Miksi mun maha menee sekaisin aina salilla?
Onko joku lihasjuttu? Siis liittyykö jotenkin vatsalihaksiin?
Kommentit (8)
Eli siis tarkalleen ottaen mitä tapahtuu, mitä liikkeitä teet ja oletko vetänyt jotain proteiinipatukoita? Ilman näitä pohjatietoja en voi antaa täsmällistä diagnoosia.
Mä en tiedä, että mistä se johtuu, mutta mulla on sama ongelma lenkkeillessä. Se on todella inhottavaa. Mutta oon huomannut, että jos on vähintään tunnin syömättä ennen liikkumista niin se auttaa.
Ylesohje on ollut jo kymmenien vuosien ajan, että ruokailun ja treenin välissä on hyvä pitää ainakin 1,5–2 tuntia taukoa, jotta ruoka ehtii laskeutua. Jos käyttää jotain lisäravinteita/proteiinijuomia/palautusjuomia, saatat olla herkistynyt jollekin niiden ainesosista. Kannattaa käyttää nahdollisimman puhdasta heraa ja muita.
Joo, mua rupee oksettamaan ja maha menee ripylille. En yhtään ihmettele, että joiltain turahtaa housuun.
Meillä on teinillä tuo sama, kun tekee rankan treenin.
Proteiinipatukoita syön joskus, max. yhden päivässä. Yleensä treenaan n. tunnin tai kahden tunnin jälkeen syömisestä. Aina odotan vähintään tunnin. Teen käsi- ja jalkatreeniä, kyykkyjä (perus- ja askelkyykkyjä), selkää ja corea. Ap
"Jännäkakka" eli kun kerran meni maha kuralle syystä tai toisesta salilla niin nyt pelkäät että menee taas ja niinhän siinä sitten käy.
Up