsää. Anna persoonasi räiskyä, flirttaa sopivasti :)
Jos susta näkyy lompakkoloisen piirteet niin miehet menevät karkuun.
Jos nainen ei kiinnosta tarpeeksi niin noin käy mulla.
Jokin vika sinussa on, mutta näin näkemättä en osaa sanoa mikä. Jos nyt veikataan, niin pahimpia toisten treffien estäjiä voisi pätevyysjärjestyksessä olla.
- Jokainen mies hakee orgastista naista. Seksi tulee oletettavasti olemaan tylsää. Olet pihtari, kylmä, frigidi. Sinussa ei ole mitään mikä viittaisi tulevaan kuumaan seksiin.
- päässäsi on jotain vikaa. Olet ahdistunut, neuroottinen, syömishäiriöinen, nypit kulmakarvojasi, syöt kynsiäsi. Istut suorassa kuin puutappi poliisikuulustelussa, yksi ilme kasvoilla ja puhut muutaman sanan silloin tällöin monotonisella äänellä.
- Olet läski tai susiruma. Ei yleensä haittaa jos toi ykkös- ja kakkoskohta on kunnossa, mutta jos olet oikein susisusiruma, niin sitten ehkä.
Toivottavasti tästä oli apua... ?
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:17"]ylös
[/quote]
Jokin vika sinussa on, mutta näin näkemättä en osaa sanoa mikä. Jos nyt veikataan, niin pahimpia toisten treffien estäjiä voisi pätevyysjärjestyksessä olla.
- Jokainen mies hakee orgastista naista. Seksi tulee oletettavasti olemaan tylsää. Olet pihtari, kylmä, frigidi. Sinussa ei ole mitään mikä viittaisi tulevaan kuumaan seksiin.
---->Voi olla. Yleensä kyllä miehet on sanonu jotain "oot kuuma" "oot kaunis" tms?
Ap
- päässäsi on jotain vikaa. Olet ahdistunut, neuroottinen, syömishäiriöinen, nypit kulmakarvojasi, syöt kynsiäsi. Istut suorassa kuin puutappi poliisikuulustelussa, yksi ilme kasvoilla ja puhut muutaman sanan silloin tällöin monotonisella äänellä.
-----> ei mitään näistä, luulisi että mies lähtisi jo ekoilta treffeiltä kesken
Ap
- Olet läski tai susiruma. Ei yleensä haittaa jos toi ykkös- ja kakkoskohta on kunnossa, mutta jos olet oikein susisusiruma, niin sitten ehkä.
----> en ole kumpaakaan (mutta ei, en ole egoisitinen sanoessani näin)
Ap
Toivottavasti tästä oli apua... ?
---> no ei ollu
Ap
*toisille treffeille siis :D