Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuntonyrkkeily kokemuksia?

Vierailija
07.07.2015 |

Onko kellään kokemuksia kuntonyrkkeilystä ja varsinkin painonpudotuksesta sen yhteydessä? Kuinka nopeasti lajissa paino pääse putoamaan? Itsellä olisi tarkoitus aloittaa kyseinen laji ja pudottaa painoa n. 15 kg. Pääseekö lajissa kuinka hyvin kiinteytymään?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilu kuin urheilu, laji kuin laji: painonpudotus tapahtuu kuitenkin ruuan kautta. Urheilemalla lähtee yllättävän vähän kaloreita.

Vierailija
2/5 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 09:31"]

Urheilu kuin urheilu, laji kuin laji: painonpudotus tapahtuu kuitenkin ruuan kautta. Urheilemalla lähtee yllättävän vähän kaloreita.

[/quote]

Siinä vielä taulukko vertailun vuoksi

http://www.kaloritaulukko.com/kalorikulutus/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehokasta liikuntaa se on. Voima ja kestävyys kehittyy huomaamatta. Painonpudotukseen, ainakin mulla, auttoi kuntonyrkkeilyn "henkinen" puoli. Pääsi purkamaan aggressioita ja pahaa oloa fyysisesti, ja tunnin aikana on pakko suoritukseen keskittyä, ei pääse avioerot, typerät esimiehet ja muut skeidat pyörimään päässä.

Vierailija
4/5 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi tehokasta. Viimeks kun kävin miehenä niin paikka oli ihan täynnä naisia. Treenit oli melko raskaita.

Vierailija
5/5 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntonyrkkeily on todella vaativa laji. Minulle se ei sopinut, tuli lihakset aina liian kipeiksi, kun siinä oikeasti lyötiin kovaa, vaikkakin hanskoihin ja suojiin. Minulle olisi sopinut hieman kevyempi meininki, uskon että se olisi ollut aivan yhtä tehokasta. Mutta todella tehokasta oli erityisesti aerobisesti, kokoajan oltiin liikkeessä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme