Kuinka herkästi omikron tarttuu? Ystävä aivasti autossa ja keittiön pöydän ääressä seurassani
Ystäväni altistui koronalle maanantaina. Olen tavannut ystävääni tiistaina, keskiviikkona ja torstaina. Torstaina olimme autossa ilman maskeja ja hän aivasti siellä. Lisäksi hän aivasti keittiön pöydän ääressä niin, että räkäpisarat lensivät osittain naamaani sekä myös jälkiruokaani. Illalla hänellä nousi kuume (37.7C) kun olin jo itse kotona. Seuraavana aamuna eli perjantaina hän sai positiivisen koronatestituloksen kotona. Kuinkahan todennäköinen tartunta on?
Kommentit (48)
Todellakin sait tartunnan. Pysy kotona.
olet nyt itse altistunut. älä tapaa ihmisiä
Lähes 99,27% varma. Kannattaa varmistaa että testamentti ajantasalla. Noutaja lähellä.
Itse harrastin seksiä koronapositiivisen kanssa, eikä tarttunut..
Vierailija kirjoitti:
olet nyt itse altistunut. älä tapaa ihmisiä
Mites kun töihin pitäisi kuitenkin mennä?
Eilen oli oma kotitesti ainakin nega. Ap
Kokemuksia kuinka herkästi tarttuu..?
Jännittää tuleeko tartunta vai ei. Ap
No tarttuu hyvin herkästi. Käytä FFP2 maskia vaikka viikko ihmisten seurassa/töissä. Vähän kyllä ihmettelen miksi ystäväsi piti sut altistaa. Jos hänellä olis ollut se FFP2 niin tsäänssit olisi paremmat että et saisi tautia.
Ja ihan puhun nyt vaan oman kokemuksen perusteella, ei tarvii kenenkään ärsyyntyä tosta maski sanasta...
Voi hyvänen aika mikä hysteerikko ja täysi idiootti tämä aloittaja. Montako geeni-injektioita otettu jo kun olet niin saatanan sekaisin? Nyt se pää pois sieltä perseestä!
Et oireettomana edelleen voi tartuttaa. Tuo oli kunnon kusetus aluksi kun sanottiin että oireettomalla voi olla virus. No ei todellakaan voi. Teitä vaan yritettiin pelotella piikille, pakottaa, painostaa ja kaikkea. Ne piikit on ne mistä tulee niitä vaivoja.
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvänen aika mikä hysteerikko ja täysi idiootti tämä aloittaja. Montako geeni-injektioita otettu jo kun olet niin saatanan sekaisin? Nyt se pää pois sieltä perseestä!
Ei tarvi olla mikään hysteerikko jos ei halua koronaa. En minä halua tavallista flunssaakaan. Mukavampihan se on terveenä olla.
Minä en saanut tautia vastaavassa tilanteessa vaikka olen rokottamaton. Ei vaan tartu.
Meillä lapsella oli korona vähän aikaa sitten. Ei tarttunut muihin. Rokotteita vanhemmilla 3 ja lapsilla 2
Vierailija kirjoitti:
Olen niin saatanan sekaisin, että olen ottanut yhteensä 0 koronarokotetta ;) ap
Vierailija kirjoitti:
Minä en saanut tautia vastaavassa tilanteessa vaikka olen rokottamaton. Ei vaan tartu.
Oliko seuralaisesi oireileva kun tapasitte? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen niin saatanan sekaisin, että olen ottanut yhteensä 0 koronarokotetta ;) ap
Olet järkevä. Nyt hereille muutkin lampaat! Hei Come on!
Korona tai ei, en söisi mitään jos joku ruokaani aivastaisi. Yök.
miksi hengasit altistuneen kanssa ja vielä ilman maskia?