Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TE olette saanut minut lapsettomaksi.

Vierailija
07.07.2015 |

Ja tämä on totuus. Halusin ennen lapsen, kovasti. Nyt olen lukenut täältä joka päivä keskusteluita kuinka seksi ei tunnu miltään, jumppaaminen ei auta, lomaa ei oo ikinä kun lapset huutaa vieressä, joka paikka sotkussa, lääkärillä pitää ravata, rahaa ei jää mihinkään, ennen olin kaunis nyt muodoton ja löysä, mieheni ei halua minua enään synnytyksen jälkeen, parisuhde on paskaa, mies tyydyttää vain itsensä kun lastensaannin jälkeen en ole kiihoittanut häntä, rakkulat jalassa ja nilkat täynnä nestettä just synnytyksen jälkeen, pahat repeytymät ja elinikäset ongelmat, ja just kun ois kesäloma niin lapset ei tottele ja koko loma menee siivoomiseen. Huonossa tapauksessa lapsi alkaa tyrannisoimaan sinua 14 vuotiaana ja sitten alotetaan huostaanotot ja ravataan sossussa ja selvitötellään asioita ja lapsi ei arvosta paskan vittua. EI KIITOS.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei tuo kaikki niinkään kauhistuta kuin se miten toivottoman tyhmät ja varsinkin ilkeät mulkut lisääntyy. Mun jälkeläiset joutuis elämään semmosten kansoittamassa maailmassa :(

Vierailija
2/9 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ketään hetkauttaa jäätkö lapsettomaksi vai et. :) Mut jos netin kautta muodostat sun käsityksen todellisuudesta, niin muista että töitä et ainakaan hanki, koska se väsyttää ja palkka on aina liian pieni ja oikeasti kaikki vihaa työtään, parisuhdetta ei kannata hankkia koska ennenpitkää siinäkin on kriisin paikka, taloa ei kannata rakentaa koska sekin on yhtä helvettiä, ja ulkomaille ei kannata lähteä koska siellä saa ripulin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kansan sivistyksen ja tulevaisuuden puolesta: kiitos, ap!

Vierailija
4/9 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ole valmis uhraamaan esim. vartaloani. Ja se on jonkun mielestä itsekästä, ettei halua terveysongelmia. Minun mielestäni se on tervettä itsekkyyttä. En halua yhdeksi marttyyriksi.

Vierailija
5/9 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adoptio vois olla sun juttu. Joku muu saa silloin tuntea lapsenteon nahoissaan.

Vierailija
6/9 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia selvä. Pääasia että sä olet onnellinen :)

T. Lapsestaan onnellinen ja elämäänsä kaikin puolin tyytyväinen

(Ymmärrät varmaan, että ihmiset avautuvat täällä ongelmistaan. Ne joilla menee hyvin, eivät toitota sitä täällä.)

Vierailija
7/9 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä kun on niitä hyviä hetkiä, ei niistä aina jakseta tänne nettiin kirjoittaa, mutta sitten kun menee huonosti niin sitten on ehkä helpottavaa "avautua" jonnekkin :D Yleensä kun asioit jossain yrityksessäki, ja kaikki menee mallikkaasti ni ei siitä kukaan sen kummempia palautteita anna, mut sitku menee joku päin peetä ni johan löytyy energiaa pistää juttua tulemaan, niin se vaan menee. Täälläkin palstalla aina saa lukea: minulle kävi tänään sitä ja tätä ikävää, harvemmin kukaan jaksaa/viitsii kirjoittaa kuinka mahtava päivä on ollu ja kaikki menny mukavasti :D myös uutiset uutisoivat niitä ikävempiä asioita ja tapahtumia niiden positiivisten sijaan. joten älä nyt hyvä ihminen pelkän netti juttujen perusteella tommosta, se on vain OSA totuutta ne vaikeat hetket, mutta silti suurin osa hetkistä voi olla todella hyviä. :)

Vierailija
8/9 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä hiihtelet täällä ja luet keskusteluja. Turha meitä syyttää sinun tekemisistä tai tekemättä jättämisistä.

Vierailija
9/9 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 16:16"]No mitä hiihtelet täällä ja luet keskusteluja. Turha meitä syyttää sinun tekemisistä tai tekemättä jättämisistä.
[/quote] ajattelin lukea vauvapalstalta inspiraatiota

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi