Paljon on kuukausitulosi?
Kysymys otsikossa ilman sen kummempia selittelyjä.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Onpa taas kerran omituisia ja hatusta revittyjä provoja joukossa. Mikä intressi on laittaa tänne feikkihuipputuloja ? Muutama todellinen joukossa mukana mutta että useampi yli 10 000€/kk/ nettona. Tilastollisesti ei voi pitää paikkaansa. Vai onko Suomessa jo niin massiivinen harmaa talous että tilastot verotettavista ansiotuloista ovat oikeasti ihan puutaheinää?
Eiköhän isotuloiset juuri halua auliimmin kertoa tulonsa. Itse ainakin kerroin ihan rehellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valehteleeko kaikki rekrytoijat kun 5000+€ palkkapyyntöön aina naurahdetaan ”tajuat varmaan ettei täällä tuollaisia palkkoja makseta/ sulla on aivan liian korkea palkkatoive ”jne ?
Täällä näyttää kaikki ansaitsevan reilusti yli tuon jos monen nettopalkat on yli 8000€..
No valehtelee tietysti. Ei voi vauvapalstalle löytyä noin paljon jotain yli kymppitonnia - paria kymppiä bruttona tienaavia.
Mulla brutto reilu 4400 ja pidän itseäni ihan hyvin toimeen tulevana.
No itse tienaan yli 10 000 e kuussa ja aika moni kaverini samoin. Omalla alallani ja alueella olisi melkein poikkeuksellista tienata vähemmän.
2950+95+270 oma netto. Viimeinen luku on vuokratuloa, joten sen saapumiseen tilille liittyy aina pieni epävarmuustekijä, ja siitä suurin osa mene suoraan ao. kämpän lainaan.
Tuosta maksan puolet kahden asunnon juoksevista kuluista, yhden auton kulut, puolet talouden ruokamenoista, sijoitusluukun kulut ja lainan sekä omat ja teinin hankinnat ja huvit.
Vierailija kirjoitti:
No itse tienaan yli 10 000 e kuussa ja aika moni kaverini samoin. Omalla alallani ja alueella olisi melkein poikkeuksellista tienata vähemmän.
Se, että näitä aloja on olemassa (tiedät varmaan olevasi etuoikeutettu?) ei tarkoita että Suomessa kovinkaan suuri% tienaisi tuonverran kuussa.
Tohmajärven pankissa joka kuukausi työpaikka laittaa 6000€ ja lapsilisä 100€.Helluntaiseurakunta.
Viime vuonna 11 500 e bruttona