Mun äitini ja isäni omisti kaiken puoliksi
Esim sen mökin, jossa asuivat. Ennen se meni niin vaikka äitini oli koko ikänsä kotona. Valis
Kommentit (26)
Uskotko, jos minä sanon, että niin minunkin vanhempani omistivat kaiken puoliksi. Se on muuten hyvin yleistä tässä maassa.
Vierailija kirjoitti:
Tää on outo lintu.
Niin, on se outoa kun haluaisi jotain omistaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Voi ny hyvä helvetti näitä sun ruikutuksia. Lopeta jo.
Taitaa tyypi yksin kämpässä vetää hatusta noi jutut.Mutsi fatsi eroneet ja asuu vuokralla ,kuten tyyppi itse.Jomman kumman nurkissa työttömänä,ainoana ystävänä tämä sivu!
Hyvä keskustelu,kun toinen kuolee,toinen omistaa siitäkin vielä osan ja lapset osansa.Saattaa tulla kalliiksi penskoille.Tai myytävä kaikki et penskat saa osuutensa.Tätä on omistaminen suomessa,siitä perintövero jne..ei helv.. .i mitä ryöstöön.Miettikää mitä kaiken hinnaksi tuli
Niin meidänkin. Eikö se ole aika tavallista.
Verottajahan tuohon puuttui aikoinaan eli jos ostettiin talo molempien nimiin ja vain mies sen maksoi, niin verottaja halusi tietää, oliko kyseessä lahja. Ja olihan se aika usein. Siitä piti maksaa verot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa tyypi yksin kämpässä vetää hatusta noi jutut.Mutsi fatsi eroneet ja asuu vuokralla ,kuten tyyppi itse.Jomman kumman nurkissa työttömänä,ainoana ystävänä tämä sivu!
En ole lapsuudenkodissani asunut vuosikymmeniin. Ap
Onneksi sulla on kuitenkin oma sininen omakotitalo ja oma auto. Omaisuutta nekin on.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi sulla on kuitenkin oma sininen omakotitalo ja oma auto. Omaisuutta nekin on.
Eipä ole enää. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole enää. Ap
Ei ole ikinä ollut. Valehtelin. Ap
Oletko siis hiljattain tehnyt avioehdon?
Vierailija kirjoitti:
Oletko siis hiljattain tehnyt avioehdon?
Kaikkihan on aina ollut miehen nimissä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mutta teillä ei ole avioehtoa.
Ei vielä, toistaiseksi. Ap
Tuo asenne oli minun elämäni pelastus, kun mies vaihtoi minut 20 vuoden jälkeen lennosta toiseen. Pystyin ostamaan velattoman asunnon Helsingistä.
Vierailija kirjoitti:
Verottajahan tuohon puuttui aikoinaan eli jos ostettiin talo molempien nimiin ja vain mies sen maksoi, niin verottaja halusi tietää, oliko kyseessä lahja. Ja olihan se aika usein. Siitä piti maksaa verot.
Niin milloin? Oliko 1800 lukua?