Olen 160 cm, 57 kg ja saan vedettyä 26 leukaa
Paranisiko tulos, jos laihduttaisin? Kuinka paljon?
Kommentit (7)
Tuskin, tuosta on vaikeaa laihduttaa mitenkään merkittävästi ilman että samalla lähtee lihasta.
Ei se tulos laihduttamalla parane vaan harjoittelemalla, painoa voi tulla jopa lisää ja tulos paranee.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 15:11"]Miksi sen tuosta tarvitsee parantua?[/quote]
Ei sen tarvitse, kunhan mielenkiinnosta kysyin. Olen aktiivinen hiihdon harrastaja ja silloin tällöin pohdin, mitä tapahtuisi, jos en rakentaisi kroppaani hiihdon ehdoilla.
Nyt menee tuo 26 leukaa, Cooperissa meni reilu 3400.
Olen myös pohtinut, paljonko voisi juosta, jos alkaisi kehittää pelkästään juoksukuntoa. Paljonkohan Cooper-tulos nousisi? Nyt kropassa on aivan liikaa lihasta juoksemiseen.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 15:30"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 15:11"]Miksi sen tuosta tarvitsee parantua?[/quote]
Ei sen tarvitse, kunhan mielenkiinnosta kysyin. Olen aktiivinen hiihdon harrastaja ja silloin tällöin pohdin, mitä tapahtuisi, jos en rakentaisi kroppaani hiihdon ehdoilla.
Olen myös pohtinut, paljonko voisi juosta, jos alkaisi kehittää pelkästään juoksukuntoa. Paljonkohan Cooper-tulos nousisi? Nyt kropassa on aivan liikaa lihasta juoksemiseen.
[/quote]
No jos hiihto on sun mielilaji niin ei kai sillä ole väliä mimmonen Cooper-tulos on, kunhan hiihto sujuu.
Oma puolcooper-enkka on 6 min.;-) Ja sekin oli aika hilkulla että hengissä selviän.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 15:30"]
[/quote]
Leuanveto suosii voimistelijamaista ylävartalopainotteista kroppaa, hiihto taas lähes päinvastoin. Hyvä tulos tuo on yhtä kaikki.
Miksi sen tuosta tarvitsee parantua? Itse kun olin 173/63kg, sain n 30 leukaa, en edes enempää yrittänyt.