Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskaltaako sheiniltä tilata?

Vierailija
20.02.2022 |

Jos jollain on kokemuksia saa laittaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se on

Vierailija
2/9 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä se on

Nettikauppa. Vähän niinku wish.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olen tilannut monta kertaa ja aina tulleet perille. Olen pienikokoinen nainen ja aina olen tehnyt tosi hyviä löytöjä sieltä, nättejä ja halpoja mekkoja.

Vierailija
4/9 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja yksi plussa että ei tarvitse maksaa tulleja koska vaatteet tuli Hollannin(?) tms. kautta, en muista varmasti mistä.

Vierailija
5/9 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja yksi plussa että ei tarvitse maksaa tulleja koska vaatteet tuli Hollannin(?) tms. kautta, en muista varmasti mistä.

Kauanko toimituksessa yleensä kestää? Ja onko paketin koolla väliä tulleissa?

Vierailija
6/9 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi ymmärtää miksi ihmiset tukee näitä ala-arvoisia nettikauppoja ja tätä lumppuvaatekauppaa, jolla tallotaan työntekijöiden oloja, saastutetaan hurjasti maapalloa ja lisätään osaltaan sitä, että maapallo hukkuu vaateroskaan! Ostakaa vähemmän, suosikaa kierätystä, huoltakaa jo olemassa olevia vaatteitanne paremmin, käyttäkää pidempään! Kun ostaa harvoin, on varaa ostaa kunnollista ja suosia esim. suomessa tai lähituotantona tehtyä, misä tuotanto-olot hyväksi varmistettu.  

Teitä aivopestään siihen, että koko ajan täytyisi juosta trendien perässä ja ostaa uutta.

Kehittäkää oma tyyli.

Vierailija
7/9 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Sheinin tilauksissa tarvitse maksaa tulleja tuon maa-asian takia. Tilaukset on tulleet 2-4 viikon sisällä.

Vierailija
8/9 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut kaksi kertaa lapsenlapselle vaatteita. Ihan meni ok. Kesti muistaakseni 2-3 vk, pienehköjä paketteja. Toimitusta pystyi kätevästi seuraamaan netissä, Ruotsiin asti tuli suht. nopeasti, mutta Suomen päässä kesti matkaan nähden suhteettoman kauan.

Vierailija
9/9 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en voi ymmärtää miksi ihmiset tukee näitä ala-arvoisia nettikauppoja ja tätä lumppuvaatekauppaa, jolla tallotaan työntekijöiden oloja, saastutetaan hurjasti maapalloa ja lisätään osaltaan sitä, että maapallo hukkuu vaateroskaan! Ostakaa vähemmän, suosikaa kierätystä, huoltakaa jo olemassa olevia vaatteitanne paremmin, käyttäkää pidempään! Kun ostaa harvoin, on varaa ostaa kunnollista ja suosia esim. suomessa tai lähituotantona tehtyä, misä tuotanto-olot hyväksi varmistettu.  

Teitä aivopestään siihen, että koko ajan täytyisi juosta trendien perässä ja ostaa uutta.

Kehittäkää oma tyyli.

En ole nähnyt kenelläkään täällä samanlaisia vaatteita kuin mitä olen itse tuolta tilannut, siinä on mun oma tyyli. Suomesta ei vaan saa mistään noin nättejä vaatteita ja hintakin on kallis täällä vaatteessa kuin vaatteessa. Toki ostan myös kotimaasta vaatteita mutta jos kaipaan esim. istuvaa kaunista kukkamekkoa niin tuollahan niitä on pilvin pimein. Käytän myös niitä ahkerasti että se siitä kertakäyttömuodista.