Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä järkeä on match jos sen poistaa ennenkuin ehtii kirjoitella?

Vierailija
20.02.2022 |

Naiset, mitä teidän päässä liikkuu kun tykkäätte ja sitten tulee match niin jo ennenkuin kumpikaan ehtii edes kirjoittaa niin poistatte sen. Esim tänään aamulla pelin aikana tuli match, mutta kas kun 4 tuntia myöhemmin siihen ajattelee kirjoittaa jotain oikeasti järkevää eikä vain hätäisesti moi mitä kuuluu, niin neiti x on sen matchin jo poistanut🤣 mikä idea? Näin hyvin usein... M36v

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli parempi vastaan ja se eliminoi sut.

Vierailija
2/14 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahinkomatch.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä vahinkomatcheja aina joskus tulee. Sitten vaan poistaa sen jos huomaa ettei se ollutkaan ihan sitä mitä etsii

Vierailija
4/14 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kun robottina menee profiileita läpi niin sieltä voi jäädä huomaamatta jotain sellaista mistä olisi pistänyt heti vasemmalle. Kun tulee match niin lukee sen profiilin tarkemmin ja tuollaiset huomaa, eli pistää poistoon. Itselläni esim. tupakointi on ehdoton ei, mutta pari tupakoitsijaa ovat päässeet seulan läpi ja olen ne poistanut heti kun olen huomannut.

Vierailija
5/14 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väisti luodin

Vierailija
6/14 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä tyypillistä. Vetävät vissiin kaikki oikealle ja sitten hädissään poistellaan niitä.

Vierailija
7/14 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tason tarkastus, haetaan vielä pelikenttää millaisia saa.

Vierailija
8/14 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä ottaa jotain matchiä noin tosissaan. Ei ne mitkään kihlajaiset ole 🙄

Vierailija
9/14 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laittanut vahingossa sekä tavallisia tykkäyksiä, että superlikeja. Välillä tinder temppuilee ja joskus on meinannut tippua puhelin kädestä tms., ja on huitaissut vahingossa väärin.

Vierailija
10/14 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se voi olla vahinko jos mies on ollut vielä se joka on tykännyt ensin. Jos mua on tykätty niin katson kyllä sellaiset tarkemmin että mitä on... Muuten saatan reilusti pyyhkiä oikealle ajatuksella että otetaan selvää, varsinkin jos ei ole sitä bioo. Ap

Vierailija
11/14 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla spammiprofiili/huijari, joka jäi kiinni.

Tai seksinmyyjät poistuu kanssa aika nopeasti.

Vierailija
12/14 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon Valossa ja tulee tykkäyksiä ja viesteissä vain måi. Ei niihin jaksa vastata, kun ei enää keksi mitään järkevää. Ku vastapuoli niin apaattista. Nuoret miehet on fiksuja, mutta ei omien lastenikäisten kaa pitkään kirjoitella.N66

Vierailija
13/14 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ilmestyy välillä matcheja joista voin vannoa etten ole niitä laittanut oikealle. Joko tyypin kuvat, tai profiili ovat sellaisia etten niistä missään nimessä olisi tykännyt.

Arvelen että nämä ovat joko just tällaisia "puhelin meinasi tippua ja vahingossa pyyhkäisin oikealle" tapauksia, tai mies on muuttanut kuvia/tekstiä sen jälkeen kun profiilista tykkäsin, ja osa varmasti tekee sitäkin että luo profiilin jonkun toisen kuvilla (ja tekstillä) tarkoituksella kerätäkseen tykkäyksiä, ja sitten jonkun päivän/viikon päästä päivittää tiedot omikseen ja harvestoi matchit. Toivoen että näin saisi ne naiset treffeille jotka eivät alunperin hänen oikeasta profiilistaan olisi tykänneet (oikeastihan tämä tuskin toimii - kyllä naiset tarkistavat sen profiilin uudestaan viimeistään viestin vastaanottaessaan.

Oli syy mikä tahansa, ap kyllä ottaa tämän TÄYSIN liian vakavasti. Huh, ei se match todellakaan ole mikään sitoumus yhtään mistään.

Vierailija
14/14 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se voi olla vahinko jos mies on ollut vielä se joka on tykännyt ensin. Jos mua on tykätty niin katson kyllä sellaiset tarkemmin että mitä on... Muuten saatan reilusti pyyhkiä oikealle ajatuksella että otetaan selvää, varsinkin jos ei ole sitä bioo. Ap

Ei ilmaisversiota käyttövä tiedä onko tykännyt vai ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä