Lapsen ystävän vanhemmat lesboja
Jos näin olisi niin mitä ajattelisit asiasta? Eli lapsesi ystävän vanhemmat olisivat lesbopariskunta.
Kommentit (70)
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:19"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:18"]Tuskin sen ystävän isä kuitenkaan on lesbo.
[/quote]
"Isä" ei välttämättä ole kukaan konkreettinen ihminen, tai siis toki siittiöitä tarvitaan mutta sehän voi olla vaikka luovuttaja eikä täten siis lapsen virallinen vanhempi. Typerää saivartelua.
[/quote]
Onhan se sen lapsen biologinen lapsi mitä taas sen lapsen äidin naispuolinen kumppani ei ole. Kaksi naista eivät vaan yksinkertaisesti voi saada yhteistä lasta.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 16:34"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:19"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:18"]Tuskin sen ystävän isä kuitenkaan on lesbo.
[/quote]
"Isä" ei välttämättä ole kukaan konkreettinen ihminen, tai siis toki siittiöitä tarvitaan mutta sehän voi olla vaikka luovuttaja eikä täten siis lapsen virallinen vanhempi. Typerää saivartelua.
[/quote]
Onhan se sen lapsen biologinen lapsi mitä taas sen lapsen äidin naispuolinen kumppani ei ole. Kaksi naista eivät vaan yksinkertaisesti voi saada yhteistä lasta.
[/quote]
Siis biologinen vanhempi.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 16:28"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 16:18"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 14:52"]
Voisiko joku selittää, miksi isä- ja äitipuoli ovat sanoina niin kauheita, että niitä vastaan pitää tapella apinan raivolla? Liittyykö tämä satukirjojen pahaan äitipuoleen, kenties?
[/quote]
Ei kukaan niitä vastaan tappele. Sinä sen sijaan tappelet sitä vastaan, että muutkin kuin biologiset vanhemmat voivat olla ihan täysiä eikä puolikkaita vanhempia. Olisi absurdia jos Kiinasta lapsen adoptoineet heterot tai kymmen vuoden suhteen jälkeen lapsen luovutetuilla siittiöillä hankkinut lesbo- tai heteropari kutsuisivat itseään isä- tai äitipuoliksi. Suomen kielessä sanaa ei käytetä niin.
[/quote]
Höpsis. Uskon kyllä, että adoptiovanhemmat voivat tarjota täysin yhtä hyvän kodin lapselle kuin biologiset vanhemmatkin eli syyllistyit olkiukkoiluun.
[/quote]
Hyh, vaihnkoyläpeukku tälle. Piti olla alapeukku.
Mä oon niin väsynyt kaikkeen homohypetykseen, että nousee savu korvista!! Ja vielä kun niitä on niin vähän. Olisivat tyytyväisiä ja hiljaa. Ärsyttää suunnattomasti jatkuva homohomo lesbolesbo propaganda. Voi kun vanhuksien puolesta taisteltais samalla innolla...
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 15:11"]
Ei taida tulla, kun vanhemmat kasvattavat lastaan jo pienestä oikeaan suuntaan ja näyttävät oikeaa esimerkkiä! :)
[/quote]
Tämän kirjoittaja ilmeisesti viittaa siihen, että joku toivoi hänen lapsestaan tulevan homon tai lesbon.
Tekisi mieli kommentoida tätä viestiä, mutta olen niin kohtelias, että en voi kirjoittaa tähän mitään.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 16:28"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 16:18"]
Voisiko joku selittää, miksi isä- ja äitipuoli ovat sanoina niin kauheita, että niitä vastaan pitää tapella apinan raivolla? Liittyykö tämä satukirjojen pahaan äitipuoleen, kenties?
[/quote]
Ei kukaan niitä vastaan tappele. Sinä sen sijaan tappelet sitä vastaan, että muutkin kuin biologiset vanhemmat voivat olla ihan täysiä eikä puolikkaita vanhempia. Olisi absurdia jos Kiinasta lapsen adoptoineet heterot tai kymmen vuoden suhteen jälkeen lapsen luovutetuilla siittiöillä hankkinut lesbo- tai heteropari kutsuisivat itseään isä- tai äitipuoliksi. Suomen kielessä sanaa ei käytetä niin.
[/quote]
Höpsis. Uskon kyllä, että adoptiovanhemmat voivat tarjota täysin yhtä hyvän kodin lapselle kuin biologiset vanhemmatkin eli syyllistyit olkiukkoiluun.
[/quote]
Kyse oli semantiikasta, en esittänyt mitään käsityksistäsi hyvästä kodista.
Lapsi kaipaa biologisia vanhempiaan aina. Kyllähän se selviää adoptoiduistakin, kuinka he haluaisivat löytää biologiset vanhemmat. Selvittääkseen perimäänsä. Sairasta, että homoille ja lesboille sallitaan riistää lapselta oikeus toiseen vanhempaansa.. niin surullinen tästä:'(
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 16:41"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 15:11"]
Ei taida tulla, kun vanhemmat kasvattavat lastaan jo pienestä oikeaan suuntaan ja näyttävät oikeaa esimerkkiä! :)
[/quote]
Tämän kirjoittaja ilmeisesti viittaa siihen, että joku toivoi hänen lapsestaan tulevan homon tai lesbon.
Tekisi mieli kommentoida tätä viestiä, mutta olen niin kohtelias, että en voi kirjoittaa tähän mitään.
[/quote]
Joo, minusta taas hän näyttää kärkkyvän kysymyksiä siitä, että mitä hän tarkoittaa tuolla esimerkin näyttämisellä. Perinteistä lähetyssaarnaajaa vai jotain uudempaa kamaa?
Sikäli mikäli joku nyt otti tuon yllä oleven tosissaan, kirjoitan vielä selvennykseksi, että homous tai heterous ei ole kasvatuksen tulosta vaikka tuossa yllä niin joku väittääkin!
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 16:38"]
Mä oon niin väsynyt kaikkeen homohypetykseen, että nousee savu korvista!! Ja vielä kun niitä on niin vähän. Olisivat tyytyväisiä ja hiljaa. Ärsyttää suunnattomasti jatkuva homohomo lesbolesbo propaganda. Voi kun vanhuksien puolesta taisteltais samalla innolla...
[/quote]
Siitä vain taistelemaan. Vai muidenko se pitäisi tehdä?
Saattaisin olla jopa vähän iloinen. Lapsi saisi hyvin luontevan kontaktin perheeseen, jossa onkin kaksi äitiä. Avartavaa ja hyvällä tavalla. Lapsi oppii katsomalla, kokemalla, elämällä ja kyselemällä. VAlitettavasti myös monet ennakkoluulot ja pelot ovat erittäin helposti periytyvää laatua. Tuolla tavalla saisin lapseni ajattelemaan homoseksuaalisuutta ja monenlaisia perhemuotoja normaaleina juttuina ilman turhaa vaivaa ja hössäystä.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 16:28"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 16:18"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kumpi on mielestäsi oikea nimitys adoptiovanhemmille:
-isä ja äiti vai
-isäpuoli ja äitipuoli?
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 16:51"]
Lapsi kaipaa biologisia vanhempiaan aina. Kyllähän se selviää adoptoiduistakin, kuinka he haluaisivat löytää biologiset vanhemmat. Selvittääkseen perimäänsä. Sairasta, että homoille ja lesboille sallitaan riistää lapselta oikeus toiseen vanhempaansa.. niin surullinen tästä:'(
[/quote]
Jos noin ajattelet, niin samalla tavalla esim. luovutussolujen suhteen - lapselta riistetään oikeus toiseen biologiseen vanhempaan. Luovutusspermalla tai -munasolulla saa moni erittäin toivottu lapsi alkunsa ja niistä lapsista huolehditaan todella hyvin. Ne lapset ovat antaneet itseään odottaa ja luovutussolujen käyttö on toisinaan tarpeellista, jotta saadaan raskaus alkuun. Se ei tee vanhemmista yhtään vähempää vanhempia. He ovat läsnä lapsen saadessa alkunsa, koko raskauden ajan, he kokevat syntymän ja he muodostavat perheen lapsensa kanssa. En osaa kuvitella, että lapsi kaipaisi pakastesoluluovuttaja xxxx, koska hän on biologinen isä.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 16:51"]Lapsi kaipaa biologisia vanhempiaan aina. Kyllähän se selviää adoptoiduistakin, kuinka he haluaisivat löytää biologiset vanhemmat. Selvittääkseen perimäänsä. Sairasta, että homoille ja lesboille sallitaan riistää lapselta oikeus toiseen vanhempaansa.. niin surullinen tästä:'(
[/quote]
Tietysti ihmiselle on tärkeää tietää taustansa ja se, kuka hän on. Senhän takia lapsi saa täysi-ikäisenä halutessaan selvittää luovuttajan nimen. Munasolu tai siittiö ei kuitenkaan ole se, joka ruokkii, pukee, ottaa syliin, silittää ja lukee iltasadun. Lapsi kiintyy siihen aikuiseen, joka häntä hoivaa.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 09:38"]Jos näin olisi niin mitä ajattelisit asiasta? Eli lapsesi ystävän vanhemmat olisivat lesbopariskunta.
[/quote]
En ajattele mitään! Meidän tyttären parhaan kaverin vanhemmat on lesbopariskunta. On ollu parhaita kavereita eskarista asti, nyt tytöt aloittaa lukion : )
Mä tunnen yhden jenkkipariskunnan, jotka ovat hommaa ja heillä on kaksi tytärtä. Todella ihania ihmisiä ja mielettömiä vanhempia! Lesboista mulle jostain syystä tulee mieleen kaks lihavaa, lyhytaikaista, nuhruisiin tpaitoihin pukeutunutta naista. En tiedä miksi, enkä voi sille mitään
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 16:38"]Mä oon niin väsynyt kaikkeen homohypetykseen, että nousee savu korvista!! Ja vielä kun niitä on niin vähän. Olisivat tyytyväisiä ja hiljaa. Ärsyttää suunnattomasti jatkuva homohomo lesbolesbo propaganda. Voi kun vanhuksien puolesta taisteltais samalla innolla...
[/quote]
No mikset taistele vanhusten puolesta ja hypetä pikeen kunnolla? Pistä pystyyn mummokulkue ja pappa-viikko! Vai homotko sen sulta kieltää? Jos koet jonkun asian tärkeäksi niin voit kuule vaikka ajaa sitä niin kun homot avioliittolakia. Tyhmä!
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 16:34"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:19"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:18"]Tuskin sen ystävän isä kuitenkaan on lesbo.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
En minäkään voi saada biologista lasta, vaikka olen nainen ja naimisissa miehen kanssa. Olenko äiti, jos adoptoimme lapsen? En kai sitten :'(
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 16:51"]Lapsi kaipaa biologisia vanhempiaan aina. Kyllähän se selviää adoptoiduistakin, kuinka he haluaisivat löytää biologiset vanhemmat. Selvittääkseen perimäänsä. Sairasta, että homoille ja lesboille sallitaan riistää lapselta oikeus toiseen vanhempaansa.. niin surullinen tästä:'(
[/quote]
Mun isä riisti multa oikeuden toiseen vanhempaan, kun meni kuolemaan rattojuopon alle. Minä oon surullinen tästä :'(
Luojan kiitos, että olen hetero. Ei siksi, että mulla olisi mitään sitä vastaan, vaan siksi, että tuntemattomat on jatkuvasti huutamassa mitä saa ja mitä ei saa. Helvetti. Milloin pidetään kansanäänestys näiden ahdasmielisten, ikävien ihmisten oikeuksista? Luulen, että valtaosa kokee nää idiootit paljon pahemmaksi kuin joku lesboliitto. Huhhu