Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Varooko kukaan muu enää koronaa?

Vierailija
21.02.2022 |

Tuntuu et oon ainoa. Sain kutsun juhliin, ja en uskaltaisi mennä koronatilanteen vuoksi, mutta en tiedä miten kieltäytyä ilman mielten pahoittamisia.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse hetkeen varoa, viime viikolla pääsin eristyksestä (eli sairastin jo). Kolme rokotetta ja sairastettu omikron, oletan, että hetken kestää sen tään immuniteetti.

Vierailija
2/8 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en varo koronaa, koska korona ei tartu minuun, mutta jokaisen oma asia ja korona oli vaarallinen tauti vielä pari kuukautta sitten, niin kaikki kyllä ymmärtävät jos juhliin ei tulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ketään, joka varoisi. Ihmiset elää jo vapautuneesti, matkustelevat ja käyvät ravintoloissa.

Vierailija
4/8 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varon ja paria tuttua lukuunottamatta kaikki varovat. 

Vierailija
5/8 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskit, käsienpesut, turvavälit.

Kaikki yhä käytössä. Korona ei ole ohi.

Vierailija
6/8 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä lähes koko suku ja kaikki kaverit sairastaneet juuri tai ovat juuri sairaita. Tutuillakin 2kk vauva, pikkulapsi ja kummatkin vanhemmat todella kovassa kuumeessa, viitanneet kintaalle koko pandemille alusta lähtien. Oma perhe vieläkin terve.

Vierailija
7/8 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varotko muitakin flunssia? Jos olet yli 80v monisairas laitoshoidon asiakas niin sitten kannattaa varoa.

Vierailija
8/8 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vähän olen alkanut löysätä, suunnitellaan perheen kanssa mm. lounasta isovanhempien kanssa ravintolassa kun on 80-v juhlat. 7 hlöä kokoontuisi silloin

Ja ryhmäliikuntatunneille olen palannut samoin kuin toimistolle 2pv/vko. Muut toimet (lähinnä maskin käyttö) jatkuu ennallaan.