Huomenta
Talviloma menee kaksin teinin kanssa. Eipä mitään ihmeellistä tekemistä ole luvassa. Mukavaa maanantaita! Valis
Kommentit (7)
Huomenta. Väsyttää vaikka oon nukkunu kunnolla koko viikonlopun . Ahdistaa kevät . Oon tainnut jo käyttää onnellisten keväitten kiintiöni
Vierailija kirjoitti:
Mää runkaan peito alla, kivvaa on.
Mitä se tähän liittyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mää runkaan peito alla, kivvaa on.
Mitä se tähän liittyy?
Ei liity ei, mut halusin vaan ilmoittaa, jatkan ed.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta. Väsyttää vaikka oon nukkunu kunnolla koko viikonlopun . Ahdistaa kevät . Oon tainnut jo käyttää onnellisten keväitten kiintiöni
Tsemppiä! Kaikille ei keväät sovi. Mun edesmenneen äitini masennus pahentui joka ikinen kevät. Se oli jotenkin hassua, kun itseäni piristää, kun alkaa aurinko paistamaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä! Kaikille ei keväät sovi. Mun edesmenneen äitini masennus pahentui joka ikinen kevät. Se oli jotenkin hassua, kun itseäni piristää, kun alkaa aurinko paistamaan. Ap
Ei mulla aina. Tämä kevät ollut pahin pitkään aikaan. Tuntuu, kuin olisin pudonnut pimeään kaivoon, josta en pääse pois . Aika soitella auttaviin puhelimiin taas. Nettiä olen jo vähentänyt, aiemmin avauduin vähän liikaa tänne henkilökohtaisista asioistani ja tunteistani
Huomenta, taas maanantai