Suvussamme kaikki nuoret naiset seurustelevat, miehistä ei kukaan
Äidin puolelta on varsinkin serkuksia yms vino pino ja sukupuolijakauma melko tasainen. 15 serkusta, vaikka ei olekkaan lestasuku. Kaikki naispuoliset serkut ovat naimisissa/seurustelevat. Miehistä ei kukaan. Miehet ovat kyllä tasaisia, korkeakoulututkinnon suorittaneita. Mutta ilmeisesti se ei vain riitä. Naisten miehet ovat kuin eri planeetalta näiden miespuolisten serkusten kanssa. Sama asia on meidänkin perheessämme. Siskomme seurustelee, meistä veljeksistä ei kumpikaan ole koskaan esitellyt edes ketään. Tämä on yksi erittäin suuri epäsuhta, joka vaikuttaa syntyvyysasioihin hyvin vahvasti.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Tunnettu tilastototuus = joku palstalla päivystävä huoltomies on noin päätellyt. Eikö sinulla reppanalla ole mitään kontaktia ulkomaailmaan, niin näkisit, että tuo ei pidä paikkaansa?
Itse asiasta olen kanssasi samaa mieltä, mutta sanavalintasi takia kysyn, oletko itse mahdollisesti akateeminen ja sen seurauksena omasta mielestäsi "lennät eri luokassa" kuin huoltomiehet ja muut ns. duunariammateissa olevat?
Miesten suurin ongelma on passiivisuus ja kitiseminen. Ei Itä-Euroopassa katella laiskoja pötkylöitä. Ensin oma elämä kuntoon ja sit vasta naisiin.