HEP 35-55 -vuotiaat naiset, joita nuoret miehet...
...lähestyvät usein baarissa/nettideittaillessa/yms.: miltä näytätte? Ja millaisia juttuja teillä on nuorempien miesten kanssa, yhden illan juttuja, seurustelua, jotain muuta?
Lähinnä siis oletteko laihoja/normaalipainoisia/pyöreitä, tyyliltänne naisellisia vai androgyynejä vai kenties jotain muuta, lyhyt vai pitkä tukka? Luulisi, että nuoria miehiä kiinnostaa *ihan minkä näköinen vain* itseään vanhempi, jos motiivina on helposti saatava seksi. Toisaalta voisi kuvitella, että hyvän näköiset naiset tuskin ovat vanhemmissa sen "helpompia" kuin nuoremmat kanssasisarensa, joten heitä ei välttämättä kannata siinä toivossa lähestyä. Miten on? Nuoremmat miehet saavat myös vastata.
Kommentit (31)
Kiva kuulla, mutta minkä ikäinen olet, 2? :) Muita?
ap
Kiinnostaisko ap:ta sitten nuoret miehet vai miksi kysyt? Millainen kroppa sulla on ja minkä ikäinen olet?
No en ihan osu tuohon haarukkaan mutta... olen 32 ja baarissa minua lähestyy aina alle 25 vuotiaat miehet. Olen normaalipainoinen, B-kupillinen, pitkät ruskeat hiukset, meikkaan hillitysti. Minulta kysytään aina paperit. Pukeudun varmaan nuorekkaasti, ostan yleensä vaatteet bikbokista tai monkista, tms. Monet hämmästyvät kun kuulevat että minulla on lapsia. Ehkä se johtuu siitä että yksinhuoltajana olen oppinut puhumaan lapsivapaana muista aiheista kuin lapsista. Useat äidit puhuu vain lapsistaan vapaallakin, minä juttelen mieluummin aikuisten juttuja...
Arkikokemus on se, että tuon ikäiset naiset nirsoutuvat entisestään, siksi mietin, että miten tuo puumailmiö toteutuu. Vai jahtaavatkohan ikäiseni nätit naiset sitten salaa niitä nuoria miehiä... :D
Valaiskaa nyt lisää!
ap
Mä olen naisellinen, pukeudun mekkoihin ja hameisiin ja korkkateihin. Olen vähän ylipainoinen mutta kurvikas ja aika kiinteä. Isohkot rinnat ja pyöreä peppu. Kasvoiltani klassinen, suuret silmät, korkeat poskipäät ja pieni nenä. Puolipitkät kastanjanruskeat hiukset, vihreät silmät ja pieni nenä.
Olen onnellisesti naimisissa enkä muutenkaan olisi kiinnostunut suhteesta itseäni paljon nuoremman kanssa joten flirttailen vain kepeästi takaisin ja teen aika pian selväksi ettei iskeminen onnistu.
N44
Minä olen hoikka, pitkäsäärinen blondi. 170 cm ja lyhyet /polkkahiukset. Kasvoilta klassisen kaunis, tyyli klassinen tai hiukan poikamainenkin. Olen naimisissa ikäiseni (39) miehen kanssa joten ei ole mitään "juttuja".
Olen ihan sairaan kaunis, kiiltävät paksut hiukset alaselkään, suuret vihreät silmät jotka säihkyvät kuin smaragdit, ripseni (omat, ei teko), E-kupin rinnat vaikka mittani 168/45, ihoni ruskettunut, hampaat suorat ja helmen valkoiset, ruumiinrakenteeni täydellinen tiimalasi tiukalla pyöreällä pepulla. Olen 35, mutta kukaan ei usko yli 20-vuotiaaksi. Nenäni on pieni, poskipääni korkeat, miehet lakoavat jalkoihini minne menenkin. En ole tyrkky, vaan fiksu, hauska, urheilullinen ja akateeminen luova ajattelija, joka on hyvä kaikessa mitä tekee. Rikaskin olen, ja kaikkien kaveri. Luuletko minua satuolennoksi? Ehei, olen ihan perus AV-mamma, ihan kuten nuo edellisetkin vastaajat. Ei mutta vakavasti; Rajoittakaa nyt vähän tota tarinointianne, te täydelliset, seksikkäät ja moitteettomat mammat.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:18"]Olen ihan sairaan kaunis, kiiltävät paksut hiukset alaselkään, suuret vihreät silmät jotka säihkyvät kuin smaragdit, ripseni (omat, ei teko), E-kupin rinnat vaikka mittani 168/45, ihoni ruskettunut, hampaat suorat ja helmen valkoiset, ruumiinrakenteeni täydellinen tiimalasi tiukalla pyöreällä pepulla. Olen 35, mutta kukaan ei usko yli 20-vuotiaaksi. Nenäni on pieni, poskipääni korkeat, miehet lakoavat jalkoihini minne menenkin. En ole tyrkky, vaan fiksu, hauska, urheilullinen ja akateeminen luova ajattelija, joka on hyvä kaikessa mitä tekee. Rikaskin olen, ja kaikkien kaveri. Luuletko minua satuolennoksi? Ehei, olen ihan perus AV-mamma, ihan kuten nuo edellisetkin vastaajat. Ei mutta vakavasti; Rajoittakaa nyt vähän tota tarinointianne, te täydelliset, seksikkäät ja moitteettomat mammat.
[/quote]
Puit ajatukseni sanoiksi. taattua av:ta taas kaikki aikaisemmat, huhhuh.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:18"]Olen ihan sairaan kaunis, kiiltävät paksut hiukset alaselkään, suuret vihreät silmät jotka säihkyvät kuin smaragdit, ripseni (omat, ei teko), E-kupin rinnat vaikka mittani 168/45, ihoni ruskettunut, hampaat suorat ja helmen valkoiset, ruumiinrakenteeni täydellinen tiimalasi tiukalla pyöreällä pepulla. Olen 35, mutta kukaan ei usko yli 20-vuotiaaksi. Nenäni on pieni, poskipääni korkeat, miehet lakoavat jalkoihini minne menenkin. En ole tyrkky, vaan fiksu, hauska, urheilullinen ja akateeminen luova ajattelija, joka on hyvä kaikessa mitä tekee. Rikaskin olen, ja kaikkien kaveri. Luuletko minua satuolennoksi? Ehei, olen ihan perus AV-mamma, ihan kuten nuo edellisetkin vastaajat. Ei mutta vakavasti; Rajoittakaa nyt vähän tota tarinointianne, te täydelliset, seksikkäät ja moitteettomat mammat.
[/quote]
:'D Touchee!!
Ikä 55, ei juttuja, vain pientä flirttiä, joskus ihastusta. Normaalipainoinen, hyvävartaloinen, pukeudun peittävästi mutta vartaloa korostaen (koska minulla se yhä on). Kasvoiltani en ole erityisen kaunis, mutta iän myötä erot superkauniisiin ovat tasoittuneet, kun he ovat saaneet ryppyjä. Hiukseni ovat puolipitkät ja kiiltävät, käyn kampaajalla 6 viikon välein. Ulkonäkö ja pukeutuminen on minulle tärkeää ja nautin miesten katseista - oma mies ei katsele minua, koska ei ole visuaaliseti orientoitunut mitenkään. Nuorena en kelvannut kuin joillekin harvoille, nyt minusta kiinnostutaan lähes aina kun olen liikkeellä. Kyllä minä tiedän miksi - aika harvoin tämän ikäinen enää panostaa ulkoiseen. En kuvittele, että ketään henkiset ominaisuuteni kiinnostaisivat.
Joskus lähestyy ja katsoo sillä silmällä tosi nuoret miehet. Itse täytän kohta 35 v. Luonnostaan on ihan vaaleat kihartuvat hiukset, mutta ohuet, olkapäille ulottuu pisimmillään ja siitä tasoittelen vähän lyhemmäksi. Vaaleansiniharmaat silmät. Paino on normaali. Pituutta 160 cm. Olen kuulemma kiltin näköinen. En meikkaa paljoa, vähän ripsiväriä (ripsit olis luonnostaan liki valkoiset) ja sipaisu huulipunaa joskus. Pukeudun naisellisesti (paljon hameita, mekkoja, tunikoita). En tuo itseäni mielelläni esiin, vaan viihdyn taka-alalla, joskin olen ilmeikäs (hymyilevä jne) ja vähän flirttailevakin vissiin.
Minussa on varmaan parasta iloinen ilme ja positiivisuus.
Kroppa ei ole täydellinen: Pienet tissit.
Kasvoiltani olen aina rypytön ja nuorekas. Salaisuus on hyvät geenit! Suvussani paljon nuorekkaita naisia.
En meikkaa.
Ai niin... Seurustelen 13v nuoremman miehen kanssa...
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:19"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:18"]Olen ihan sairaan kaunis, kiiltävät paksut hiukset alaselkään, suuret vihreät silmät jotka säihkyvät kuin smaragdit, ripseni (omat, ei teko), E-kupin rinnat vaikka mittani 168/45, ihoni ruskettunut, hampaat suorat ja helmen valkoiset, ruumiinrakenteeni täydellinen tiimalasi tiukalla pyöreällä pepulla. Olen 35, mutta kukaan ei usko yli 20-vuotiaaksi. Nenäni on pieni, poskipääni korkeat, miehet lakoavat jalkoihini minne menenkin. En ole tyrkky, vaan fiksu, hauska, urheilullinen ja akateeminen luova ajattelija, joka on hyvä kaikessa mitä tekee. Rikaskin olen, ja kaikkien kaveri. Luuletko minua satuolennoksi? Ehei, olen ihan perus AV-mamma, ihan kuten nuo edellisetkin vastaajat. Ei mutta vakavasti; Rajoittakaa nyt vähän tota tarinointianne, te täydelliset, seksikkäät ja moitteettomat mammat.
[/quote]
[/quote]
Mikä ihme viestissäni oli epäuskottavaa? Eikö mielestäsi hoikkia, pitkäsäärisiä, kauniita blondeja ole? T:8
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:02"]
Mä olen naisellinen, pukeudun mekkoihin ja hameisiin ja korkkateihin. Olen vähän ylipainoinen mutta kurvikas ja aika kiinteä. Isohkot rinnat ja pyöreä peppu. Kasvoiltani klassinen, suuret silmät, korkeat poskipäät ja pieni nenä. Puolipitkät kastanjanruskeat hiukset, vihreät silmät ja pieni nenä. Olen onnellisesti naimisissa enkä muutenkaan olisi kiinnostunut suhteesta itseäni paljon nuoremman kanssa joten flirttailen vain kepeästi takaisin ja teen aika pian selväksi ettei iskeminen onnistu. N44
[/quote]
Onko myös pieni nenä?
Ylipainoinen, tumma pitkä paksuhko tukka. Ei ole meikkiä. Näytän nuoremmalta kuin olen. Nykyään sanon näille nuorille ei. Joskus on ollut muutama yhdenillanjuttu.
45
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 15:19"]...lähestyvät usein baarissa/nettideittaillessa/yms.: miltä näytätte? Ja millaisia juttuja teillä on nuorempien miesten kanssa, yhden illan juttuja, seurustelua, jotain muuta?
Lähinnä siis oletteko laihoja/normaalipainoisia/pyöreitä, tyyliltänne naisellisia vai androgyynejä vai kenties jotain muuta, lyhyt vai pitkä tukka? Luulisi, että nuoria miehiä kiinnostaa *ihan minkä näköinen vain* itseään vanhempi, jos motiivina on helposti saatava seksi. Toisaalta voisi kuvitella, että hyvän näköiset naiset tuskin ovat vanhemmissa sen "helpompia" kuin nuoremmat kanssasisarensa, joten heitä ei välttämättä kannata siinä toivossa lähestyä. Miten on? Nuoremmat miehet saavat myös vastata.
[/quote]
Olen kai ikäistäni nuoremman näköinen kun baarissa vieläkin saatetaan kysyä papereita. Kauniiksi on sanottu, muutama ylimääräinen kilo mutta jakautuneet tasaisesti (noin 5kg ylim). Pitkät, paksut hiukset, rento tyyli ja hurtti huumori. Ihan samoja juttuja höpisen kuin ikäistenikin kanssa, tosin kukaan ystäväpiirissäni ei olekaan tyypillinen keski-ikäinen.... N38
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:19"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:18"]Olen ihan sairaan kaunis, kiiltävät paksut hiukset alaselkään, suuret vihreät silmät jotka säihkyvät kuin smaragdit, ripseni (omat, ei teko), E-kupin rinnat vaikka mittani 168/45, ihoni ruskettunut, hampaat suorat ja helmen valkoiset, ruumiinrakenteeni täydellinen tiimalasi tiukalla pyöreällä pepulla. Olen 35, mutta kukaan ei usko yli 20-vuotiaaksi. Nenäni on pieni, poskipääni korkeat, miehet lakoavat jalkoihini minne menenkin. En ole tyrkky, vaan fiksu, hauska, urheilullinen ja akateeminen luova ajattelija, joka on hyvä kaikessa mitä tekee. Rikaskin olen, ja kaikkien kaveri. Luuletko minua satuolennoksi? Ehei, olen ihan perus AV-mamma, ihan kuten nuo edellisetkin vastaajat. Ei mutta vakavasti; Rajoittakaa nyt vähän tota tarinointianne, te täydelliset, seksikkäät ja moitteettomat mammat.
[/quote]
[/quote]
Mikä ihme viestissäni oli epäuskottavaa? Eikö mielestäsi hoikkia, pitkäsäärisiä, kauniita blondeja ole? T:8
[/quote]
Byhyy, etkö ymmärrä sarkasmia? Älä ota kaikkea niin vakavissas
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:36"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:02"]
Mä olen naisellinen, pukeudun mekkoihin ja hameisiin ja korkkateihin. Olen vähän ylipainoinen mutta kurvikas ja aika kiinteä. Isohkot rinnat ja pyöreä peppu. Kasvoiltani klassinen, suuret silmät, korkeat poskipäät ja pieni nenä. Puolipitkät kastanjanruskeat hiukset, vihreät silmät ja pieni nenä. Olen onnellisesti naimisissa enkä muutenkaan olisi kiinnostunut suhteesta itseäni paljon nuoremman kanssa joten flirttailen vain kepeästi takaisin ja teen aika pian selväksi ettei iskeminen onnistu. N44
[/quote]
Onko myös pieni nenä?
[/quote]
:D
Oho hups kerta kiellon päälle :D
No tällainen olen: 170 cm, hoikahko, isohkot rinnat, kapea vyötärö, hoikat sääret. Pitkät hiukset, hyvin vähän meikkiä. En pukeudu ns. tyrkysti, ei ole tatskoja, tekoripsiä tms. Omasta mielestäni olen ok-näköinen, enkä yritä näyttää nuoremmalta. En myöskään yritä iskeä nuoria miehiä, enkä minkään ikäisiä miehiä, sillä olen varattu. En osaa sanoa syytä, miksi miehet ovat minusta niin kiinnostuneita, ovat aina olleet, kaikenikäiset. Viimeksi tapaamista ehdotti n. 30-v mies, sitä ennen ehkä muutaman vuoden mua vanhempi. Nuorin on ollut arviolta 30 v itseäni nuorempi. Hullulta tuntuu. Ja siis en ole ollut koskaan näiden nuorten miesten kanssa, enkä aio ollakaan.