Voi elämä! Deitti oli roskakuski!
Kääk! En kyllä aio soittaa sille. Roskakuski..
Kääk! 😂😂😂
Hottisleidi 23
Kommentit (48)
Saahan sitä kriteereitä olla, mutta kannattaisko tollaset deal breakerit selvittää ennen ekoja treffejä?
Ilman niitä oltaisiin pulassa. Meillä on ollut korona-aikana jätehuollossa viiveitä ja todellakin olo alkaa olla tuskainen kun roskapussit alkaa vallata koko jätekatoksen eikä niitä pysty kotiinsa tai parvekkeellekaan säilömään hajuhaittojen ja lintujen vuoksi. Ovat tärkeä ammattiryhmä.
Niin muuten mikäs sinä olet koulutukseltasi/ ammatiltasi ?
Roskakuski väistää luodin kun et hänelle soita. Lellipentu olisi kuvaavampi kuin mikään leidi.
Vakaapalkkainen jäntevä, rehti työmies.
Peittoaa aina lipevän tradenominulikan.
Jätehuollossa riittää työsarkaa, joten deittisi pystyy ostamaan sinulle Vuittonin käsilaukun. Eikö se riitä?
Ihan hyvä pari olisi tuollaiselle keskivertoa tyhmemmälle työttömälle tytölle.
Ei haittaisi minua, saa olla mikä on.
Mikä on oma koulutuksesi sekä ammatti?
Ootko varma? Ei kuitenkaan lähtenyt kärräämään sua ja sun asennetta roskiin?
Vierailija kirjoitti:
Työtön amis.
AP
Rahaa on kuin roskaa, roska on kuin paskaa, paska ei lopu koskaan. Roskakuski on mahtava miesten mies. Ei sovi tietenkään aivan hienohelmoille.
Lompakon ja aseman perässä juoksevien naisten kanssa ei kannata suhdetta rakentaa.
Vierailija kirjoitti:
Jätehuollossa riittää työsarkaa, joten deittisi pystyy ostamaan sinulle Vuittonin käsilaukun. Eikö se riitä?
No en mä ainakaan ostaisi ap:lle Vuittonin käsilaukkua.
Ja sä ite oot? En vaan ymmärrä miten toisen ihmisen voi ”tuomita” ammatin perusteella. Ja tuo työ on vielä tärkeää. Enemmin itse kavahtaisin esim. pikavippibisneksellä hyvin tienaavaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työtön amis.
AP
🤭
Minulle kyllä kelpaisi se roskakuskimies. 🥰😘😚☺️😗😊😇💋❤
Vierailija kirjoitti:
Heh niin,jospa se roskakuski pokas roskan joka on jo oikeastaan jätettä!
Ilman sitä ammattikuntaa hukkuisimme kaikki roskaan. Kunnioitettava työ.