Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

seksi on nautinto

Vierailija
06.07.2015 |

Mä oon 19v jätkä ja mul on melkein koko ajan kaks mieli mul on ollut säätöä mun naapurin muijan kaa joka on 42v ja sillä on kaks lasta mä oon ollut sen kaa sängyssä muutaman kerran ja sen jälkeen sain kuulla siltä että se haluaa harrastaa mun kaa seksiä usein kerran
Mä en halunnut siltä enää pillua koska mun tapaista panna naista muutaman kerran ja se on mun osalta ohi mä kieltäydyin ja se kertoi että se kertoo miehellensä tapahtuneesta jos en harrasta seksiä sen kaa anyway asia päättyy sillä et mä muutin pois takasin äidin ja iskän kanssa

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Vierailija
2/2 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 17:01"]

Mä oon 19v jätkä ja mul on melkein koko ajan kaks mieli mul on ollut säätöä mun naapurin muijan kaa joka on 42v ja sillä on kaks lasta mä oon ollut sen kaa sängyssä muutaman kerran ja sen jälkeen sain kuulla siltä että se haluaa harrastaa mun kaa seksiä usein kerran Mä en halunnut siltä enää pillua koska mun tapaista panna naista muutaman kerran ja se on mun osalta ohi mä kieltäydyin ja se kertoi että se kertoo miehellensä tapahtuneesta jos en harrasta seksiä sen kaa anyway asia päättyy sillä et mä muutin pois takasin äidin ja iskän kanssa

[/quote]

Ja sitten sä heräsit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi