Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asuminen sikojen kanssa

Vierailija
20.02.2022 |

Kodissamme asuu lisäkseni viisi porsastelevaa miestä/miehen alkua. Olen lopen kyllästynyt piereskelyyn ja röyhtäilyyn jota saan kuunnella päivittäin. Eivät edes yritä hillitä näitä viehättäviä tapojaan, toisinaan tuntuu, että päinvastoin.

Olen oikeasti niin kyllästynyt tähän. Joku päivä osoitan, että olin tosissani noiden ällöttävien tapojen haitallisuudesta viihtymiselleni kotona... pakkaan kamat ja muutan nauttimaan omasta rauhasta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä he ovat oppineet sen, että noin voi käyttäytyä seuraamuksitta? Minä kasvoin kolmen veljen seurassa, enkä ole vielä viiteenkymmeneen vuoteen kuullut kertaakaan mitään tuollaista yhdeltäkään heistä. Sitä en tiedä, miten he muualla käyttäytyvät, mutta oman perheen kesken ollaan siististi. Vanhempien esimerkki varmaan oli kaiken alkulähde.

Vierailija
2/7 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

isältään

eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä sano joku päivä vaan tee se nyt, vaikka pariksi viikoksi ensin. mutta kerro heille myös MIKSI lähdet.

Vierailija
4/7 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa sakari Hietala ja sika. On muuten Marcon veli.

Vierailija
5/7 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

isältään

eri

Tuota minäkin oletan, mutta ei se ihan varmaa ole. Oletetaan siis, että ap on perheen äiti eikä isä.

Jos isä tai äiti käyttäytyy noin, on turhaa yrittää opettaa poikalaumaa enää tavoille.

Vierailija
6/7 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö vieläkään miehet käyttäydy ja toimi kuin naiset vaikka on jo vuosi 2022

Vierailija
7/7 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö vieläkään miehet käyttäydy ja toimi kuin naiset vaikka on jo vuosi 2022

Kuinka yleistä tuollainen kummastakin päästä röhkiminen oikein on? Olen nähnyt tuollaista käytöstä tasan yhden kerran: kolmekymmentä vuotta sitten serkkuni mieheltä, henkselienvenyttelijältä, joka olisi halunnut olla kaikin puolin isompi kuin oli. Joskus joku on vahingossa vähän röyhtäissyt, mutta sitä on seurannut heti eleetön pieni pahoittelu.

Missä vaiheessa seurustelua miehet alkavat käyttäytyä tuolla tavalla? Kiinnostaa tietää, kun on täysin tuntemattomasta ilmiöstä kyse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi