Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi itku, kaveri alkanut uskoa salaliittoihin

Vierailija
20.02.2022 |

Puhuu vaalivilpistä, koronahuijauksesta, World Economic Forumista, Great Resetistä, Deep Statesta, eliitin pedofiiliringeistä jne.

Mitä tehdä? Oliko ystävyys nyt tässä?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pistänyt kaikki koronahysteerikkokaverit jäähylle.

Vierailija
2/50 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli valitettavasti. Ei tuollainen käy täysillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi on oikeassa.

Vierailija
4/50 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tehdä nyt aiheesta tutkielman, kun pääset seuraamaan läheltä aitoa tutkimuskohdetta.

Sitten voit kirjoittaa aiheesta jopa kirjan.

Vierailija
5/50 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs se vapaamuurarihihhulointi? Kuka sellaiseen mystiseen ja salaperäiseen huuruiluun osallistuu paitsi salaliittoteoreetikko?

Vierailija
6/50 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevä kirjoitti:

Minä taas olen antanut rokotevastaisille salaliittohörhökavereille lopullisen pelikiellon.

Vierailija
7/50 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkevä kirjoitti:

Minä taas olen antanut rokotevastaisille salaliittohörhökavereille lopullisen pelikiellon.

Äntifäsismi on mielenterveydenhäiriö ja sinä olet oiva esimerkki siitä.

Vierailija
8/50 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysärillä oli ufouskovaisia, sitten tuli ne Da Vinci-koodijutut muodissaan ja nyt tämä villitys.

Vierailija
9/50 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ysärillä oli ufouskovaisia, sitten tuli ne Da Vinci-koodijutut muodissaan ja nyt tämä villitys.

Mikä tämä on oi suuri tietäväinen? 

Vierailija
10/50 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö jokaisella ole oikeus mielipiteeseensä, uskoa mihin uskoo. Minulla on varmasti ikää enemmän kuin aloittajalla ja olen seurannut ja lukenut historiaakin enemmän. Kun rokotteet koronaan lanseerattiin, niiden vaikutus esim. kuukautisiin leimattiin hullujen hupinoiksi. Myöhemmin on myönnetty iha pieni vaikutus.  Suomessa ei saa nyt sanoa, eikä olla erimieltä, pitää kuunnella Yleä ja lukea hesaria. Ei se niin mene.

Jännää, että meillä keuhkotaan paljon pallon asioista, mutta nuorisoa ei tunnut lainkaan haittaavan tilanne jossa Suomikin on, huudetaan Natoa apuun.  Että saadaan seurata jääkiekkoa ja syljeskellä kattoon, olettaen että joku hoitaa kyllä hommat. Ei se niin mene.

11/50 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän mikään noista edes ole mikään salaliitto. Jos itse vaivaudut perehtymään asioihin, niin tajuat kyllä.

12/50 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän nuo ole mitään salaliittoteorioita, vaan faktoja. Kaikki löytyy dokumentoituina kirjoista.

Niin just. Sitä Juha Ahviokin muistaakseni sanoi että näistä projekteista löytyy kyllä ihan avointa faktatietoa.

Vierailija
13/50 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Agenda 23 opetetaan ihan ammatillisella puolella, että näin.

Vierailija
14/50 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että trollaat ap. Uskot itsekkin näihin.

Vierailija
15/50 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

en katselisi, kohta on väittämässä että maapallo ei ole pallo.

Vierailija
16/50 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no jos leimaat asiat salaliitoksi ja ystävän salaliittohörhöksi, ennustan epähedelmällistä tulevaisuutta teidän ystävyyssuhteelle. Jos näkemyserot pystyy ohittamaan voi ystävyyskin jatkua. Jos sulla ei ollenkaan resonoi nää ystävän jutut eikä kiinnosta kuulla, sano se. Jos ystävä pystyy tätä kunnioittamaan voi teillä olla vielä mahdollisuus, mutta monesti kuilu kasvaa ennemmin tai myöhemmin niin isoksi että ystävyys ei tunnu enää ystävyydeltä, vaan taakalta.

Vierailija
17/50 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai luulin että uskoo Venäjän hyökkäykseen Ukrainaan. 

Haha, maailman hitain ja pisimpään julkisesti valmisteltu hyökkäys. 

Vierailija
18/50 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep just näitä linkkejä ja piikki-informaatioohan tänne pyydettiinkin :D joku raja ja käsitys vois olla että minne ja missä tilanteessa aihetta jakaa. Aika helposti menee uskottavuus, jos mihin tahansa alotukseen alkaa tuuttaan omaa juttua jos vähänkää mainitaan salaliitto.

Vierailija
19/50 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka stanan antivaxxersössöttäjän viesti ilmiannetaan aina. vidhu mitä retardeja.

Vierailija
20/50 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hassu kattoa myöhemmin tätä ketjua ku reippaasti yli puolet vastauksista "siivottu"