Voi itku, kaveri alkanut uskoa salaliittoihin
Puhuu vaalivilpistä, koronahuijauksesta, World Economic Forumista, Great Resetistä, Deep Statesta, eliitin pedofiiliringeistä jne.
Mitä tehdä? Oliko ystävyys nyt tässä?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
World Economic Forum ja Great Reset -ajatus eivät ole mitään salaliittoteorioita, vaan ihan julkisilla platformeilla käytävää keskustelua. Ihan itse voit katsoa netistä videoita, missä esim. Klaus Schwab avoimesti ajaa asiaa.
Vaalivilpillisyyttäkin on esiintynyt monissa maailman maissa kautta historian, että en tiedä mikä tässä sinusta on niin ennenkuulumatonta.
Viimeisin eliitin pedofiilirinkikin on jo paljastettu: Epstein, prinssi Andrew etc. komppania. Eli näitä on.
"Koronahuijakseen" liittyen voisi sanoa, että kyllä sen alkulähteet ja Dr. Faucin vuotaneet sähköpostit ovat jo aika kyseenalaisia.
Eivät nämä siis salaliittoteorioita ole vaan ihan oikeita asioita. Kaikilla ihmisillä ei ole puhtaat jauhot pussissa.
Täyttää asiaa my man!! Heitetään kopit tähän väliin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö jokaisella ole oikeus mielipiteeseensä, uskoa mihin uskoo. Minulla on varmasti ikää enemmän kuin aloittajalla ja olen seurannut ja lukenut historiaakin enemmän. Kun rokotteet koronaan lanseerattiin, niiden vaikutus esim. kuukautisiin leimattiin hullujen hupinoiksi. Myöhemmin on myönnetty iha pieni vaikutus. Suomessa ei saa nyt sanoa, eikä olla erimieltä, pitää kuunnella Yleä ja lukea hesaria. Ei se niin mene.
Jännää, että meillä keuhkotaan paljon pallon asioista, mutta nuorisoa ei tunnut lainkaan haittaavan tilanne jossa Suomikin on, huudetaan Natoa apuun. Että saadaan seurata jääkiekkoa ja syljeskellä kattoon, olettaen että joku hoitaa kyllä hommat. Ei se niin mene.
Voi sinua, ilmeisesti elämänkokemustakin on ja edelleen vingut että ”ei saa sanoa”. Kyllä saa ja sanotaankin. Sinä et vain kestä sitä, että kaikki eivät ole samaa mieltä sinun kanssasi. Joku jopa pitää mielipiteitäsi typerinä ja sanoo sen ääneen. Anna pitää, niinhän sinäkin pidät muiden. Kyllä tänne mielipiteitä mahtuu.
Itse olen vastaavassa tilanteessa suhtautunut näin: ajattelen että kaverillani on nyt tuollainen maailmankuva. Se on varsin erilainen kuin omani, mutta hyväksyn sen. En ala väittelemään, mutta voin lyhyesti todeta etten usko ko juttuihin. Lyhyen perustelun voin antaa mutta en missään tapauksessa yritä kääntää hänen päätään.
Eli kunnioitan hänen mielipidettään. Hyväksytään tilanne, sinä ajattelet näin ja minä noin. Voidaan olla kavereita silti ja puhua muista asioista. Tunnen myös jonkin verran myötätuntoa ihmisiä kohtaan, jotka uskovat noita salaliittoteorioita. Aika pelottavassa maailmassa elävät. Ei varmaan ole kivaa.
Vierailija kirjoitti:
World Economic Forum ja Great Reset -ajatus eivät ole mitään salaliittoteorioita, vaan ihan julkisilla platformeilla käytävää keskustelua. Ihan itse voit katsoa netistä videoita, missä esim. Klaus Schwab avoimesti ajaa asiaa.
Vaalivilpillisyyttäkin on esiintynyt monissa maailman maissa kautta historian, että en tiedä mikä tässä sinusta on niin ennenkuulumatonta.
Viimeisin eliitin pedofiilirinkikin on jo paljastettu: Epstein, prinssi Andrew etc. komppania. Eli näitä on.
"Koronahuijakseen" liittyen voisi sanoa, että kyllä sen alkulähteet ja Dr. Faucin vuotaneet sähköpostit ovat jo aika kyseenalaisia.
Eivät nämä siis salaliittoteorioita ole vaan ihan oikeita asioita. Kaikilla ihmisillä ei ole puhtaat jauhot pussissa.
Nyt sinä vähän sotket asioita. Esimerkiksi World Economic Forum on olemassa, mutta se ei vielä tarkoita, että kaikki siitä väitetty olisi totta. Osa väitteistä on jopa ristiriitaisia keskenään.
Et siis voi puolustella salaliittoteorioita tai tosiasioita vain listaamalla asioita kuten tuossa edellä teet. Sano selvästi, minkä asian uskot olevan totta. Sitten siitä voi keskustella. Uskotko, että joskus joissain vaaleissa on ollut vilppiä? Vai uskotko, että demokraattipuolue väärensi USA:n presidentinvaalitulokset useassa osavaltiossa hukkaamalla annettuja äänilipukkeita ja toimittamalla laatikkokaupalla väärennettyjä lipukkeita ääntenlaskentaan? Keskustelu tulee mahdolliseksi kun puhutaan asioista selkeästi.
Yhteydenpito poikki vaan. Minäkin vaan lopetin vastaamasta hörhöjen soittoihin ja viesteihin. Eikö ne tajua, kuinka pahasti nolaavat itsensä?!
Vierailija kirjoitti:
gtuyjty kirjoitti:
Ei koronahjuijaus ole mikään salaliitto, vaan ihan julkista tietoa jo
Voi tsekata vaikka WEF:in sivut great resetistä avoimesti puhutaan. Sanna Marin kuuluu Wefiin kanssa.
Joo, mutta Great Resetillä tarkoitetaan aika eri asiaa kuin mitä nämä "teoreetikot" kuvittelevat :D Great Reset on siirtymä vihreään hyvinvointikapitalismiin eikä mihinkään diktatuuriin.
Huvittavinta on miten nämä salaliittohörhöt yleensä vielä uskovat kaikkiin salaliittoteorioihin. Ymmärtäisin jotenkin, jos jostain syystä johonkin tiettyyn, mutta ei. Kaikki on sitä samaa ja muut ovat lampaita kun eivät tajua. Joku sanoi, että salaliittoihin uskova ei ole ikinä joutunut organisoimaan yli kolmen ihmisen tavoitteellista toimintaa. Jos olisi, hän ymmärtäisi ihan itse maailmanlaajuisten salaliittojen mahdottomuuden.
Olen antanut kertoa itselleni varmana tietona, että Suomessakin eliitti murhaa ja syö lapsia. Hiuuli-hei.
Oikeasti, kyllä hiljaa vit****lis kuulua johonkin maailmanlaajuiseen salaliittoon jonka kuka tahansa taatiainen voisi paljastaa kun vähä googlailis.
Vierailija kirjoitti:
paitsi että kyseessä ei ollut pedofiilirinki vaan prostituutiorinki.
Monet salaliitot on ihan todellisia.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen vastaavassa tilanteessa suhtautunut näin: ajattelen että kaverillani on nyt tuollainen maailmankuva. Se on varsin erilainen kuin omani, mutta hyväksyn sen. En ala väittelemään, mutta voin lyhyesti todeta etten usko ko juttuihin. Lyhyen perustelun voin antaa mutta en missään tapauksessa yritä kääntää hänen päätään.
Eli kunnioitan hänen mielipidettään. Hyväksytään tilanne, sinä ajattelet näin ja minä noin. Voidaan olla kavereita silti ja puhua muista asioista. Tunnen myös jonkin verran myötätuntoa ihmisiä kohtaan, jotka uskovat noita salaliittoteorioita. Aika pelottavassa maailmassa elävät. Ei varmaan ole kivaa.
Olet kyllä tietämätön.
Miksei nämä salaliittohörhöt tajua että ne jotka tätä shaibaa levittää elää sillä. Ei niitä kiinnosta ihmisten kohtalot jne. Kunhan saa katsojia ja klikkauksia. Jos ne kaikki "omat" ajatukset toistaa vain hörhötubea jne luulis jossain vaiheessa tajuavansa että jossain mättää kun ei mitään oikeita omia ajatuksia ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt sinä vähän sotket asioita. Esimerkiksi World Economic Forum on olemassa, mutta se ei vielä tarkoita, että kaikki siitä väitetty olisi totta. Osa väitteistä on jopa ristiriitaisia keskenään.
Et siis voi puolustella salaliittoteorioita tai tosiasioita vain listaamalla asioita kuten tuossa edellä teet. Sano selvästi, minkä asian uskot olevan totta. Sitten siitä voi keskustella. Uskotko, että joskus joissain vaaleissa on ollut vilppiä? Vai uskotko, että demokraattipuolue väärensi USA:n presidentinvaalitulokset useassa osavaltiossa hukkaamalla annettuja äänilipukkeita ja toimittamalla laatikkokaupalla väärennettyjä lipukkeita ääntenlaskentaan? Keskustelu tulee mahdolliseksi kun puhutaan asioista selkeästi.
Oletko lukenut esim WEF:n Klaus Shwabin kirjan Covid 19 - Great Reset? Ja mitkä väitteet ovat ristiriidassa kesjenään?
Vierailija kirjoitti:
en katselisi, kohta on väittämässä että maapallo ei ole pallo.
eihän se ole pallo..
pallo on pyöreä kauttaaltaan, ei navoilta litistynyt..
Pystyykö hänen kanssa vielä juttelemaan sellaisista asioista joista ennenkin juttelitte? Tajuaako jos hänelle sanoo että voidaan hengailla mutta että nuo jutut ei kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en katselisi, kohta on väittämässä että maapallo ei ole pallo.
eihän se ole pallo..
pallo on pyöreä kauttaaltaan, ei navoilta litistynyt..
Oikeaa palloa ei ole olemassa. Koko avaruus on kaareutunut.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavinta on miten nämä salaliittohörhöt yleensä vielä uskovat kaikkiin salaliittoteorioihin. Ymmärtäisin jotenkin, jos jostain syystä johonkin tiettyyn, mutta ei. Kaikki on sitä samaa ja muut ovat lampaita kun eivät tajua. Joku sanoi, että salaliittoihin uskova ei ole ikinä joutunut organisoimaan yli kolmen ihmisen tavoitteellista toimintaa. Jos olisi, hän ymmärtäisi ihan itse maailmanlaajuisten salaliittojen mahdottomuuden.
Millä perusteella väität, että yleensä uskovat kaikkiin salaliittoteorioihin? Maailmanlaajuiseen salaliittoon ei tarvita montaa organisoijaa. Esim WHO: n pääjohtaja ilmoittaa, että nyt pitää toimia näin ja näin, ja esittää pari manipuloitua tieteellistä tutkimusraporttia tueksi. Valtioiden terveysviranomaiset ja asiantuntijat toimivat sen mukaan ja ohjeistavat lääkäri- ja hoitajakuntaa asiassa. Lopulta kaikkialla toteutetaan muutaman ihmisen suunnittelemaa asiaa. Näin siis hyvin yksinkertaistetusti.
Vierailija kirjoitti:
Tämäpä tämä. Kaikki on huijausta hammastahnasta koronaan ja kaikki siltä väliltä. Nämä ihmiset ajattelevat kaiken kierosti ja kuvittelevat olevansa älykkäitä. Surullisinta että näiden lapsetkin oppivat kieroilun ja manipuloivat ympäristöään vanhempien hurratessa lastensa älykkyyttä. Onneksi nämä ovat marginaalinen vähemmistö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella väität, että yleensä uskovat kaikkiin salaliittoteorioihin? Maailmanlaajuiseen salaliittoon ei tarvita montaa organisoijaa. Esim WHO: n pääjohtaja ilmoittaa, että nyt pitää toimia näin ja näin, ja esittää pari manipuloitua tieteellistä tutkimusraporttia tueksi. Valtioiden terveysviranomaiset ja asiantuntijat toimivat sen mukaan ja ohjeistavat lääkäri- ja hoitajakuntaa asiassa. Lopulta kaikkialla toteutetaan muutaman ihmisen suunnittelemaa asiaa. Näin siis hyvin yksinkertaistetusti.
Ja sitten joku amis jamppa perä-seinäjoelta on älykäs ja huomaa huijauksen toisin kuin nämä viranomaiset ja lääkärit? Jep jep.