Miten saisin selvyyden, onko miehellä tunteita minua kohtaan?
Kyseessä on hyvän ystäväni mies ja meillä on ollut usein illanviettoja joissa meillä on ollut selvää kemiaa välillämme ja silmäpeliä. Tuntuu myös hyvältä olla hänen lähellään.
Haluaisin varmuuden miehen tunteista ja selvittää, voisiko meillä olla jotain mahdollisuuksia vakavampaankin suhteeseen. Hän on ollut yli 15 vuotta vaimonsa kanssa, samoin minä olen ollut mieheni kanssa pitkään. Olen valmis eroamaan miehestäni jos vain tietäisin onko tuon ystäväni miehen tunteet yhtä voimakkaat minua kohtaan.
Miten tässä voisi edetä?
Kommentit (11)
Reikä pyöreäksi,elämät paskaksi,kärsikööt kakarat.
HHuoR
Ra!
Olet valmis menettämään ystäväsi vaikka sun ja miehen suhde ei kestäisi pitkään? Olet valmis menettämään ystäväsi jos mies ei tunnekaan samoin ja kertoo ystävällesi?
Kysy siltä suostuuko parittelemaan ilman että ostat sille alkoholia tai annat rahaa.
Olen valmis luopumaan tästä ystävyydestä, sillä kyseessä ei ole edes mikään pitkäaikainen ystävyys vaan olemme hiljattain tutustuneet.
Ap
Kysy reilusti kaikkien osapuolten kuullen. Vaikkapa ennen jälkiruokaviinejä.
Onko kysyminen poissuljettu vaihtoehto?
Ei miehet koskaan vastaa rehellisesti.
Valele asuntosi bensalla ja sytytä tuleen, katso miten mies reagoi. Helppoa.
Onneksi ei ole muita miehiä, niin tai jos se on se sinun mies. Varoitus, pitääpäs vähän miettiä. Tiedä häntä. Kultapusu on tuossa kainalossa ja siinä se pysyy. Ei kukaan voi viedä hänen paikkaa sydämestäni, eikä toisin. Ei meillä edes ole illanviettoja. Kiva ilta teillä tiedossa. Selvitä asia, ettet kadu mitään.