Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tajua kostokroppa - ideaa

Vierailija
20.02.2022 |

Kuvitteleeko joku oikeesti, että siinä ex nyt itkee katuvana, jos hylätyn perse onkin sittemmin kaventunut 5 cm? Miten mää olen luullut, että ihmissuhteissa on kyse ihan muista asioista?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toki hyvä, että ihminen pyrkii parantamaan itseään eron jälkeen, mutta hänen on tehtävä se oman itsensä vuoksi eikä koston vuoksi.

Vierailija
22/34 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmille naisille normaalipainoisena pysyminen on kidutusta, kun tekisi mieli mättää niitä herkkuja.

Kun mies on koukussa, nainen tuntee olonsa turvalliseksi ja alkaa syömään.

Sinkkuna nainen herää siihen että pitää houkutella uusi mies koukkuun, alkaa jumpata ja tilaa tunnin ajan kampaajalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei,kun se on tämä ajatus: minussa on nyt jotain enemmän ja uutta mitä ex ei ole kokenut. Se on eron tekemistä. Olen osin uusi ihminen. Pienemmässä mittakaavassa se on uusi kampaus.

Kyllä minä sain myös tyydytystä, kun ex purskahti itkuun ja pyysi isältäni anteeksi (tekojaan) kun seuraavan kerran tavattiin sukujuhlan yhteydessä. Tunsin itseni voimakkaaksi, ryhdikkääksi ja niin vahvareitiseksi että olisin helposti voinut potkaista raukan kumoon uusilla seksikkäillä koroillani. Kaiken hikoilun arvoista.

Aha.

Vierailija
24/34 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsitelty juttu jo. Mene nukkumaan.

Kuule en asu tällä palstalla vaan on muutakin elämää, niin en ole lukenut aiemmin tästä. Mitäpä jos menisit leikkimään poliisia muualle?

Käsitelty juttu. Lopeta jankkaaminen ja keskity siihen kostoosi![/quote

Mihin kostoon kun en edes tajua koko ideaa?

Kun ei enää ole mitään oikeita kunnon ideoita, niin täytyy siis keksiä tällaista idiotismia, kuin joku kostokroppa. Joku taho ottaa aina rahat, kun formaatti hyväksytään tuotantoon.

Ja jotenkin kummallista, kun tätä sarjaa luotsasi jo kauan sitten Kloe Kardashian, ja asia ei ole mitenkään uusi ja käytiin silloin jo läpi, eli tulee vain mieleen syy saada taas Martina tänne solvattavaksi.

Hän kun nyt alkaa vetää tätä ohjelmaa. Martina on sanonut, että haluaa viedä hyvänolon ilosanomaa eteenpäin, ei siis olla osallinen missään kostoissa, mutta aika selvää on miten asia taas tullaan kääntämään. Ei yllätä.

Vierailija
25/34 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmille naisille normaalipainoisena pysyminen on kidutusta, kun tekisi mieli mättää niitä herkkuja.

Sinkkuna nainen herää siihen että pitää houkutella uusi mies koukkuun, alkaa jumpata ja tilaa tunnin ajan kampaajalta.

Ja mites miehet tästä eroavat?

Osa reenaa ja puunaa hyvinkin laskelmoivasti. Voi olla ettei ole paljon muuta annettavaa kuin se kroppa/muu ulkonäköpanostus.

Ihmistyyppikysymys tämä on, ei sukupuoli-. Siis nämä jotka pelaavat ulkonäöllä hyvin korostetusti.

Vierailija
26/34 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On toki hyvä, että ihminen pyrkii parantamaan itseään eron jälkeen, mutta hänen on tehtävä se oman itsensä vuoksi eikä koston vuoksi.

Onko sitä vielä edes eronnut, jos kosto tulee mieleen..hämmentäviä konsepteja nykyään lanseerataan.

Miksei ohjelman nimi voi olla Uusi minä- kroppa??

Vierailija
27/34 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän tässä ihmetyttää miten alhaisella ymmärryksen tasolla aika suuri osa ihmisistä on. Täysin psykologisten ilmiöiden vietävissä.

Vierailija
28/34 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisitten sen kropan kuntoon niin ei tarvi erota ja kostaa. Jotain naisen logiikkaa tuo kostokroppa.

Vierailija
29/34 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tekee hyväkroppaiset jätetyt?

Lihoaa sioiksi.

"Tämmönen musta olisi voinut tulla. Nyt jäit tästä(kin) paitsi"

Vierailija
30/34 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään kenenkään muun kuin itseni vuoksi treenaisi ja tarkkailisi syömisiäni, eli hankkisi "kostokroppaa". En edes halua nähdä yhtäkään exääni enää koskaan eikä heidän tarvitse nähdä minua.

Mutta silti on välillä käynyt mielessä ex joka muka vitsillä haukkui minua, normaalipainoista, läskiksi, kun nykyään olen paljon paremmassa kunnossa kuin ennen. Jauhoi niin paljon kropastani että ne kommentit vain tulevat välillä mieleen ja olen iloinen että en koskaan hänen takiaan muuttunut.

Vierailija
31/34 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole useimmille kidutusta.

Jos on lössö ja tottunut syömään paaaljon ja kaikkea skeidaa, niin kai se hevi-osasto siellä kaupassa voi jopa pelottaa, mutta kidutusta se ei useimmille ole. Suurin osa ylipainoisista ei vaan välitä tai sitten ovat puhtaasti laiskoja.

Vierailija
32/34 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittaisitten sen kropan kuntoon niin ei tarvi erota ja kostaa. Jotain naisen logiikkaa tuo kostokroppa.

Jos ero on tulossa koska mies nälvii naisen kropasta, ei se suhde siitä entiselleen palaa jos nainen laihduttaa. Itsensä vuoksi kannattaa parantaa itseään, ei siksi että joku haukkujasika olisi tyytyväinen.

Vierailija
33/34 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei,kun se on tämä ajatus: minussa on nyt jotain enemmän ja uutta mitä ex ei ole kokenut. Se on eron tekemistä. Olen osin uusi ihminen. Pienemmässä mittakaavassa se on uusi kampaus.

Kyllä minä sain myös tyydytystä, kun ex purskahti itkuun ja pyysi isältäni anteeksi (tekojaan) kun seuraavan kerran tavattiin sukujuhlan yhteydessä. Tunsin itseni voimakkaaksi, ryhdikkääksi ja niin vahvareitiseksi että olisin helposti voinut potkaista raukan kumoon uusilla seksikkäillä koroillani. Kaiken hikoilun arvoista.

Osaatko kierrepotkun myös?

Stiletoilla riittää että tähtää polveen.

Tässä kannattaa huomioida lukiessa, että minut oli täysin nujerrettu valheilla ja kaksoiselämällä ja vannomalla kuuta ja kesähuvilaa , samalla kun meille läheinen ihminen sai ihan toisenlaista vinkkiä heidän yhteisestä tulevaisuudestaan. 100% kaksinaamainen, tai molemmat heistä.

Mutta jatko kuuluu, että yritti ruikuttaa takaisin. Se toinen nainen, jonka kanssa oli pitänyt juttuun ryhtyä, jäi.

Jotain toimivaa kostokropassa oli. Jopa tuo nainen anteeksipyytäessään sanoi että olen kaunis ja vahva. Ja koska olin tehnyt työtä itseni eteen, myös uskoin sen.

No selkeästi samanlaiset vetävät toisiaan puoleensa.

Olet materialisti johon vetoaa kesähuvilat ja muut, kostonhimoinen narsisti jota ärsyttää eniten jääminen kilpailussa kakkoseksi sille toiselle naiselle.

Olet itse k*sipää joten sait vastaavan miehen.

Tyypillistä palstadialogia: toinen kertoo tulleensa valheilla nujerretuksi, ja toinen vastaa että siitäs sait kus i pää materialisti.

Lue tarkemmin: ei ole kakkoseksi jäämistä jos mies vakuuttaa että on tärkeä. Mies on itse jakaantunut. Ei ole kakkosta, on vain ykkönen kerrallaan. Se ei ole naisten vika, jotka eivät tienneet olevansa osa tällaista. Kummankaan naisen vika.

Jokaisella on oikeus tuntea itsensä vahvaksi, vaikka palstalla se kuulostaa pelottavalta sohvaperunoista. Jokaisella on mahdollisuus löytää selläranka. Enkä puhu nyt TV ohjelmasta, koska en edes tiedä mikä se on.

Vierailija
34/34 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pyh mitä paskaa taas.

Normaalipainoisenakin voi syödä herkkuja, mutta noissa tapauksissa joissa lihotaan pariskunta alkaa usein mättää herkkuja yhdessä ja molemmat lihovat, toki nainen usein nopeammin koska ei tarvitse syödä yhtä paljon kuin miehen.

Naisen ei kannata ruveta seurustelemaan sellaisen miehen kanssa jonka elintavat ovat täysin pielessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä