Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tää teidän mielestä oikein??

Vierailija
07.07.2015 |

Meillä yhteinen lapsi jonka olen YKSIN hoitanut syntymästä asti (vaipan vaihdot,kylvetys,syöttäminen, nukuttaminen ja yöheräilyt ym). Mies ei aikuisten oikeasti ole osallistunut näihin ja mun kusireissunkin ajan se marisee että mä en nyt kerkeäisi kattoa tän perään. No minä luonnollisesti herään aamuisin 6-8 välillä lapsen kanssa miehen nukkuessa 10-11.30 asti ja rnsimmäisenä herätessään kysyy onko kahvia. Mies valvoo melkein joka yö vähintään kolmeen kun itse nukahdan 00-01 välillä ja on näin siis täysin minun syytäni että meillä ei ole enää minkäänlaista seksielämää koska en jaksa odottaa häntä kolmeen ja herätä aamulla aikaisin. Mies ei tajua tätä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät itsekin että ei ole. Nyt ilmoitat miehelle että vauvan tultua perheenjäsenten käytössä oleva vapaa-aika on jakaantunut epätasaisesti. Tästä lähtien kummallakin on yksi vapaailta viikossa johon voi sopia omia menoja ja toinen tietää että silloin on automaattisesti lapsenhoitovastuussa. Lisäksi viikonloppuna toinen hoitaa kaikki yövalvomiset ja herää aikaisin perjantai lauantaina ja toinen lauantai sunnuntaina. Mies saakoon valita kumman päivän noista ottaa.

Vierailija
2/5 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, kyllä se siitä. Puhu sille miehelles asiasta mielummin kuin tänne AV:lle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pahalla, mutta eikö olisi kannattanut etukäteen sopia ja jutella lapsen hoidosta?

Vierailija
4/5 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et joka yö valvo kahteentoista. Pienen lapsen kanssa on niin raskasta, että jos lapsi nukkuu läpi yön, niin nuku säkin ihmeessä enemmän kuin se 6-7 tuntia. :)

Vierailija
5/5 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko mies aikanaan innoissaan tiedosta, että jälkikasvua on tulossa?