Miten miehesi reagoi jos....?
Teidän asuntoonne tunkee joku sekopää väkisin sisälle. Meillä oli joskus tuollainen tilanne mies heitti tyypin ulos ja soitimme poliisin hakemaan sen. Miten luulet miehesi reagoivan ja tekevän vastaavassa tilanteessa tai jos olette olleet tälläisessä tilanteessa?
Kommentit (40)
Keittäisi kahvit ja turisisi mukavia tietenkin : )
Hassut...
Näin on näreet, ei oo miestä turvaamassa. Onneksi on työssä tullut tällaisia tilanteita hoidettua. Ja tietenkin, yöpöydän lukitussa laatikossa on ase.
Mieheni on upseeri ja olin hakemassa häntä jokunen vuosi takaperin linja-autoasemalta kotiin, johon armeijan oma kuljetus oli hänet jättänyt josta harjoituksista palattaessaan. Oltiin laittamassa miehen kamoja tavaratilaan, kun humalaiset hörhöt tulivat auton siihen auton viereen vaatimaan rahaa tai tupakkaa. Mieheni joka on olemukseltaan hintelä, eikä mitenkään isokokoinenkaan vastasi rauhallisesti, ettei rahaa ja tupakkaa ole, mutta tulta kyllä löytyisi. Kuka herroista haluaa ensimmäisenä? Ja samalla hän veti kotelosta esiin sotilaspistoolinsa. Täytyy sanoa, että kyllä hörhöille tuli siinä vaiheessa kiire muihin maisemiin.
Asun tällä hetkellä yksin. Mies on ulkomailla. Oon vähän sellanen, että säikähdän jokaista epäluonnollista ääntä. Kyllä mulla on keinot saada humalaiset öykkärit ulos.
Toivottavasti suurin osa tämän ketjun vastauksista on kieli vahvasti poskessa kirjoitettuja. Jos ei, niin toivottavasti ainakin ne ko. väkivaltaista toimintaa avoimesti ihannoivat kommentit sitä olisivat.
Luolamiesihanne on taas pinnalla ja ilmeisesti myös voi hyvin.
Pyytäisi ystävällisesti poistumaan. Jos ei suostuisin soittaisi töihinsä. Sieltä poliisit hakisivat.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:55"]
Ottaisi kamean ja tekisi pari hyppypotkua veryttelymielessä ilmaan ja potkaisisi näytiksi kattolampun alas. Muutama väkevä kataliike ja napakoita iskuja kian säestyksellä ilmaan.
Tavallinen häiriköijä ja pullistelija lähtee siinä vaiheessa kurat housuissa ja jos ei niin saa tuta karaten tekniikoista. Se onkin mun karatemies!
[/quote]
Mihin rothwayler jäi? Kai se sentään olisi isäntänsä vierellä
Otsikossa pitäisi olla "reagoisi" koska eihän noin välttämättä ole tapahtunut/tule tapahtumaan.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:38"]
Teidän asuntoonne tunkee joku sekopää väkisin sisälle. Meillä oli joskus tuollainen tilanne mies heitti tyypin ulos ja soitimme poliisin hakemaan sen. Miten luulet miehesi reagoivan ja tekevän vastaavassa tilanteessa tai jos olette olleet tälläisessä tilanteessa?
[/quote]
Tarttuu niskasta, lyö Raamatulla päähän, istuttaa keittiön tuoliin ja tarjoaa kahvit, kun odotellaan poliisia.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:27"]U
[/quote]
Kysyisi osoitetta ja lopuksi velottaisi jonkun summan
Työntäis/heittäis varmaan pihalle ja jos sekopää ois kovin aggressiivinen/ei uskois niin saattais tirvasta sitä nokkaan. Tai jos se uhkais mua tai lapsia. Jos sekopää ei ois kovin uhkaava niin kehottais varmaan sanallisesti poistumaan, varmaan voimasanojen siivittämänä
Nuo missä nuo hörhöt hiihtelee toisten asunnoissa asuukin jossain mellunmäessä tai riihimäellä. Narkkari alueita. Osa vastaajistakin on varmasti narkkareita.
Näin ei ole kyllä koskaan käynyt, vaikea sanoa miten mies reagoisi. Yrittäisi rauhoitella tunkeilijaa ja puhua hänelle. Ei oo väkivalta meidän juttu.
Heittäisi ulos, Mentulaa pienempi/heikompi mies siirtyy häneltä helposti. Jos taas henkistä tai fyysistä vakivaltaa kohdistuisi minuun, lähtisi tunkeilija valkoisen peitteen alla pois.