Ketä julkkiksia te olette järkyttyneet että ovat kuolleet tai vielä hengissä?
Itse yllätyin että Jimmy Carter vielä porskuttaa.
Kommentit (32)
Hirveä haloo jostain kirjoitusvirheistä täällä muuten aina, normaali hahmotuskyvyn omaava ihminen tunnistaa lukemansa vaikka puolet kirjaimista korvattaisiin kysymysmerkeillä tai numeroilla.
Alexi Laihon poismeno järkytti, vaikka en suoranainen fani ollut, mutta silloin tällöin tuli kuunneltua Children Of Bodomia. Oli vielä niin nuori, 41-vuotias :(
Vierailija kirjoitti:
Yllätyin, että Shane MacGowan onkin vielä hengissä. Riku Sorsan poismeno taas jostain syystä unohtuu tai on epäselvänä mielessä.
Tämä. Itsekin olin tulossa kirjoittamaan Shane MacGowan, kun senhän piti kuolla jo 90-luvulla. Hyvä toki, että porskuttaa, mielenkiintoinen tyyppi.
Mick Jagger ja Roddan still going strong.
Meinasin kirjoittaa että yllätyin muutama päivä sitten Hugh Hefnerin elossaolosta mutta tarkistin ennen kirjoittamista vielä kerran ja olinkin käsittänyt väärin, nyt siis järkytyin hänen kuolemastaan. :D
Toinen mitä ketju sai miettimään oli Jope Ruonansuun tilanne, senkin tarkistin ja harmitus tuli hänenkin kuolemastaan. :/
Nää on mulle jostain syystä vaikeita muistaa. Speden muistan selkeästi että on kuollut ja Vesku Loirin muistan olevan elossa, muut nämä mun aikuisiällä vaikuttaneet seniorikansalaiset on sellaisia että pitää vähän muistella miten se olikaan.
Tuosta olen nyt just ihmeissäni, että aloittajan kirjoitustaidoilla vielä ollaan hengissä.
Yhtenä päivänä tarkistin netistä Esa Niemitalon kuolinvuoden, mutta en löytänyt sitä. No eihän hän ole kahdeksaakymmentäkään, mutta laulajien "pernteisellä elämäntyylillä" se on aika paljon.
https://lieto.sdp.fi/tapahtumat/esa-niemitalo-tarmon-talolla-15-4/
M32 kirjoitti:
Hirveä haloo jostain kirjoitusvirheistä täällä muuten aina, normaali hahmotuskyvyn omaava ihminen tunnistaa lukemansa vaikka puolet kirjaimista korvattaisiin kysymysmerkeillä tai numeroilla.
Etkö tiennyt, että täällä päivystää Larin Parasken jälkeläinen.
Huh huh, sainpa kirjoitettua virkkeen ilman ennakoivan tekstisyötön virhettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllätyin, että Shane MacGowan onkin vielä hengissä. Riku Sorsan poismeno taas jostain syystä unohtuu tai on epäselvänä mielessä.
Tämä. Itsekin olin tulossa kirjoittamaan Shane MacGowan, kun senhän piti kuolla jo 90-luvulla. Hyvä toki, että porskuttaa, mielenkiintoinen tyyppi.
Shanesta tuli dokumentti viime viikolla.
Hah hah