Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jatkuvasti puhuva työkaveri

Vierailija
20.02.2022 |

Työkaveri puhuu tauotta töissä ja en jaksa kuunnella mitenkään. Suljettuani työhuoneeni oven, lähettää jatkuvasti viestejä.

Olen sanonut joskus, että en jaksa kuunnella. Loukkaantuu kauheasti jos ei reagoi hänen juttuihinsa.

Mulla olis omat työnikin ja en jaksa hölistä 8 tuntia Jonnin joutavia. Esimies ei voi auttaa, koska ihmisen persoonaa ei voi muuttaa.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tiimissä yksi samanlainen, jokapuhuu taukoamatta. Sanon aina välillä siitä, että nyt haluan keskittyä töihini, ja pyydän olemaan hiljaa. Ap, on ihan sen sun työkaverin oma ongelma jos hän loukkaantuu. Ja kumpi on sulle pahempi, että itse olet ihan hermoraunio etkä pysty keskittymään, vai että se toinen loukkaantuu sulle? Sano ihan asialliseen sävyyn, että et nyt voi kuunnella /jutella koska haluat keskittyä töihisi.

Ja tosiaan on varmaan ihan luonnekysymys. Tuo meidän pölöttäjä aina hiljenee joksikin aikaa kun siitä sanoo ja sitten se puheripuli taas jatkuu. Eli ei auta jos kerran sanoo, pitää aina sanoa kun ei enää itse jaksa kuunnella.

Kuten kirjoitit, hiljeneminen kestää hetken kun sanoo siitä. Olen jopa kävellyt pois kun suu käy ja puhe vaan jatkuu loputtomasti, vaikka olen jo eri huoneessa.

Sama. Vaikka menen siis vessaan, niin puhe saattaa silti jatkua. Äärettömän rasittavaa, mutta ei aiinä muu taida auttaa kuin se että aina sanoo asiasta. Ei kellään ole oikeutta sabotoida toisten työpäivää vsikka miten tekisi mieli omia asioitaan selostaa.

Koominen työkaveri, kun puhuu toiselle vessaankin :D

Vierailija
22/47 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollu pari samanlaista työkaveria joilla on loputon puheripuli. Toinen niistä esimerkiksi kysyi olenko kiinnostunut Juice Leskisestä. Vastasin etten millään tavoin niin hän päätti kertoa minulle koko Juicen elämänkerran jota hän samaan aikaan kuunteli äänikirjana. Kun menin vessaan niin hän kiltisti seisoi vessan ulkopuolella jotta voi jatkaa Juicesta kertomista. Musta alkoi tuntua, että elämäni on kuin elokuvaa ja minä olen Forest Gump jolle Bubba selittää kaiken katkaravuista.

Tuollainen mölyapina työkaveri on suoraan helvetistä nostettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ekstrovertit ADHD-ihmiset puhuu ihan koko ajan, loppua ei kuulu kun aamulla vauhtiin pääsee.

Vierailija
24/47 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että muillakin on samaa ongelmaa kuin itsellä! 

Kun niissä moneen kertaan kerrotuissa jutuissa olisi edes joku punainen lanka, tarkoitus, pointti niin ehkä saattaisin ymmärtää paremmin.

Vierailija
25/47 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin tehokkaimmat mahdolliset kuulosuojaimet.

Vierailija
26/47 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ihan kaikki just tuommoisia ! Lohtua sulle!

Vierailija
27/47 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä. Yksi selittää ääneen kaiken mitä tekee. Hiukan kiusallista.

Vierailija
28/47 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ainakin on kivaa vaan jos työkaveri on tuollainen sosiaalinen tapaus.

Vierailija
29/47 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollu pari samanlaista työkaveria joilla on loputon puheripuli. Toinen niistä esimerkiksi kysyi olenko kiinnostunut Juice Leskisestä. Vastasin etten millään tavoin niin hän päätti kertoa minulle koko Juicen elämänkerran jota hän samaan aikaan kuunteli äänikirjana. Kun menin vessaan niin hän kiltisti seisoi vessan ulkopuolella jotta voi jatkaa Juicesta kertomista. Musta alkoi tuntua, että elämäni on kuin elokuvaa ja minä olen Forest Gump jolle Bubba selittää kaiken katkaravuista.

Tuollainen mölyapina työkaveri on suoraan helvetistä nostettu.

No ei sentään seurannut vessaan asti.

Vierailija
30/47 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko nostaa kun on ajankohtainen aihe. Parikytä vuotta työelämää takana ja nyt se päivä sitten kun törmäsin puheripuliseen työkaveriin. Koko ajan suu käy, hölisee omia asioitaan ja utelee ties mitä. Mitään tilannetajua ei ole, vouhottaa niin uskonnosta kuin politiikasta ja kertoo limaisia, seksistisiä vanhoja vitsejä ja tytöttelee. Jatkaa hölinää vaikka selvästi ilmaisee ettei voisi vähempää kiinnostaa. 

Vttu.

Vertaistukea?

Vierailija
31/47 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko nostaa kun on ajankohtainen aihe. Parikytä vuotta työelämää takana ja nyt se päivä sitten kun törmäsin puheripuliseen työkaveriin. Koko ajan suu käy, hölisee omia asioitaan ja utelee ties mitä. Mitään tilannetajua ei ole, vouhottaa niin uskonnosta kuin politiikasta ja kertoo limaisia, seksistisiä vanhoja vitsejä ja tytöttelee. Jatkaa hölinää vaikka selvästi ilmaisee ettei voisi vähempää kiinnostaa. 

Vttu.

Vertaistukea?

Oletko planulla duunissa?

Vierailija
32/47 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunikaveri ei puhunut, mutta tuli tuijottamaan. Siis tuijotti kun tein töitä. Tuijotti kun söin ja katsoin puhelimesta luurit korvissa jotain ohjelmaa. Ei sanonut mitään, tuijotti vain. Ja oli siis puolen metrin päässä. Joutui välillä lähtemään jonnekin toimittamaan jotain asiaa tai vessaan jotta sain edes hetken olla rauhassa.

Sanoin esimiehelle ja siirsi tyypin muualle.

Vierailija
33/47 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä alalla työskentelette?

Vierailija
34/47 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aargh. Tiedän täysin mistä puhut. Välillä työpäivän jälkeen olen aivan uupunut hänen loputtomasta puheestaan. Kiva tyyppi, mutta on todella vaikea keskittyä jos ollaan samaa aikaa paikalla.

Vierailija
35/47 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palvelualalla erikoiskaupassa. Ihan tarpeeksi tulee sosiaalisista kanssakäymistä jo asiakkaidenkin kanssa, niin hiljaiset hetket olisi kiva käyttää latautumiseen, mutta ei, tää yks on heti suuna päänä mölisemässä vaikka näkisi, että toinen lukee jotain nettilehteä tai vastaavaa. Ja vaikka selkänsä kääntää, mölötys senkus jatkuu.

Vierailija
36/47 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen perusluonteeltani puhelias, avoin ja ulospäinsuuntautunut.

Mutta en Suomessa. Olen oppinut esittämään jäyhää jököttäjää,joka ei puhu juuri mitään.

Myöhemmin muutan luultavasti johonkin muualle. Missä voin olla oma itseni. 

Vierailija
37/47 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palvelualalla erikoiskaupassa. Ihan tarpeeksi tulee sosiaalisista kanssakäymistä jo asiakkaidenkin kanssa, niin hiljaiset hetket olisi kiva käyttää latautumiseen, mutta ei, tää yks on heti suuna päänä mölisemässä vaikka näkisi, että toinen lukee jotain nettilehteä tai vastaavaa. Ja vaikka selkänsä kääntää, mölötys senkus jatkuu.

Mun kaveri. Puhelimessa. Suu vaahdossa selittää ja selittää! Sille on pakko sanoa välillä ihan pä'älle että lopeta lopeta, en ymmärrä.

Pakko puhua päälle. Voit aivan hyvin sanoa, että NYT hiljaa, mun pitää funtsia yks juttu...tai jotain sellaista...

Vierailija
38/47 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen perusluonteeltani puhelias, avoin ja ulospäinsuuntautunut.

Mutta en Suomessa. Olen oppinut esittämään jäyhää jököttäjää,joka ei puhu juuri mitään.

Myöhemmin muutan luultavasti johonkin muualle. Missä voin olla oma itseni. 

Heippa!

Vierailija
39/47 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollaan päivän aikana paljon puhelimessa. Ja on siksi luurit päässä..pidän välillä muutenkin, niin luulevat, että olen puhelimessa, niin kukaan ei kysy mitään. Tai joku varovasti; oletko puhelimessa, voinko ihan nopeasti kysyä yhden jutun.

Vierailija
40/47 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adhd