Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ps. I love Paljastavat Kaula-aukot

Vierailija
06.07.2015 |

Mitä mieltä Ps-Lindan kaula-aukkokaudesta? Tytöt tiskillä ollut viime aikoina ennemmän kuin Mungolla sinkkupäivinään :-D linda on selvästi villiintynyt

T. Elämätön

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman oon huomannut. :D Tykkään kyllä Lindan blogista ja tyylistä mutta en oikein itse pysty isotissisenä inspiroitumaan tuollaisesta vilauttelusta.

Vierailija
2/14 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä esim e-pillerit (huom uus mies) turvottaa tissejä ja siks roikkuvan näkösetkin :DDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo... Ja miksi sivutissikuvia pitää sinne laittaa :-D

Vierailija
4/14 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin asia jotenkin häiritsee, samoin nuo suu auki kuvat. Monet niistä on tosi väkinäisiä ja lesoja, jos ymmärrätte mitä tarkoitan.

Vierailija
5/14 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hämmentää, miten noin nuoren, imettämättömän naisen, pienehköt tissit voi noin roikkua. 

Vierailija
6/14 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:44"]Mua hämmentää, miten noin nuoren, imettämättömän naisen, pienehköt tissit voi noin roikkua. 
[/quote]

Näytä omas.

Vierailija
7/14 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en löytänyt kuin yhden tissiasun.

Vierailija
8/14 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:50"]

No en löytänyt kuin yhden tissiasun.

[/quote]

En minäkään. Muuten oli hyvinkin peittävää kaula-aukkoa.

Vierailija
9/14 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:47"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:44"]Mua hämmentää, miten noin nuoren, imettämättömän naisen, pienehköt tissit voi noin roikkua.  [/quote] Näytä omas.

[/quote]

:D Ei mulla kyllä noin roiku, vaikka on pienet ja imettänytkin olen ja 10 vuotta vanhempikin. Kuvaa ei tähän hätään ole. Kunhan ihmettelin. Nätti nainen hän silti on ja hyvä tyyli. :)

Vierailija
10/14 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:44"]Mua hämmentää, miten noin nuoren, imettämättömän naisen, pienehköt tissit voi noin roikkua. 
[/quote] No en tiedä? Taikuudella tietysti tai sitten niissä on riiputettu viiden kilon painoja vuositolkulla? Mitäs luulisit, onko veikkauksia? Jessus mikä moukka olet. Älä arvostele nuoren naisen sieviä rintoja. Se ei ole sopivaa, vaikka ne kuinka olisivat esillä (ei esim. toisen naamaakaan voi sen perusteella arvostella). Bloggaajat haluavat yleensä ennemmin asuistaan rakentavaa palautetta.

Vierailija
11/14 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätävä pierunhaistoilme tuossa viimeisessä kuvassa. Hyh.

Vierailija
12/14 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:05"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:44"]Mua hämmentää, miten noin nuoren, imettämättömän naisen, pienehköt tissit voi noin roikkua.  [/quote] No en tiedä? Taikuudella tietysti tai sitten niissä on riiputettu viiden kilon painoja vuositolkulla? Mitäs luulisit, onko veikkauksia? Jessus mikä moukka olet. Älä arvostele nuoren naisen sieviä rintoja. Se ei ole sopivaa, vaikka ne kuinka olisivat esillä (ei esim. toisen naamaakaan voi sen perusteella arvostella). Bloggaajat haluavat yleensä ennemmin asuistaan rakentavaa palautetta.

[/quote]

Yleensä kannattaa pitää itseään imartelevia asuja. Varsinkin, jos pitää tyyliblogia. Tässä tapauksessa kannatan rintaliivejä. Ja tämä oli nyt se rakentava palaute.

Vierailija
14/14 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan "puhjennut kukkaan" eli löytänyt tietyllä tavalla naiseutensa ja voimaantunut poikaystävän vaikutuksesta. Positiivista! Jos itselläni olisi jotain mitä elegantisti voisi esitellä, sen tekisin :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi