Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teidän teinien sisustus?

Vierailija
06.07.2015 |

Millainen sisustus teidän teiniltä löytyy? Siis millainen pöytä, sänky ym. Ja onko jotain teemaväriä mikä esiintyy huoneessa? Ideoita omille kaksosille etsisin, huone pitäisi jakaa molemmille niin, että huonekalut soituvat yhteen mutta kuitenkin molemmilla kaksosista olisi omanlaisensa puoli.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen

Vierailija
2/5 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis et kai teini-ikäiselle suunnittele huonetta. Kysy teineiltä mitä tarvitsevat eli pitääkö pöydän olla tietynlainen ja entä työtuoli. Huonekalukauppaan kokeilemaan mikä on hyvä ja mikä huono.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset ovat päättäneet itse sisustuksesta. Ei äiti tai vauvapalstan mammat.

Vierailija
4/5 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ollaan sovittu että minä päätän heille huonekalut ja he saavat päättää tapetin, päiväpeiton ym. tekstiilit. Tytöillä ei mitään sitä vastaan.

ap

Vierailija
5/5 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 vuotiaan pojan kanssa tehtiin yhdessä. Hän päätti värit, selkeä punainen ja musta. Mä etsin netistä eri sivustoilta mahdollisesti kiinnostavia huonekaluja ja kankaita jne. Poika päätti itse joukosta esineitä ja pikkusisko löysi maton.

12 vuotias tytär taas on parisen vuotta päättänyt itse. Seinätkin maalasi tänä kesänä itse. Siellä on yhä vaaleanpunaista, valkoista ja huonekalut on mustia. Luulen, että sai kimmokkeen veljen huoneesta, ei tunnusta.

Mä olen huono sisustusjutuissa, joten mielelläni annan lasten tehdä ja touhuta. Mä kyllä ajelen, tapetoin, maalaan, nikkaroin, ompelen... kunhan vaan joku sanoo mitä, mistä ja miten. Meillä 12 vuotias laittoi myös olkkarin vasta uusiksi. En suostunut huonekaluja uusia ostamaan, mutta tekstiilit ja seinät. Hän teki ne mun näköiseksi. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi