Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstatohtoreita?? SyylEnd ja aristava syylä?

Vierailija
07.07.2015 |

Hain eilen apteekista SyylEndiä kantapään syylään. Sanoin apteekkarille (taisipa itse asiassa olla oikeen proviisori) että syylä on _tosi_ kipeä. Suositteli siis kyseistä tuotetta, mutta tuoteselostuksessa sitten luki, että ei aristavaan syylään?? Siis eikö nyt kaikki syylät ole kipeitä?? Varsinkin kun on noin pahassa paikassa ja sen päällä joutuu koko ajan seistä. Ei se siis silloin ole kipeä, kun jalalla ei ole painetta tms, mutta kosketus sattuu ja jos johonkin kopsahtaa niin itkisin jos kehtaisin.. äh, en tiiä, oon kyllä soittamassa terv.keskuksen neuvontaankin aiheesta, ajattelin vaan ensin täältäKIN kysellä josko jollain jotain kokemusta :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/6 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita etikkaa pari kertaa päivässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinno mä kaipasin lähinnä kokemuksia ko. lääkkeestä, kun sen nyt oon jo ostanu :)

Vierailija
4/6 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

soita johonkin apteekkiin huomenna (yliopiston apteekin linjat saattavat vielä olla auki) ja kerro tuo mitä aloituksessasi kerroit ja kysy toista mielipidettä. Korosta arkuutta.

Vierailija
5/6 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menet yliopiston apteekin sivuille niin sinne oikeaan alakulmaan ilmestyy chatti jossa lukee farmaseutti paikalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän