Olen lihonut,painan 56 kg!!!
Ja pituutta 170 cm. tämä lihominen alkoi heti kun täytin viime vuoden lopusta 24. liikun ihan normaalisti. Ennen painoin 52 kg. Myös raskauden jälkeeb aikoinaan.
Tiedän että tämä ei ole kamalan paljon, mutta jos painonnousu jatkuu samaa tahtia niin mitä teen? Aloitin alkuvuodesta Diane Nova pillerit; lihottaako ne? en haluaisi lopettaa kun ihostani on tullut tosi hyvä niiden jälkee
Kommentit (11)
Jos ruokatottumuksetkin pysyneet samana, saattaa painonnousu johtua pillereistä.
No mikä on ongelma? Jos lihot, syö vähemmän, liiku enemmän. Turha siitä on pillereitä syyttää, tee asialle jotain.
Diane Nova lihotti minutkin. Tai näin voin uskotella. Söin niitä 5 vuotta ja paino nousi 20kg. Sitten lopetin ne, hankin 2 lasta ja kierukan. Nyt paino taas sama kuin ennen Diane Novia...
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 10:21"]
Jos ruokatottumuksetkin pysyneet samana, saattaa painonnousu johtua pillereistä.
[/quote]
Mainitsemissasi pillereissä on n. 500 kilokaloria per nappi. Tätä lääkärit eivät aina muista korostaa. On olemassa myös vähempikalorisia pillereitä, joten käy neuvottelemassa lääkärisi kanssa.
ääh oot ihan kauhee pläski! t. 165/98
Mua vituttaa kans kun oot turvonnu :(
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 10:22"]
No mikä on ongelma? Jos lihot, syö vähemmän, liiku enemmän. Turha siitä on pillereitä syyttää, tee asialle jotain.
[/quote]hyvä vastaus!
Ai mä painan 68 kg ja oon 5 cm lyhyempi. Enkä stressaa!
Diane novan yleinen haittavaikutus on painonnousu.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 16:23"]Ai mä painan 68 kg ja oon 5 cm lyhyempi. Enkä stressaa!
[/quote]
Sama täällä. Eikä varsinkaan, kun vartalo on sopusuhtainen.
Mua vituttaa kans kun oon turvonnu :(