Voi elämä! Deitti oli roskakuski!
Kääk! En kyllä aio soittaa sille. Roskakuski..
Kääk! 😂😂😂
Hottisleidi 23
Kommentit (48)
No, onneksi vältti sut, toivottavasti kuolet yksin, muiden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin muuten mikäs sinä olet koulutukseltasi/ ammatiltasi ?
Työtön amis.
AP🤭
Ei vaan voi käsittää ihmistä joka halveksii toisen ammattia. Oli varmaan provo. Kauheinta on ns. ”paskaduunista” puhuminen. Kaverin sisko on sellainen. Itsellä peruskoulutausta. On työttömänä kun vaan siisti toimistotyö sopisi hänen arvolleen. Puhuu alentavasti esim. siivouksesta. Itse taas kova arvostus siisteys- ja kunnossapitoalaa kohtaan, ilman sitä oltaisiin pulassa!
Itse entisenä siivoojana (ja nykyäänkin ihan duunarina tehtaalla) puhun ihan paskaduunista. Ei sillä tavoin, että se ei arvolle sopisi vaan niin että se on rankkaa fyysistä työtä josta saa ala-arvoisen pientä liksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle kyllä kelpaisi se roskakuskimies. 🥰😘😚☺️😗😊😇💋❤
Päiväkodin aidalla on kuhinaa kun roskispojat tulee. Lasten silmät loistavat ja he vilkuttelevat ja ovat onnesta soikeena!
Omat lapseni kun olivat päiväkodissa, niin päiväkodin työntekijät oikein ajoittivat ulkoilun niin, että lapset varmasti ovat näkemässä kun isot roskasäiliöt tultiin tyhjentämään. Oli päivän/viikon kohokohta 😆
Jospa se olikin pankinjohtaja, mutta tajusi sut tavattuaan ettei halunnut mitään "bimboa" ja valehteli ammattinsa:).
Ihanaa, mun deittini oli p@skakuski. Siis tyhjensi työkseen jätekaivoja. Nyt olemme olleet kohta 30 v naimisissa. Ihan ekat treffit oli kyllä mieleenpainuvat, kun hän kertoili viimeisimmästä työpäivästään... Ei ammatti miestä pahenna ja jonkunhan nuokin työt on tehtävä!
Vierailija kirjoitti:
Ilman sitä ammattikuntaa hukkuisimme kaikki roskaan. Kunnioitettava työ.
Haluat kuitenkin itse koulutetun miehen.
Yksi tuttu on roskakuskina ja tienaa yli 4000 kuussa. Aloittanut aika vasta
No tuskin se roskakuski jää sua kaipaamaan.