Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auto yksityisleasingilla, TOS ja mitä näitä nyt onkaan - kokemuksia?

Vierailija
20.02.2022 |

Valikoimaa on vaikka kuinka, ja hyviä vertailuja löytyy. Mutta onko teillä omia kokemuksia?

Haaveissa perheauto automaattivaihteistolla, rahaa vaihtoon ei ole eli nykyinen myydään. Kuukausimaksu vois olla noin 500 euroa ja sillä summalla näköjään saa jo ihan ok pelin. Mutta toimiiko homma noilla firmoilla, ootteko olleet tyytyväisiä? Varmaan kantsii ottaa sellainen, jossa huollot kuuluu kk-hintaan?

Kommentit (6)

Vierailija
2/6 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis ole kokemuksia...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan merkkiliikkeestä otin, nopeasti sain auton, renkaat sun muut. Maksan n.400e/kk. Olen tyytyväinen ja aion jatkaa leasing-auton kanssa, kun ei ole tarvetta ’omistaa’, eikä näin ole mitään huolta autosta - mä vain vuokraan sitä - muut hoitaa huollot. Koska mulla ei ole pienintäkään osaamista eikä kiinnostusta mihinkään autoon liittyviin huoltotoimenpiteisiin, tämä on hyvä.

Vierailija
4/6 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan merkkiliikkeestä otin, nopeasti sain auton, renkaat sun muut. Maksan n.400e/kk. Olen tyytyväinen ja aion jatkaa leasing-auton kanssa, kun ei ole tarvetta ’omistaa’, eikä näin ole mitään huolta autosta - mä vain vuokraan sitä - muut hoitaa huollot. Koska mulla ei ole pienintäkään osaamista eikä kiinnostusta mihinkään autoon liittyviin huoltotoimenpiteisiin, tämä on hyvä.

Olisko lisää näitä kokemuksia? Hyviä / huonoja?

Vierailija
5/6 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo 2. yksityisleasingauto. Pieni kauppakassi 200€/kk. Huollot, sijaisauto, renkaanvaihdot, pikkusälä kuuluu hintaan. Ovat kerran jopa hakeneet kotoa (45km päästä) huoltoon jos en ole itse ehtinyt. 

Todella näppärää. Sen mitä maksan vuodessa maksua katoaa uuden auton hinnasta joten +/-0.

Vierailija
6/6 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vaihtoehto mietityttää, joten onko kokemuksia? Voisiko ihan firmojen nimiä mainita, hyvässä tai pahassa?

Kiitän vaivannäöstä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän