Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä tuntuu välillä niin turhalta

Vierailija
20.02.2022 |

Tuntuu, että elämässä ei ole mitään järkeä, ahdistaa. En ole onnellinen, tuntuu ettei kukaan rakasta, ei ole koskaan rakastanut, olen reilu kolmekymppinen, seurustellut pari kertaa mutta aina jätetty, koulussa kiusattiin joka jätti omat arvet, en luota ihmisiin, koen olevani erilainen kuin muut ehkä huonompi, oma isäkin soittanut viimeksi muutama kuukausi sitten kun ennen soiteltiin joka viikko. Jotenkin välillä tuntuu, että olisi sama kuin minua ei edes olisi olemassa, ei kukaan jäisi kaipaamaan, eikä tässä elämässä ole oikein mitään sisältöä. Olen pätkätyössä ja siinäpä se, ei oikein muuta sisältöä. Olin Lapissa alku vuoden ja siellä oli kiva olla, ja nyt kun ollut kotona niin ahdistaa. Kaikilla muilla perheet, avioliitot, lapsia, omat kodit ja itse asun kerrostalossa eikä aina saa edes nukuttua kun napaurissa metelöidään. Taloudellinen tilanne ihan hyvä, ei velkoja mutta siinäpä se, en tiedä mille tässä elämässä alkaisi. Olen miettinyt, että muuttaisin rivitaloon joka olisi maalla, en vain tiedä jaksanko nähdä itseni takia sitä vaivaa, että muuttaisin. En oikein osaa kunnioittaa itseäni.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla tyytyväinen jo siihen, että sinulla on tämä tuntemus vain "välillä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi