Mä en omista enää mitään
Jos muutamaa vaateriepua, laukkua ja kenkiä ei lasketa. Valis
Kommentit (32)
Sä aina ostelet niin hövelisti monen sadan lahjoja teinille.
No, oletko onnellinen? Sitähän Klaus-setä meille kaikille lupailee.
Vierailija kirjoitti:
Paula on Paula.
Mutta Jämsän Johanna on ihan ehta nokisutarin rouva.
Joka hakkaa nyt ilmiantonappia epätoivon vimmalla, jotta ketju poistuisi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä muka olen ostellut? Teini sai isältään ratin joululahjaksi ja pyörän syksyllä. Ei ole mitään ihmeellistä saanut. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä muka olen ostellut? Teini sai isältään ratin joululahjaksi ja pyörän syksyllä. Ei ole mitään ihmeellistä saanut. Ap
Yritä nyt vähän pysyä laskuissa höpinöistäsi. Yleensä valitat kuinka sinä ostat teinille lahjat ja kitupiikki-isä ei halua ostaa mitään kallimpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritä nyt vähän pysyä laskuissa höpinöistäsi. Yleensä valitat kuinka sinä ostat teinille lahjat ja kitupiikki-isä ei halua ostaa mitään kallimpaa.
Kyllä se nyt on ostanut nuo isommat lahjat. Eihän mulla ole edes paljoa tuloja eikä teini mitään ihmeellistä edes ole saanut. Ap
Pilven hopeareunus on, että sun ei tarvi tehdä kuolinsiivousta ennen kuin kupsahdat.
Varma keväänmerkki. Valikselta karkaa mopo käsistä ja se tekee hetkellisen palstakuoleman. Onko tää nyt neljäs kevät, näissä merkeissä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi omistaa? Ei omistaminen tee ketään onnelliseksi. Mainosmaailma tyrkyttää ihmisille koko ajan kaikkea turhaa ja luo onnellisuuskuvitelmia omistamisesta. Ihminen voi olla onnellinen, vaikka ei omistaisi edes vaatteita päällään.
Kerropa, mitä sinä omistat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, Ammattivalittaja, alapa selittää! Mihin omaisuutesi katosi???
Se nyt vaan on mennyt. Ap
No mutta Ammattivalehtelija, edes vähän yritystä nyt!
Välillä tuntuu, että valiksen alotukset on jonkinlaisia hätähuutoja. Ihan selkeesti hän voi hyvin huonosti.
Älä nyt taas valehtele. Sitä ei edes ollut ikinä.