Mä en omista enää mitään
Jos muutamaa vaateriepua, laukkua ja kenkiä ei lasketa. Valis
Kommentit (32)
Milläs kirjotit tänne? Puhelimella vai koneella?
Vierailija kirjoitti:
Puhelimella joka on n 100€ arvoinen. Ap
Miksi pitäisi omistaa? Ei omistaminen tee ketään onnelliseksi. Mainosmaailma tyrkyttää ihmisille koko ajan kaikkea turhaa ja luo onnellisuuskuvitelmia omistamisesta. Ihminen voi olla onnellinen, vaikka ei omistaisi edes vaatteita päällään.
Vierailija kirjoitti:
WEF:n Agenda2030: "en omista mitään, minulla ei ole yksityisyyttä, olen onnellinen".
Mitäpä siis valitat. Olet varmasti globojen myrkkypiikitkin ottanut joten selvästi sitä kannatat.
Eikö tuo Agenda ollutkaan YK:n? Nytkö se onkin WEF:n?
Voitko laittaa tarkemmin, missä kohtaa ja kenen sanomana WEF:n Agenda2030:ltä tuo lainaus on?
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi omistaa? Ei omistaminen tee ketään onnelliseksi. Mainosmaailma tyrkyttää ihmisille koko ajan kaikkea turhaa ja luo onnellisuuskuvitelmia omistamisesta. Ihminen voi olla onnellinen, vaikka ei omistaisi edes vaatteita päällään.
Kyllähän se turvaa toisi. Mutta ei voi mitään. Ap
Mihin se sun oma sievä sininen omakotitalosi on kadonnut? Ja autosi? Vastahan ne ostit?
Vierailija kirjoitti:
Mihin se sun oma sievä sininen omakotitalosi on kadonnut? Ja autosi? Vastahan ne ostit?
Ja kylpypalju?
Mutta ihania muistoja ei voi kukaan sulta viedä. Vieläkin käy kateeksi se sun unelmalomasi palmujen alla Aruballa.
No, Ammattivalittaja, alapa selittää! Mihin omaisuutesi katosi???
kai se naapurin reiska maksaa edes 5e panosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sen 100 euron arvoisen puhelimen omistaa?
Jos näin on, niin kerro loputkin. Ymmärrän, että kestää hetken keksiä se tarina.
Vierailija kirjoitti:
No, Ammattivalittaja, alapa selittää! Mihin omaisuutesi katosi???
Se nyt vaan on mennyt. Ap
Ootko se Paula joka lesoilee Naistenhuoneella olevansa vauva.fin paras provoilija? Ei nämä kovin hääppöisiä ole. Jää liikaa langanpäitä irti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sen 100 euron arvoisen puhelimen omistaa?
Minä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ootko se Paula joka lesoilee Naistenhuoneella olevansa vauva.fin paras provoilija? Ei nämä kovin hääppöisiä ole. Jää liikaa langanpäitä irti.
En ole naistenhuoneella.
Paula on Paula.
Mutta Jämsän Johanna on ihan ehta nokisutarin rouva.
Olet globalistin ihannehoro!