Mies suuttui, kun sanoin että tottakai nautin miesten huomiosta
Ihan kuin miehet olisivat itse jotain pyhimyksiä kun kyseessä on kauniit naiset, joille itsekin antavat huomiota ja joiden huomiosta nautti(si)vat 😁😁😁
Kommentit (13)
Ei suhteessa ollessa kuulu nauttia muiden ihmisten huomiosta saatika hakea sitä. Eikö sinulla ole ollenkaan kunnioitusta puolisoasi kohtaan?🤦🏽♀️
No tuskin tosissaan suuttui.
Esitti vain koska jos olisi ollut kuin ilmaa niin olisit suuttunut että eikö mies ole yhtään mustasukkainen sinusta.
Kyllä saa nauttia, mutta älä sitä puolisolle kerro.
Vierailija kirjoitti:
Ei suhteessa ollessa kuulu nauttia muiden ihmisten huomiosta saatika hakea sitä. Eikö sinulla ole ollenkaan kunnioitusta puolisoasi kohtaan?🤦🏽♀️
Sinäkö vakavissasi uskot, ettei miehesi ole ollenkaan kiinnostunut muista naisista kuin sinusta?
tottakai jokainen nauttii vastakkaisen sukupuolen positiivisesta ja asiallisesta huomiosta, hölmö joka muuta kuvittelee
Mies ei varmaan itse nauttisi yhtään, jos tiukkapeppuinen parikymppinen nuoren Brooke Shieldsin näköinen tytteli pyytäisi treffeille kaupan kassajonossa... 😁😁😁
Ap
Miehissä ja naisissa on yksi merkittävä ero ja se on seuraava:
Mies suuttuu enemmän siitä, jos oma naisensa saa muilta miehiltä huomiota kuin siitä, että oma naisensa katselee muita miehiä
Nainen suuttuu enemmän siitä, jos oma miehensä katselee muita naisia kuin siitä, että oma miehensä saisi muilta naisilta huomiota
No jos kikulisi on miehen kakassa, niin..
Vierailija kirjoitti:
Mies ei varmaan itse nauttisi yhtään, jos tiukkapeppuinen parikymppinen nuoren Brooke Shieldsin näköinen tytteli pyytäisi treffeille kaupan kassajonossa... 😁😁😁
Ap
Varmaan nauttisi, mutta kertoisiko hän sinulle siitä? Mä en ymmärrä, miksi puolisolle pitää tällaisia asioita mainostaa. Mitä siitä hyötyy?
Kaikki nauttii huomiosta, se on puhdas fakta, mutta miksi sitä täytyy kumppanille jakaa?
Täytyy muistaa, että sillä kumppanillakin on tunteet ja omat epävarmuudet valmiiksi jo muutenkin.
Joten yhdyn edelliseen, mitä siitä kertomisesta hyötyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Varmaan nauttisi, mutta kertoisiko hän sinulle siitä? Mä en ymmärrä, miksi puolisolle pitää tällaisia asioita mainostaa. Mitä siitä hyötyy?
Nimenomaan. Joskus kannattaa pitää se päänsä kiinni.
Miksi miehet suuttuu meille naisille samoista asioista, mistä he itsekin nauttivat?
Ap