Onko Tukholmassa Tokmannin, Minimanin yms. kaltaista halpiskauppaa?
Kommentit (11)
Haha 2, kuulin että v*ttuilut mutta googlasin nyt kuitenkin ja tuon niminenhän on toden totta olemassa :D ap
Ei taida tuon kaupan myymälää löytyä ihan tukholman keskustasta, eikä kyllä muutenkaan oikeen vastaa kysyttyä. Itse suosittelisin Rusta-liikettä. En tosin tiedä löytyykö sitäkään keskustasta.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 10:59"]Ei taida tuon kaupan myymälää löytyä ihan tukholman keskustasta, eikä kyllä muutenkaan oikeen vastaa kysyttyä. Itse suosittelisin Rusta-liikettä. En tosin tiedä löytyykö sitäkään keskustasta.
[/quote] Sveavägenillä lähellä sergelintoria. Rustaa ei tosiaan taida olla keskustassa.
Jos haluaa tuollaisissa myymälöissä shoppailla ja käydä suosittelen ottamaan bussin nackaan tai täbyyn. Molemmista löytyy isot ostoskeskukset joista löytyy juuri Rusta ja ÖoB.
Nacka Forum on suosikkiostarini Tukholmassa.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:04"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 10:59"]Ei taida tuon kaupan myymälää löytyä ihan tukholman keskustasta, eikä kyllä muutenkaan oikeen vastaa kysyttyä. Itse suosittelisin Rusta-liikettä. En tosin tiedä löytyykö sitäkään keskustasta.
[/quote] Sveavägenillä lähellä sergelintoria. Rustaa ei tosiaan taida olla keskustassa.
[/quote]
Tämä! Oltiin just Tukholmassa ja panin merkille tämän kaupan (just tota ööoobeetä tavailin että mikäs tuo on).
Tiger, joka löytyy kyllä Suomestakin.
Miksi haluat matkustaa Tukholmaan asti ja mennä siellä halpiskauppaan? Sitä samaa krääsää saa Suomestakin.
ÖoB