Muita sairaana tällä hetkellä?
Itselläni aika kova flunssa, palelua on/off-tyyliin mittarin näyttäessä 37-38,2 välisiä lukemia, kurkku ja rintakehä kuin raastinrauta ja yskiminen aikaansaa oksennusrefleksin kun niin limaista ja samalla haarukka raapii nielussa. Nuha myös ja nyt on särkenyt päätä 2vrk putkeen.
Harvemmin mulle flunssassa kuume nousee, mutta nyt sitäkin. Vatsa hieman normaalia löysemmällä myös.
Muita?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Juu koronassa. Onneks jo paranemaan päin.
Millaisia oireita sinulla oli/on?
Ap
Nostan.
Kuumeilu on aika perseestä, äsken oli 38,1 ja pakkoa sanoa, että se tuntuu jo aikalailla, kun norm päivälämpöni on siinä 36,6 tienoilla.
Ap
Sinulla ovat ihan tavalliset koronaoireet. Miksi et ole tehnyt antigeenitestiä?
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ovat ihan tavalliset koronaoireet. Miksi et ole tehnyt antigeenitestiä?
Kotitestin tekeminen ei tunnu tarpeeksi luotettavalta tavalta testata sitä, mulla on todella ahtaat nuo sierainonkalot, jopa virallisten testaajien mielestä, ja lisäksi heti alkaa hirveä aivastelu.
Kävin aamupäivällä kyllä testissä.
Ap
Flunssassa ollut nyt 9 päivää.. päänsärky sellainen ettei panadol forte 1g auttanut. Kova yskä, räkätauti, vatsa oli löysällä. Onneksi ei tarvitse minnekään lähteä. Kotona ollut maannut sängyllä. Ruoka ei ole maistunut. Mustikkakeittoa, vettä ja mehua ottanut.
M50v
Ap tässä, testin tulos tuli tuolloin sunnuntaina alkuillasta (oireet alkoivat pe päivällä ja testissä kävin su-aamulla) ja oli positiivinen.
Kuume huiteli tuon viestini jälkeen 39 asteessa useampaan kertaan ja olen ollut tosi kipeä, päätä ei ma-aamun jälkeen ole särkenyt, mutta muut oireet vielä olemassa, onneksi kuume laskenut sahaavaksi lämpöilyksi. Aivan tukossa olen ollut ja olen yhä, yskä ollut valtavaa ja jumittavaa, nyt tänä aamuna lohkeavamman kuuloista, ehkä hunajan syömisen ja NAC-luontaistuotekapseleiden ansiota jotka aloitin eilen tai taudin luonnollisen etenemisen, en tiedä.
Edelleen on kyllä "pelko persiissä" miten tämä etenee ja miten jatkossa, jättääkö jotain "jälkiä" tai pidempiaikaisia oireita, se on tässä koronassa kaikkein karmein ajatus, koska kaiken tiedon mukaan ihan mahdollista☹️.
Ajan kysymyshän tämä oli, kuitenkin 2v ollut töissäkin riskin kanssa jne, mutta silti...
Oireeni:
Pääkipu (1.oire ja todella kovaa alkutuntien jälk)
Kurkun ja rintakehän raastinmainen karheus
Nuha&tukkoisuus, lievänä ja tautipv3->kovaa
Kunnon kuume, 38-39ast.
Aivan helvetillinen yskä
Vatsa hieman löysemmällä+limaista
Toisen silmän kutitustunne
Ruokahaluttomuus/kunnon kuvotus (jo ennen kuumetta)
Lievähköä raajakolotusta
Ap
Flunssa päällä kirjoitti:
Flunssassa ollut nyt 9 päivää.. päänsärky sellainen ettei panadol forte 1g auttanut. Kova yskä, räkätauti, vatsa oli löysällä. Onneksi ei tarvitse minnekään lähteä. Kotona ollut maannut sängyllä. Ruoka ei ole maistunut. Mustikkakeittoa, vettä ja mehua ottanut.
M50v
Olisko koronatesti mitään?
Juu koronassa. Onneks jo paranemaan päin.