Avomies sanoo jättävänsä minut jos
Hankin silarit. Ihan tosissaan kuulemma on. Olen hämmentynyt sillä haluaisin tosissaan silikonit. Ei mitkään jätti-isot mutta pyöreät ja terhakat b- tai c-kupit. En tiedä mitä tehdä, pitäisihän minun itse saada päättää mitä kehollani teen?!
Kommentit (57)
Mieti kumpi on sinulle tärkeämpi asia ja tee päätöksesi sen mukaan.
Eiköhän mies jätä joka tapauksessa kun jo on sanonutkin asian. Hyvä niin, hän löytänee helposti aidon isotissisen naisen sinun paikallesi ja unohtaa nopeasti pikkuruiset munakupin kokoiset rintasi ja ainaisen valituksesi asiasta. Anna miehen siis mennä ihan rauhassa ja älä roiku hänessä. :)
Mä jättäisin tuollaisen miehen. Jos hän olisi valmis eroamaan musta ulkonäöllisen asian takia, niin ei hän tosissaan rakastaisi.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:40"]Mieti kumpi on sinulle tärkeämpi asia ja tee päätöksesi sen mukaan.
[/quote]
Tämän saman argumentin vois sanoa sille miehellekin.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:44"]
Mä jättäisin tuollaisen miehen. Jos hän olisi valmis eroamaan musta ulkonäöllisen asian takia, niin ei hän tosissaan rakastaisi.
[/quote]
Kyse ei ole ulkonäöstä, vaan nimenomaan korvienvälistä. Jos naisten korvienvälissä ilmenee vikaa, joka saa hänet haluamaan silikonit, niin joko a) nainen on sairastunut parantumattomasti -> vaihtoon, tai b) nainen on salannut vammansa, ei ole ollut rehellinen -> vaihtoon.
Tämä mies ei ilmeisestikään ole halunnut itselleen sellaista naista, joka haluaa silikonit. Se hänelle sallittakoon. Hän arvostaa luonnollisuutta ja rehellisyyttä.
Jätät sen. Jos se ei hyväksy sua, se ei ansaitse sua.
Minä 26v mies 28, jos sillä on väliä
Sit jättää, ei voi mitään, harmii, että se rakasti sua tuollaisenaan, mutta sulla on se ongelma, teet kuten haluat.
Jospa miehesi kannalta ei ongelma ole silarit vaan se, että sinä et ole tyytyväinen itseesi ja elämääsi vaan tavoittelet kaiken aikaa "kuuta taivaalta". Epäilee, että kun saat silarit, seuraaksi botoxia, tekopeppua ja mitä kaikkia näitä nyt onkaan.
Ehkä juuri tämä mies ei ole kovin ulkonäkökeskeinen ja oikeasti pitää pienirintaisemmista naisista. Harmi kun sattui juuri sinulle - mutta pidä toki kiinni itsemääräämisoikeudestasi.
Etköhän itsekin ole suurentamassa niitä tisuleita ollaksesi mieluinen miehille (mutta et omallesi).
Toivottavasti et suurenna, mutta hän jättää sinut silti.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:54"]Jätät sen. Jos se ei hyväksy sua, se ei ansaitse sua.
[/quote]
Väärin päin. Ap ei hyväksy itseään mutta mies rakastaa aptä juuri sellaisena kun on
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:54"]
Jätät sen. Jos se ei hyväksy sua, se ei ansaitse sua.
[/quote]
Aivan totta! Siitäpä saa joku pienirintainen, itseensä tyytyväinen nainen hyvin miehen.
Silikonit eivät tunnu kädessä samanlaisilta, kuin luomut ;)
Niin monella pienitissisellä naisella on elämänlaatu kohentunut, että jos oikeasti haluat tehdä sen ap, niin tee. Tässähän on pohjimmillaan kyse siitä, että tuntee olevansa vääränlaisessa kehossa ja haluaa tuntea itsensä hyväksi.
Miksei esim. sukupuolenkorjausleikkauksesta haaveilevalle tule samanlaista paskamyrskyä kuin silikonirinnoista haaveilevalle? Miksei heille sanota, että oppikaa vain olemaan tyytyväisiä omassa vartalossanne?
Ymmärrän miestäsi. Kertoo aika paljon ihmisestä, jos paikkailee itsetuntoaan silikonitisseillä.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:46"]En itsekään haluaisi mitään tyhjäpäistä silikonityrkkyä.
M27
[/quote]
Sama.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:11"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:06"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:59"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:46"]
En itsekään haluaisi mitään tyhjäpäistä silikonityrkkyä.
M27
[/quote]
Miehet tutkitusti eivät osaa erottaa edes mitkä naisten rinnoista ovat silareilla buustattuja ja mitkä eivät :)
[/quote]
Niinpä. Silarit ei automaattisesti tarkoita ihan tajuttomia palloja vaan niitä on todella monen kokoisia. Tuossa alla erään ranskalaisen klinikan ennen/jälkeen-kuvia, epäilen, että joku erottaisi kaikki nuo luomuista.
[/quote]
No just tuollaista tarkoitan! Tosi kauniita ja luonnollisen näköisiä. Ja mies tietää etten halua mitään E-kuppeja mutta ne terveysriskit, turhamaisuus jne. nyt ovat tässä se ongelma.
[/quote]
No eikö nuo ole ihan asialliset perustelut?
Miehesi kuulostaa järkevältä.
Silikoneilla ei useinkaan imetetä myöskään lapsia, se on miehenkin asia jos lapsia tulevaisuudessa haluaa.
Aina minäminä. Minun itsetunto ja minun vartalo.
No sitten hän jättää. Pyöreille ja terhakoille tisuillesi riittää kutenkin jatkossa ottajia enemmän kuin tarpeeksi, joten älä tee siitä itsellesi ongelmaa.