Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehesi reagoi jos....?

Vierailija
06.07.2015 |

Teidän asuntoonne tunkee joku sekopää väkisin sisälle. Meillä oli joskus tuollainen tilanne mies heitti tyypin ulos ja soitimme poliisin hakemaan sen. Miten luulet miehesi reagoivan ja tekevän vastaavassa tilanteessa tai jos olette olleet tälläisessä tilanteessa?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostaa rinnuksista seinille, takoo päätä seinään ja tod.näk. pieksää kunnolla ja heittää pihalle.

Vierailija
2/40 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoaa kahvit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perääntyi. Meillä oli mökillä tuollainen tilanne. Naapuri tuli kännissä hakkaamaan ovea ja mies avasi oven. Niin naapuri kävi päälle ja mies peräntyi sisemmälle ja työnti lopulta naapurin ulos. No mieheni onkin raukkamainen eikä uskalla käyttää väkivaltaa kuin heikompiin.

Vierailija
4/40 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä.. Mieheni on pieni, hento ja rauhallinen. Yrittäisi varmaan hoitaa tilanteen puhumalla.

Vierailija
5/40 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan heittäisi ulos tai yrittäisi puhua.

Vierailija
6/40 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsenäiset, rohkeat , voimakkaat naiset?

Vierailija
7/40 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole miestä. Itse varmaan ottaisin aseen, töiden takia jo rutiini. Pakottaosin ulos.

Vierailija
8/40 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä voi tietää etukäteen

Vierailija
9/40 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kerran vastaava tilanne. Riitapukari halusi tulla meille selvittelemään välejä. Tilanne meni lopulta siihen, että olisin varmaan antanut sille juntille niin paljon selkään, kuin raivopäiseltä naiselta voi saada, jos mieheni ei olisi tullut väliin ja heittänyt sitä pihalle. Soitettiin myös poliisit perään.

Sanottakoot vielä, että en halua tapella, enkä ole koskaan joutunutkaan nyrkkitappeluun. Tämä oli ensimmäinen kerta elämässäni, kun koin, että vieras on hyvin loukkaava, uhkaava ja epämiellyttävä MINUN KODISSANI. Siksi olisin varmasti repinyt silmät päästä.

Raivostuttaa vieläkin, kun mietin tilannetta.

Vierailija
10/40 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimisi luultavasti samalla tavalla kuin minä. Ulos vaan

Vierailija
11/40 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi sen mitä tilanne vaatii. On luonteeltaan rauhallinen, mutta kun suuttuu niin helvetti on irti. Törkeitä pahoinpitelyitä taustalla, kun on joutunut tilanteeseen jossa hänen perhettään/ystäviään on uhattu (itse en tuolloin ollut onneksi paikalla). Eli siis todennäköisesti jos joku tunkeutuisi asuntoomme, mieheni olisi se joka lähtisi vankilaan sen reissun jälkeen.

Vierailija
12/40 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisi kamean ja tekisi pari hyppypotkua veryttelymielessä ilmaan ja potkaisisi näytiksi kattolampun alas. Muutama väkevä kataliike ja napakoita iskuja kian säestyksellä ilmaan.

Tavallinen häiriköijä ja pullistelija lähtee siinä vaiheessa kurat housuissa ja jos ei niin saa tuta karaten tekniikoista. Se onkin mun karatemies!

Vierailija
13/40 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisin luultavasti minä joka hänet ulos potkisi. Poliisi kun olen.

Vierailija
14/40 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:41"]

Perääntyi. Meillä oli mökillä tuollainen tilanne. Naapuri tuli kännissä hakkaamaan ovea ja mies avasi oven. Niin naapuri kävi päälle ja mies peräntyi sisemmälle ja työnti lopulta naapurin ulos. No mieheni onkin raukkamainen eikä uskalla käyttää väkivaltaa kuin heikompiin.

[/quote]

Olisit itse voinut nalkuttaa ja vähätellä sen ulos? Joko miehesi olet saanut katoamaan?

Vierailija
15/40 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:51"]

Meillä oli kerran vastaava tilanne. Riitapukari halusi tulla meille selvittelemään välejä. Tilanne meni lopulta siihen, että olisin varmaan antanut sille juntille niin paljon selkään, kuin raivopäiseltä naiselta voi saada, jos mieheni ei olisi tullut väliin ja heittänyt sitä pihalle. Soitettiin myös poliisit perään.

Sanottakoot vielä, että en halua tapella, enkä ole koskaan joutunutkaan nyrkkitappeluun. Tämä oli ensimmäinen kerta elämässäni, kun koin, että vieras on hyvin loukkaava, uhkaava ja epämiellyttävä MINUN KODISSANI. Siksi olisin varmasti repinyt silmät päästä.

Raivostuttaa vieläkin, kun mietin tilannetta.

[/quote]

Oletko hakenut apua vihanhallintaongelmaasi?

Vierailija
16/40 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:55"]Ottaisi kamean ja tekisi pari hyppypotkua veryttelymielessä ilmaan ja potkaisisi näytiksi kattolampun alas. Muutama väkevä kataliike ja napakoita iskuja kian säestyksellä ilmaan.

Tavallinen häiriköijä ja pullistelija lähtee siinä vaiheessa kurat housuissa ja jos ei niin saa tuta karaten tekniikoista. Se onkin mun karatemies!
[/quote]

Taitaa olla vaan sun fantasia.

Vierailija
17/40 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkisi ulos. Eiks tää nyt oo ilmiselvää?

Vierailija
18/40 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaiseksi mies on saanut moiset ulos keskustelemalla. Muutama niitä on ollut, kännipäissään tulleet olemattomia rähisemään, mutta ovat lauhtuneet keskusteltuaan. Miehelläni on auktoriteettia, joka ei perustu isoon kokoon tai väkivallan käyttöön. Toisaalta riehujat on olleet puolituttuja ja vihansa on kohdistunut konkreettiseen asiaan. Jos meille tulisi tuntematon huumehörhö, poistaisimme sen yhdessä kodista eli ote molemmista kainaloista ja ulos.

Vierailija
19/40 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meille tollaisia hörhöjä tule. Ja jos tulisi, mies vilauttaisi virkamerkkiä ja johan lähtis.

Vierailija
20/40 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:41"]

[/quote]

Ihan hyvin toimittu. Känniääliöiden kanssa ei kannata väkisin tapella, koska hullusta humalaisesta ei koskaan tiedä tuleeko seuraavaksi puukkoa, kirvestä tai jotain muuta. Kannattaa muistaa, että ihan joka päivä Suomessa joku humalainen tappaa jonkun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme